• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Хліб житньо-пшеничний (код ДК 021:2015 - 15811100-7), хліб пшеничний (код ДК 021:2015 - 15811100-7)

Завершена

2 243 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 430.00 UAH
Номер: ba78871c3d6d4d28b7bd718822e36932
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-06-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.02.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.02.2024 16:11 - 28.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 06.02.2024 № 14 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 06.02.2024 № 14 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 12 UA-2023-12-06-020870-a 06.12.2023 КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено порушення вимог Наказу № 710 та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону № 922. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 19 Закону № 922. За результатом розгляду тендерних пропозицій учасника встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору від 25.12.2023 №2 з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТРЕТЯ ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" (далі - Замовник) UA-P-2023-12-06-007295-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №3 від 08 грудня 2023 року, тендерну пропозицію учасника ФОП "АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 16.12.2023, договір від 25.12.2023 №2, запити про надання пояснень від 21.02.2024 та 22.02.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 27.02.2024 року. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 та Особливостям встановлено, що у пункті 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» у випадку допущення учасником формальних помилок визначений їх перелік в розумінні тендерної документації, відповідно Наказу Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства «Про затвердження Переліку формальних помилок» від 15.04.2020 № 710 (далі Наказ № 710). При цьому, у тендерній документації Замовника зазначено що, «Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Однак, відсутній опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922. Крім того, відповідно до вимог пункту 26 Особливостей оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, яка визначена частиною другою статті 21 Закону № 922. Згідно з вимогами пункту 3 частини другої статті 21 Закону № 922 оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг. Також, пунктом 27 Особливостей визначено, що «у разі коли оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено Законом № 922 та/ або цими особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/ або постачальника, така інформація може зазначатися як назва населеного пункту місцезнаходження замовника та/або місцезнаходження постачальника (виконавця робіт, надавача послуг), та/або назва населеного пункту, в який здійснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги)». За результатом аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини другої статті 21 Закону № 922 в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів. Крім цього, відповідно до вимоги абзацу третього пункту 10 Особливостей звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель оприлюднюється відповідно до вимог Закону № 922 з урахуванням цих Особливостей (крім закупівель із застосуванням електронного каталогу). В свою чергу, згідно із вимогами пункту 3 частини першої статті 19 Закону № 922 у звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються кількість та місце поставки товарів, або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг, відповідно до укладеного договору про закупівлю. При цьому, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації у звіті про результати проведення процедури закупівлі відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації». Отже, Замовником в порушення вимоги пункту 3 частини першої статті 19 Закону № 922 в звіті про результати проведення процедури закупівлі не зазначено місце поставки товарів. Моніторингом питання розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" встановлено що, згідно з вимогами пп. 6.1 та 6.2 п.6 «Інструкції з підготовки пропозиції» «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме заповнену технічну специфікацію згідно вимог цієї документації та більш детально в Додатку 1 цієї документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі». Проте, Учасник відповідно до вимог визначених у Додатку 1 до тендерної документації надав інформацію та документи до технічної специфікації (файл: Технічна специфікація.pdf) частково, без підтвердження загальних умов виконання поставок. Відповідно до п. 5 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», в загальних умовах виконання поставки визначено що, «Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення харчових продуктів, та який відповідає встановленим чинним законодавством санітарно-гігієнічним нормам. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені спеціальним одягом, якщо таке вимагається згідно чинного законодавства України». Однак, на виконання умов визначених технічними характеристиками учасником ФОП "АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" в тендерних пропозиціях не надана інформація та документи на водіїв та осіб, які будуть супроводжувати продукти в дорозі і виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Крім того, відсутні медичні книжки з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та інформація про забезпечення водіїв спеціальним одягом. Слід зазначити що, відповідно до договору оренди транспортних засобів від 04.01.2022 року №002 «Орендодавець передав у строкове платне користування Орендарю, а Орендар прийняв у строкове платне користування від Орендодавця транспортний засіб (автомобіль), без водія (файл: Оренда ТЗ.pdf). Тобто, документи та інформація, які б підтверджували наявність водіїв та осіб, які будуть супроводжувати продукти в дорозі і виконувати вантажно-розвантажувальні роботи, а також медичних книжок з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та інформації про забезпечення водіїв спеціальним одягом, відсутні, що порушує вимоги встановлені необхідними технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі. Тобто, Замовник, у порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозиції ФОП "АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА" як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. Отже, тендерна пропозиція ФОП "АНДРІЯШ НАТАЛІЯ ОЛЕКСАНДРІВНА", відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, підлягала відхиленню.
Період усунення порушень: 01.03.2024 12:11 - 16.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 01.03.2024 12:11

Запити/Пояснення