-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Центральна міська лікарня Гайворонської міської ради" по вул. Київська, 7 в м. Гайворон Кіровоградської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника та складають на 2023 рік 4 900 000,00 грн.
Завершена
5 703 268.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 57 032.68 UAH
мін. крок: 1% або 57 032.68 UAH
Номер:
14e828c6bef14587920a13e0e83b7d2d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-30-000063
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.01.2024 00:00
Період моніторингу:
30.01.2024 17:11 - 21.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.01.2024 № 7-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 30 січня 2024 року № 7-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2023-12-06-020437-a від 06.12.2023 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання Постанови № 710, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (із змінами) (далі – Постанова № 710), відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Гайворонської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-06-011502-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.12.2023, із змінами (далі – тендерна документація); два звернення до Замовника щодо тендерної документації від 12.12.2023, відповіді Замовника від 13.12.2023; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 18.12.2023; тендерну пропозицію учасника Фізичної особи-підприємця Аветян Агарон Рафикович; рішення (протокол) уповноваженої особи Замовника від 18.12.2023 № 18-12/1; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023; договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 № 436 (далі – Договір № 436), додаткові угоди від 25.12.2023 № 1, від 30.01.2024 № 3 до Договору № 436; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 26.12.2023, від 31.01.2024; пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 20.02.2023 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 17:13 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 17:13
Запити/Пояснення
Номер:
2697aa81670d4a40ba7efaecedb041f1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 09:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Центральна міська лікарня Гайворонської міської ради" по вул. Київська, 7 в м. Гайворон Кіровоградської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-020437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Вами Договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 №436 (далі – Договір №436) оприлюднено без Додатку №3 (план фінансування робіт), який відповідно до пункту 11.2 Договору №436 є його невід’ємною частиною?
3. Чи уклалась додаткова угода №2 до Договору №436? Якщо так, то надайте копію такої додаткової угоди.
Відповідні пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bd1c59c0f86f4d31895f56f5bb9e7843
Назва:
ПОЯСНЕННЯ НА ЗАПИТ
Дата опублікування:
20.02.2024 11:43
Опис:
На виконання вимог, викладених у запиті УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу щодо закупівлі за номером ID: UA-2023-12-06-020437-a Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" Гайворонської міської ради повідомляє про наступне:
У відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Гайворонської міської ради 6 грудня 2023 року через авторизований електронний майданчик було оприлюднено оголошення про проведення переговорної процедури на закупівлю: Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Центральна міська лікарня Гайворонської міської ради" по вул. Київська, 7 в м. Гайворон Кіровоградської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») оголошення UA-2023-12-06-020437-a.
30 січня 2024 року на підставі наказу УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ від 30.01.2024 року № 7-з через електронну систему закупівель опубліковано рішення про початок моніторингу закупівлі ID: UA-2023-12-06-020437-a та сформовано запит Замовнику на пояснення з наступних питань:
«У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт приміщень першого поверху терапевтичного корпусу КНП "Центральна міська лікарня Гайворонської міської ради" по вул. Київська, 7 в м. Гайворон Кіровоградської області (код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-020437-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чому Вами Договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 №436 (далі – Договір №436) оприлюднено без Додатку №3 (план фінансування робіт), який відповідно до пункту 11.2 Договору №436 є його невід’ємною частиною?
3. Чи уклалась додаткова угода №2 до Договору №436? Якщо так, то надайте копію такої додаткової угоди».
«1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість».
Визначення предмета закупівлі робіт здійснювалось замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 та проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний висновок.
Відповідно до проекту, кошторису та обсягів робіт обґрунтовано технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначено очікувану вартість робіт. У прикріплених файлах надано експертний звіт (позитивний) та зведений кошторисний розрахунок.
«2. Чому Вами Договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 №436 (далі – Договір №436) оприлюднено без Додатку №3 (план фінансування робіт), який відповідно до пункту 11.2 Договору №436 є його невід’ємною частиною?».
За результатами закупівлі укладено Договір № 436 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 р. Сторони визначили, що додатками до Договору у відповідності Розділу 24 Додатки до Договору є: п. 24.1. Додаток 1 – Договірна ціна, 24.2. Додаток 2 Календарний графік виконання робіт. Будь-яких інших Додатків до Договору зокрема Додатку 3 Сторони не погоджували та не укладали. Написане мною в тексті Додаток № 3 (план фінансування робіт), вважати технічною помилкою.
«3. Чи уклалась додаткова угода №2 до Договору №436? Якщо так, то надайте копію такої додаткової угоди».
Так, 27 грудня 2023 р. сторони погодили Додаткову угоду № 2 за вимогою Державної казначейської служби та внесено зміни до п. 12.6 Договору № 436 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 р.
Відповідно до п. 1 Порядку змін умов договору про закупівлю «Зміни, що до договору про закупівлю можуть вноситись у випадках згідно із пунктом 19 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року №1178 та шляхом оформлюються в такій самій формі, що й договір про закупівлю, а саме: у письмовій формі шляхом укладення додаткового договору (угоди)». Оскільки, зміни, що викладені в Додатку № 2 до Договору № 436 про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 25.12.2023 р. не стосуються змін до істотних умов договору, тому уповноваженою особою не були опубліковані.
Додатки до пояснення:
- експертний звіт (позитивний),
- зведений кошторисний розрахунок,
- Додаткова угода № 2 від 27.12.2023 р.