-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливна деревина
Завершена
1 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Номер:
213840a21af14a728d192e78964a4a31
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-04-01-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.04.2024 00:00
Період моніторингу:
01.04.2024 17:49 - 23.04.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.04.2024 № 75
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-06-010633-a 06.12.2023
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу, в частині оприлюднення додатків до договору від 25.12.2023 № 392, встановлено недотримання підпункту 10 пункту 1 статті 10 Закону № 922-VIII.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 квітня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), чинних на дату проведення торгів, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 № 104 (зі змінами) (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ (далі – Переможець), реєстр пропозицій, протокол розкриття, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.12.2023 № 112, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023, договір від 25.12.2023 № 392 (далі – договір № 392), додаткові угоди від 26.12.2023 № 1 та від 08.04.2024 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 08.04.2024 року, звіт про виконання договору від 08.04.2024 року.
Аналізом інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ з ціною пропозиції 865 134,00 грн (без ПДВ), ФОП КАБАНОВ РОМАН СЕРГІЙОВИЧ з ціною пропозиції 865 800,00 грн (без ПДВ), ФОП ПРАВДИВИЙ СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ з ціною пропозиції 899 100,00 грн (без ПДВ).
Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію - ФОП ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ з ціною пропозиції 865 134,00 грн (без ПДВ).
Моніторингом установлено, що Замовником під час публікації Договору про закупівлю укладеного з ФОП ЄВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ не оприлюднено в електронній системі закупівель Додаток № 2 (місце поставки деревини - дислокацію), який відповідно до пунктів 6.2 та 13.7 Договору від 25.12.2023 № 392 є його невід’ємною частиною, чим недотримано норми пункту 10 частини 1 статті 10 Закону № 922-VIIІ, відповідно до якого договір про закупівлю та всі додатки до нього оприлюднюються протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Період усунення порушень:
24.04.2024 15:51 - 09.05.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.04.2024 15:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання наказу ДАСУ Північний офіс Держаудит служби від 01.04.2024 р. № 75 «Про початок моніторингу процедур закупівель відровідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ освіти Згурівської селищної ради Броварського району повідомляє, що було розглянуто запит по Дрова паливні за кодом ДК 021:2015 - 03410000-7 «Деревина» на 2023 рік .
Повідомляємо, що Договір №392 від 25.12.2023р. з ФОП Євський Олександр Анатолійович було достроково розірвано в односторонньому порядку керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України та п. 5.2.1 Договору № 392 від 25.12.2023 року, в зв’язку неналежним виконання зобов’язань (не виходить на зв'язок).
Дата публікації звіту:
26.04.2024 13:47
Запити/Пояснення
Номер:
b7f1062930a342e0a28f0b56d8418f81
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
04.04.2024 21:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.04.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі паливної деревини (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-06-010633-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d8db5710d0604af4adb1b1d4396d658f
Назва:
Відповідь на моніторинг
Дата опублікування:
08.04.2024 13:18
Опис:
З метою безперебійного забезпечення закладів освіти дровами паливними, виходячи з очікуваної річної вартості закупівлі, проведено відкриті торги на закупівлю Дров паливних.
Здійснення закупівлі даного виду товару за своїми якісними та технічними характеристиками має відповідати вимогам та потребам Замовника.
1. Дрова повинні пропонуватися Учасником, який має необхідні дозволи/ліцензії чи інші документи передбачені чинним законодавством на продаж деревини, а також їх вирубку/заготівлю. Якість деревини (сосна) повинна відповідати стандартам і технічним умовам, що діють в Україні на момент її постачання, ГОСТ 3234-88 «Дрова паливні».
2. Розмір дров по довжині – від 1,0 до 2,0 м
3. Діаметр дров – від 0,10 м. до 0,5 м..
4. Доставка дров по закладах освіти повинна здійснюватися відповідно до заявок Замовника.
5. Учасник торгів повинен підтвердити законність походження заготовленої для постачання замовнику деревини, зокрема надати замовнику скан - копію спеціального дозволу на використання лісових ресурсів. Підтвердити довідкою про наявність обладнання, наявність техніки для забезпечення транспортування, розвантаження та складування продукції. Підтвердити довідкою, складеною у довільній формі, наявність на складі Учасника деревини паливної на весь об’єм пропозиції (станом на дату розкриття тендерних пропозицій) з підтверджуючими документами. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність урахування екологічних вимог, що викладені у Лісовому кодексі та Законах Украни «Про охорону навколишнього природного середовища», України «Про охорону атмосферного повітря», «Про відходи», «Про поводження з радіоактивними відходами» та передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 1000000,00 грн.
Очікувана вартість передбачена кошторисом на 2023 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснення Мінекономіки «Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі»від 20.08.2019 р. № 3301-04/34980-06 та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інфолиста Мінекономіки «Щодо передумов здійснення закупівель розпорядниками бюджетних коштів» від 10.09.2020р. № 3304-04/55366-06, здійснювався Замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійсювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель, проводились ринкові консультації.