-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби(Хліб пшеничний,хліб житній)
Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року. №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування ." Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів
Завершена
1 264 725.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 323.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 323.63 UAH
Номер:
a19d325bc29f459a8242806904f617e0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
05.02.2024 13:06 - 27.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.02.2024 № 13-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 09 січня 2024 року № 003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 05.02.2024 № 13-З
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-012884-a, 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання відповіді на запитання до процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); надання відповіді на запитання до процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Делятинського психоневрологічного інтернату (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 №164; запитання до процедури закупівлі та відповідь на нього; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Щедрий коровай» (далі – ТОВ «Щедрий коровай»); вимогу про усунення невідповідностей; документи надані ТОВ «Щедрий коровай» на вимогу про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції; повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни ТОВ «Щедрий коровай»; документи, надані ТОВ «Щедрий коровай» щодо обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи від 20.12.2023 №177; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Щедрий коровай» у спосіб, визначений тендерною документацією; пояснення Замовника, отримане 14.02.2024 в електронній системі закупівель; договір від 29.12.2023 №96; звіт про результати проведення процедури закупівлі; додаткову угоду від 29.12.2023 № 1 до договору; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
19.02.2024 16:34 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
19.02.2024 16:34
Запити/Пояснення
Номер:
1f01f813ed054204b4e4d152607da516
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
12.02.2024 16:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-06-012884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
a6acd276461249dbba917363b2717417
Назва:
Пояснення на запит замовнику від 12.02.2024
Дата опублікування:
14.02.2024 10:57
Опис:
Пояснення на запит замовнику від 12.02.2024
12.02.2024, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-06-012884-a посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-06-012884-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 12.02.2024 наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-06-012884-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Делятинського психоневрологічного інтернату надає наступні пояснення.
Щодо обґрунтування очікуваної вартості закупівлі. Для визначення очікуваної вартості закупівлі було проаналізовано ринок шляхом направлення запиту комерційних пропозицій, який додається, потенційним учасникам, а саме:
ТОВ «Івано-Франківський хлібокомбінат»;
ПрАТ «Концерн Хлібпром»;
ПП «Коломийський хлібокомбінат».
На запит було отримано:
3. комерційну пропозицію ТОВ «Івано-Франківський хлібокомбінат» від 28.11.2023 № 767, що додається, згідно якої вартість хліба пшеничного за 1 кг з ПДВ складає 30,60 грн, а вартість хліба житнього за 1 кг з ПДВ складає 27,90 грн;
4. комерційну пропозицію ПрАТ «Концерн Хлібпром» б/н, що додається, згідно якої вартість хліба пшеничного за 1 кг з ПДВ складає 38,00 грн, а вартість хліба житнього за 1 кг з ПДВ складає 37,00 грн.
Враховуючи, що третя комерційна пропозиція була відсутня, звернулися до офіційного сайту Міністерства фінансів України. Так, відповідно до інформації станом на 30.11.2023 (роздруківка додається):
3) поточна середня ціна на хліб пшеничний складала 31,95 грн та 33,81 грн;
4) поточна середня ціна на хліб житній складала 32,70 грн та 40,20 грн.
Тобто згідно інформації, розміщеній на офіційному сайті Міністерства фінансів України середня ціна на:
хліб пшеничний становила: (31,95 + 33,81) / 2 = 32,88 грн;
хліб житній становила: (32,70 + 40,20) / 2 = 36,45 грн.
Отже середня ціна на хліб пшеничний складає:
(30,60 + 38,00 + 32,80) / 3 = 33,80 грн за 1 кг з ПДВ
Округлюємо в меншу сторону та отримуємо 33,00 грн за 1 кг з ПДВ.
Середня ціна на хліб житній складає:
(27,90 + 37,00 + 36,45) / 3 = 33,78 грн за 1 кг з ПДВ
Округлюємо в меншу сторону та отримуємо 33,00 грн за 1 кг з ПДВ.
Необхідний обсяг хлібу пшеничного складає 19 165,50 кг, тож очікувана вартість:
19 162,50 кг * 33,00 грн = 632 362,50 грн з ПДВ
Необхідний обсяг хлібу житнього складає 19 165,50 кг, тож очікувана вартість:
19 162,50 кг * 33,00 грн = 632 362,50 грн з ПДВ
Враховуючи викладене вище очікувана вартість закупівлі складає:
632 362,50 + 632 362,50 = 1 264 725,00 грн з ПДВ
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення. Розмір бюджетного призначення визначений Розмір бюджетного призначення визначений Цільовою програмою від 26.08.2014 №836, затвердженою рішенням обласної ради від 22.12.2023р № 825-28/2023
Додатки:
Додаток № 1 – Розрахунок очікуваної вартості закупівлі ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб пшеничний, хліб житній).
Додаток № 2 - Запит комерційних пропозицій.
Додаток № 3 - Комерційна пропозиція ТОВ «Івано-Франківський хлібокомбінат» від 28.11.2023 № 767.
Додаток № 4 - Комерційна пропозиція ПрАТ «Концерн Хлібпром» б/н.
Додаток № 5 – Роздруківка з офіційного сайту Міністерства фінансів України.