-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Коригування проектної документації на будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на примиканні автомобільних доріг М-06 Київ-Чоп км 372+400 та М-19 Доманове (на м.Брест) − Ковель − Чернівці − Тереблече (на м.Бухарест), Рівненська область
Завершена
2 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 100.00 UAH
Номер:
6873b1b976394c519d01da38208e06e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000139
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:50 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.01.2024 № 4-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 12.01.2024 № 4-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-06-019694-a 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель служби відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 № 370, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю науково – виробнича фірма «МОСТОПРОЕКТ» (далі – ТОВ «НВФ МОСТОПРОЕКТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 20.12.2023, договір від 26.12.2023 № 41 на суму 2 286 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «НВФ МОСТОПРОЕКТ», пояснення надані 18.01.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
25.01.2024 14:53 - 31.01.2024 00:00
Дата публікації висновку:
25.01.2024 14:53
Запити/Пояснення
Номер:
95c57b31bde545548b56f0c035252918
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.01.2024 17:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Коригування проектної документації на будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на примиканні автомобільних доріг М-06 Київ-Чоп км 372+400 та М-19 Доманове (на м.Брест) − Ковель − Чернівці − Тереблече (на м.Бухарест), Рівненська область» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-06-019694-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
052df8ffcb6440c28da5d88199e27275
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 15.01.2024 року
Дата опублікування:
18.01.2024 16:30
Опис:
У межах проведення моніторингу (UA-M-2024-01-15-000139) процедури закупівлі «Коригування проектної документації на будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на примиканні автомобільних доріг М-06 Київ-Чоп км 372+400 та М-19 Доманове (на м.Брест) − Ковель − Чернівці − Тереблече (на м.Бухарест), Рівненська область» (ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-019694-a) Державною аудиторською службою України (надалі - ДАСУ) подано запит замовнику на пояснення з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Рівненській області (далі – Служба) розглянуто запит Державної аудиторської служби України від 15.01.2024. Відповідно до ч.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо наступні пояснення в розрізі питань:
1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснено на підставі Завдання №9-34 на будівництво багаторівневої транспортної розв'язки на примиканні автомобільних доріг М-06 Київ-Чоп км 372+400 та М-19 Доманове (на м.Брест) − Ковель − Чернівці − Тереблече (на м.Бухарест), Рівненська область від 27 листопада 2023 року та ПКМУ від 13 червня 2023 року №619 в редакції ПКМУ від 03 листопада 2023 року №1152. На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо наступні документи: «1. Розрахунок вартості проектних робіт.pdf» та «2. Завдання на коригування проектної документації.pdf»
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду надаємо скановану копію обґрунтування (див. файл «3. Обґрунтування.pdf») та посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі:
https://rv.restoration.gov.ua/diialnist/7112/obgruntuvannia_protsedur_zakupivel/58556.html
Додатки:
1. Сканкопія розрахунку вартості проектних робіт;
2. Сканкопія завдання на коригування проєктної документації;
3. Сканкопія обґрунтування.