-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (м'ясо свинини (м’якуш без кісток) охолоджене, філе куряче охолоджене)
Завершена
1 568 775.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 687.75 UAH
мін. крок: 1% або 15 687.75 UAH
Номер:
b745decc3a3d438b930d310577a7e552
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 11:35 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 8-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з підпунктом 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 08.02.2024 № 8-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-12-06-014940-a 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані на 2024 рік, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
Відділу освіти, молоді та спорту Любомльської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 06.12.2023; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» (далі ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИПЛЮС»); вимога ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» про усунення невідповідностей до 15.12.2023; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ВОЛИНЬМОРЕПРОДУКТИ ПЛЮС» від 15.12.2023 № 106; повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023 року; договір про закупівлю від 25.12.2023 № 405; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 08 лютого 2024 року.
Період усунення порушень:
14.02.2024 10:18 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2024 10:18
Запити/Пояснення
Номер:
f1335997e2574fee8a6fa2062672a126
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 13:04
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (м'ясо свинини (м’якуш без кісток) охолоджене, філе куряче охолоджене)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-014940-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e653f21df8e94c26a7d2eb5aed4091d6
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
09.02.2024 15:34
Опис:
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту. У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (м'ясо свинини (м’якуш без кісток) охолоджене, філе куряче охолоджене)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-06-014940-a) надаються пояснення, інформація та документи на запит про надання пояснень Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області.
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Розрахунок очікуваної вартості товарів здійснювався на підставі запланованих бюджетних асигнувань на 2024 рік, з урахуванням технічних та якісних характеристик товару з використанням як загальнодоступної інформацію щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах постачальників відповідної продукції, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" так і з використанням інформації, отриманої шляхом проведення ринкових консультацій. Враховувалась потреба даної продукції для забезпечення харчування дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти на 2024 рік згідно Перспективного чотирьохтижневого меню в закладах дошкільної освіти при 3-х разовому харчуванні дітей ясельного та дошкільного віку та чотирьохтижневого сезонного меню в закладах загальної середньої освіти.
Розмір бюджетного призначення для предмета закупівлі: ДК 021:2015 - 15110000-2 М'ясо (м'ясо свинини (м’якуш без кісток) охолоджене, філе куряче охолоджене) відповідає розрахунку видатків до кошторису щодо закупівлі продуктів харчування Замовника на 2024 рік (загальний фонд) за КПКВК: 0611010 «Надання дошкільної освіти», 01611021«Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету» та спецфондів ( батьківська плата) закладів дошкільної освіти та закладів загальної середньої освіти і становить 1 568 775.00 грн.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
1. Якість предмету закупівлі повинна відповідати стандартам, технічним умовам, нормам та положенням, установленим: ДСТУ, Законами України та іншими нормативно-правовими актами, діючими на території України, які регулюють якість Товару, а саме:
1.1. ДСТУ 4590:2006 «Напівфабрикати м’ясні, натуральні від комплексного ділення свинини за кулінарним призначенням» (М’ясний м’якушевий безкістковий напівфабрикат із свинини,з тазостегнової і лопаткової частин туші з видаленою сполучною
1.2. ДСТУ 3143:2013 М'ясо птиці. Загальні технічні умови (Філе куряче, охолоджене);
1.3. Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97- ВР;
1.4. Закону України «Про дитяче харчування» від14.09.2006 №142-V;
1.5. Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР.
1.6. Закону України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 №2402-III,
1.7. Спільного наказу МОН України та МОЗ України «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах» від 15.08.2006 № 620/563, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах»
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» можна переглянути на сайті Відділу освіти, молоді та спорту Любомльської міської ради за посиланням:
https://luboml-osvita.department.org.ua/ua/plugins/userPages/35.