-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
7 814 851.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 074.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 074.26 UAH
Номер:
3c48becefd4b40d68c2c4feae58076ab
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-19-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.04.2024 00:00
Період моніторингу:
19.04.2024 12:53 - 11.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.04.2024 № 27
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 17.04.2024 №003100-18/5081-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.04.2024 № 27.
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-06-019066-a 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення норм пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей, норм пункту 5.1 Настанови №281.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, планування закупівлі, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направленні на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу 09 травня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливостей), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план UA-P-2023-12-06-010501-a, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „ВЕКТОРБУД ДЕВЕЛОП» на предмет її відповідності вимогам тендерної документації, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей, протокол розгляду тендерних пропозицій уповноваженої особи №374 від 20.12.2023, повідомлення про намір укласти договір, договір №993 від 26.12.2023 з додатками до нього, додаткові угоди №1 від 26.12.2023, №2 від 28.12.2023, №3 від 28.12.2023, №4 від 26.02.2024, №5 від 09.04.2024, пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 29.04.2024 з доданими документами.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне.
За нормою пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно з частиною першою статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Згідно норм пункту 5.1 розділу V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова №281) ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. При цьому, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Слід зазначити, що відповідно до вимог частини восьмої статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Відповідно до пунктів 1 та 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. Роботи виконуються згідно з технічною специфікацією, наведеною в Додатку №1 до тендерної документації.
Водночас у Додатку №1 до тендерної документації (Технічна специфікація) міститься відомість обсягів робіт (у якій наведено найменування видів робіт та їх об’єми). Проте, відомість ресурсів до вказаної відомості обсягів робіт або затверджену проектну документацію Замовником не надано.
Таким чином, тендерна документація Замовника за досліджуваною процедурою закупівлі не містить повної інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (опису усіх необхідних характеристик робіт, що закуповуються), чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22, частини першої статті 23 Закону, а також пунктів 3 та 28 Особливостей, норм пункту 5.1 Настанови №281.
Період усунення порушень:
09.05.2024 16:55 - 24.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.05.2024 16:55
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація
про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель
19 квітня 2024 року Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі по предмету «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-06-019066-a).
29 квітня 2024 року Замовником було надано пояснення на запит Держаудитслужби на надання пояснення. 09 травня 2024 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-019066-a.
Замовником здійснюються заходи направлені на недопущення будь-яких порушень чинного законодавства при проведенні закупівель, в тому числі під час складання тендерної документації.
З огляду на вищевикладене, Замовником повністю та у визначений Висновком спосіб та термін виконано зобов’язання Держаудитслужби та оприлюднено в електронній системі закупівель інформацію, що свідчить про вжиття відповідних заходів.
Дата публікації звіту:
10.05.2024 12:26
Запити/Пояснення
Номер:
f52f8c11f31e45e391a72ab6a14fb490
Назва:
запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
25.04.2024 15:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-019066-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надайте інформацію та відповідні документи (кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів), експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).2.
2. Пунктом 5.1 Настанови визначено, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені затвердженою проектною документацією. Для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію.
Замовником в технічній частині тендерної документації вказано лише види та обсяги робіт. Відомість ресурсів (без цін) не додана.
Поясніть чому при складанні технічної частини тендерної документації Замовником не враховано в повному обсязі норми п. 5.1 Настанови №281.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
cc0f39a58f774452991774c3ad4d8879
Назва:
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Дата опублікування:
29.04.2024 16:22
Опис:
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по
просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-12-06-019066-а), його очікувана вартість визначена згідно з кошторисною частиною проектної документації (зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва додається).
Експертною організацією проведено експертизу проектної документації за робочим проектом Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), за результатами якої отримано експертний звіт (Позитивний) від 28.09.2023 № 20618/23-45, який було створено в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (роздрукована копія експертного звіту додається), ознайомитися можна за посиланням:
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3201785557696907179/optype=6
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/obgruntuvannya-tekhnichnikh-ta-yakisnikh-kharakteristik-predmeta-zakupivli-ta-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-69529.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону та з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (із змінами). Частиною 2 статті 22 Закону, передбачено перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, зокрема, пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону передбачено: «інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію…». В свою чергу, тендерною документацією на закупівлю: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) передбачено технічну специфікацію, наведену у Додатку № 1 до тендерної документації, (сканована копія додається), яка повністю відповідає вимогам чинного законодавства щодо здійснення публічних закупівель.
Висновковуючи, Департамент з благоустрою, відбудови та реконструкції Харківської міської ради підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Аварійно-відновлювальні роботи (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку по просп. Тракторобудівників, 162-Д в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).