• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт адміністративної нежитлової будівлі Господарського суду Чернігівської області, пошкодженої внаслідок ракетного удару російською федерацією 19.08.2023, що знаходиться за адресою: проспект Миру, 20, м. Чернігів, Україна, 14000 (код ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, відповідний код ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)

Закупівля проводиться на ОЧІКУВАНУ ВАРТІСТЬ!!! При ненадходженні коштів Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися

Завершена

45 028 316.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 225 141.58 UAH
Номер: e0d34c4db6c7430f8b101be906977bb4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-20-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.12.2023 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 20.12.2023 17:58 - 11.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 20.12.2023 № 65-З Чернігів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника управління Вікторія ПЕРИНСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області «Про початок моніторингу закупівель» Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2023-12-06-008756-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 345-94-83, chernihivmonitoring11@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено порушення вимог абзацу першого пункту 43, абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 10 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Господарського суду Чернігівської області (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 № 69 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «УкрСіверБуд» Закритого акціонерного товариства «ДСК» (далі –ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», Учасник), вимогу про усунення невідповідностей до 15:12 15.12.2023 та документи надані ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», протокол уповноваженої особи від 15.12.2023 № 70, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2023, договір підряду від 21.12.2023 № 47, укладений Замовником з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.12.2023, додаткові угоди від 22.12.2023 № 1, від 27.12.2023 № 2 та від 27.12.2023 № 3 до Договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.12.2023. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей встановлено наступне. Згідно з вимогами пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що вимагаються, а саме «скан-копію договору між Учасником та компанією-перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) будівельного сміття в обсязі не менше 600 т». Проте, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано договір про вивіз будівельного сміття від 11.12.2023 № 10074-2023/АСК укладений з ТОВ «УТІЛЬВТОРПРОМ» (об’єм будівельного сміття згідно умов договору становить 700 м3). Додатком до рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.01.2019 № 21 визначена середньозважена щільність відходів по місту Чернігові, що складає 166,17 кг/м3. Отже, розрахунок об’єму сміття зазначений в довідці складає 700м3*166,17/1000=116,139 тони, чим не дотримано вимогу пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовником визначено перелік документів, що вимагаються для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, а саме «Для підтвердження інформації про наявність працівників, зазначеної у довідці, Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових або цивільно-правових відносин Учасника із вищевказаними працівниками (штатний розпис, копії трудових книжок, копії трудових чи цивільно-правових угод, накази про прийняття на роботу), інформацію що свідчить про проходження навчання з питань охорони праці інженерно-технічних працівників, та копії дипломів про отримання вищої (не повної вищої) освіти для інженерно-технічних працівників». На виконання вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» надано довідку від 12.12.2023 № 308 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід щодо надання послуг (файл Довідка про наявність працівників.pdf) та накази про прийняття на роботу працівників (файл Накази на працівників.pdf). Інформація у вищезазначених документах має розбіжності щодо посад працівників, а саме Литвиненко Іван Сергійович в довідці – виконавець робіт, в наказі – майстер; Чмель Олександр Олександрович в довідці – бетоняр 2 розряду, в наказі – бетоняр; Зарецький Павло Миколайович в довідці – електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування 2 розряду, в наказі – електромонтер; Стець Олег Васильович в довідці – монтажник з монтажу металевих та залізобетонних конструкцій 3 розряд, в наказі – монтажник з монтажу металевих та залізобетонних конструкцій; Ковалюк Анатолій Федорович в довідці, в наказі – Ковалюк Анатолій Анатолійович; Бешун Таісія в довідці – начальник дільниці, в наказі – начальник дільниці опоряджувальних робіт, чим не дотримано вимогу пункту 2 додатку 2 до тендерної документації Замовника. Згідно з вимогами додатку 10 тендерної документації Замовником визначено, що «Учасники в складі тендерної пропозиції подають за підписом керівника чи уповноваженої особи учасника завірену довідку, що містить відомості про учасника згідно форми, що встановлена». Проте, у складі тендерної пропозиції ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» не надано вищезазначену довідку, чим не дотримано вимогу додатку 10 тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Проте, Замовником в розміщеному в електронній системі закупівель повідомленні з вимогою щодо усунення не враховані вищезазначені невідповідності в інформації і документах не вказані та не надано ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» можливості виправити невідповідності, чим порушено вимоги абзацу першого пункту 43 Особливостей. Згідно з вимогами пункту 6 додатку 3 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, встановленим у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовником передбачено вимогу щодо подання переможцем документів, а саме «Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі. Документ повинен бути не більше тридцяти денної давнини від дати подання документа». Проте, переможцем ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» вищезазначений документ наданий станом на 02.10.2023 (тобто більше тридцяти денної давнини від дати подання документа 19.12.2023), чим не дотримано вимогу пункту додатку 3 «Перелік документів, що вимагаються для підтвердження відповідності учасника вимогам, встановленим у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації Замовника. Отже, Замовником в порушення вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог абзацу п’ятого підпункту 2 та абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилено тендерну пропозицію учасника ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК», натомість опубліковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2023 про визначення ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК» переможцем відкритих торгів з особливостями, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2023 та 21.12.2023 Замовником укладено Договір з ДП «УкрСіверБуд» ЗАТ «ДСК».
Період усунення порушень: 10.01.2024 16:46 - 25.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 10.01.2024 16:46

Оскарження висновку в суді

Опис: Господарський суд Чернігівської області не погоджується із зробленим Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-06-008756-a, затверджений начальником Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області Кондрашовим О.М. Доводимо до Вашого відома про оскарження зазначеного Висновку в судовому порядку.
Дата публікації: 17.01.2024 15:51
Дата відкриття провадження: 29.01.2024 00:00
Номер відкриття провадження: П/620/946/24

Запити/Пояснення