-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Завершена
7 511 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 557.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 37 557.00 UAH
Номер:
9f636564f1ad4c8aa246901d8de138cf
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000100
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 16:41 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 30-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 19.04.2024 № 30-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-06-019526-a 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
Начальник Сергій ВІННІЧЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПОНТЕМ.УА», фізичної особи – підприємця Немеш Віри Федорівни (далі – ФОП Немеш В.Ф.), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 б/н, від 25.12.2023 б/н, від 29.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 29.12.2023, договір від 08.01.2024 № 03/24/3-т на суму 7 233 200,00 грн, укладений між Замовником та ФОП Немеш В.Ф. (далі – Договір), додаткова угода від 08.01.2024 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, пояснення надані 25.04.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
07.05.2024 18:03 - 11.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
07.05.2024 18:03
Запити/Пояснення
Номер:
c18950941e404d629793b732adaf9f26
Назва:
про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2024 11:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 – Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-06-019526-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також, необхідно надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
552911f5d7d94585a1d121152979f547
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
25.04.2024 15:17
Опис:
На запит Східного офісу Держаудитслужби від 22.04.2024 р. про надання пояснень в межах проведення моніторингу № UA-M-2024-04-19-000100 процедури закупівлі «Послуги з організації харчування код за ДК 021:2015 – 55520000-1 - Кейтерингові послуги» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-019526-a), що оприлюднена в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення не проводилися, оскільки при виборі джерела фінансування даної закупівлі не планувалося залучення бюджетних коштів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби (річної та місячної) у відповідних послугах в 2023 році. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Зокрема було проаналізовано комерційні пропозиції субєктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у відповідній галузі, а також було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах надавачів відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro»), (комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника, з метою забезпечення харчуванням госпіталізованих пацієнтів, які перебувають в стаціонарних умовах. Технічні та якісні характеристики послуг, що є предметом закупівлі визначені з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та інших нормативно-правових актів.
Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.uzhneuro.com/
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті КНП «ОКЦНН» ЗОР, в розділі «Про нас» → «Публічні інформація» → «Інформація щодо закупівель за посиланням - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jCVWdn2z0LcKdr-ZlbheNf1XCRyHpOf-u3xTWI43NxY/edit#gid=0