-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплексна автоматизована система безпеки)
35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони - 1 штука. Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. У разі подання Учасниками документів, що складені іноземною мовою, переклади цих документів є не обов’язковими.
Завершена
22 250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 222 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 222 500.00 UAH
Номер:
7416c92991984625b067eea624753b20
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 14:27 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2023-12-06-007119-a 06.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АБКОММУНІКЕЙШЕН», своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від (протокол від 06.12.2023 № 225/23/С), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АБКОММУНІКЕЙШЕН» (далі – ТОВ «АБКОММУНІКЕЙШЕН»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.12.2023 № 232/23/С, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.12.2023, договір про надання послуг зі створення комплексної автоматизованої системи безпеки від 27.12.2023 № 372 на суму 19 537 260,00 грн з ПДВ, пояснення та документи Замовника надані 20.02.2024, 28.02.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.03.2024 16:27 - 07.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.03.2024 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
c88ec3617761468d8b17a21f40b6e773
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплексна автоматизована система безпеки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-007119-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме:
Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, технічне завдання, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bb2ef832c67149fc9620c92a70eb93c2
Назва:
Відповідь запит Державної аудиторської служби України від 15.02.2024
Дата опублікування:
20.02.2024 12:52
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 15.02.2024 щодо надання інформації стосовно закупівлі за предметом «35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплексна автоматизована система безпеки)» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-007119-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до статті 45 Закону України «Про електронні комунікації» та Статуту, Державне підприємство «Український державний центр радіочастот» (далі – УДЦР) – це державне унітарне, комерційне підприємство, засноване на державній власності (у розумінні статті 75 Господарського кодексу України).
Враховуючи наведене, публічні закупівлі здійснюються за рахунок коштів підприємства, отриманих від провадження господарської діяльності.
Метою зазначеної закупівлі є створення в Головному офісі УДЦР системи безпеки, яка відповідатиме вимогам законодавства України, міжнародним стандартам й рекомендаціям та забезпечить захист об’єктів інфраструктури УДЦР від несанкціонованого проникнення на його територію, а також захисту інформаційних ресурсів, збереження їх конфіденційності, цілісності та доступності.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначалися виходячи із поточного стану системи безпеки підприємства (охорона периметру, відеоспостереження, інформаційна безпека, тощо), особливостей периметру, площі та потреб підприємства щодо розвитку, модернізації (дооснащення) підсистем захисту для побудови комплексної системи безпеки.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначалась відповідно до процедур, які зазначені у Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275, та була сформована, виходячи з аналізу вартості комерційних пропозицій від учасників ринку (копії додаються).
Крім того, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості відображена на веб-сайті УДЦР за посиланнями:
- https://www.ucrf.gov.ua/services/zakupivli-prozorro (в полі «Пошук закупівлі» необхідно зазначити назву закупівлі, в полі «всі замовники» обрати ГП «Державне підприємство «Український державний центр радіочастот»» та перейти на сторінку 2);
- https://www.ucrf.gov.ua/about/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel (позиція 428).
Номер:
f95bf859d84b4701b246c298b620e798
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
23.02.2024 15:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 35120000-1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплексна автоматизована система безпеки) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-06-007119-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступного питання:
Яким чином здійснена оцінка та розгляд тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АБКОММУНІКЕЙШЕН» (далі – Учасник) на відповідність вимогам пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації щодо надання учасником сертифікатів про проходження навчання технічних працівників з:
- встановлення, налагодження та обслуговування обладнання для організації охорони периметру та програмного забезпечення інтегрованих комплексів безпеки, в частині організації охорони периметру;
- встановлення, налагодження та обслуговування обладнання для системи контролю доступу та програмного забезпечення інтегрованих комплексів безпеки, в частині системи контролю доступу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
745d6cdcd42348538f84d7cc7b06d034
Назва:
Відповідь на запит ДАСУ
Дата опублікування:
28.02.2024 10:35
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 23.02.2024 щодо
надання інформації стосовно закупівлі за предметом «35120000-1 Системи та
пристрої нагляду та охорони (Комплексна автоматизована система безпеки)»
(ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-06-007119-a) повідомляємо наступне.
Відповідно до ст.ст. 16 та 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з
урахуванням п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт
і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні
закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом
90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою
КМУ від 12.10.2022 № 1178, Замовник зазначає у тендерній документації один
або декілька кваліфікаційних критеріїв та вимагає від учасників процедури
закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх
відповідність таким кваліфікаційним критеріям.
Замовником у тендерній документації по закупівлі за предметом «35120000-
1 Системи та пристрої нагляду та охорони (Комплексна автоматизована система
безпеки)» (п. 1 Додатку № 2 до Тендерної документації) було встановлено такий
кваліфікаційний критерій як наявність в учасника процедури закупівлі
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
З метою підтвердження відповідності вказаному кваліфікаційному критерію
Замовник вимагав від учасників довідку у довільній формі про наявність в
учасника не менше 2 (двох) кваліфікованих технічних працівників, які будуть
залучені до безпосереднього виконання договору та, які загалом мають
сертифікати про проходження навчання з встановлення, налагодження та
обслуговування обладнання для організації охорони периметру та програмного
забезпечення інтегрованих комплексів безпеки, а також з встановлення,
налагодження та обслуговування обладнання для системи контролю доступу та
програмного забезпечення інтегрованих комплексів безпеки.
Крім того, на підтвердження інформації, вказаної у довідці про наявність
кваліфікованих технічних працівників Учасник повинен був надати, зокрема,
скан-копії вищезазначених сертифікатів, виданих компанією виробником
(розробником) або його офіційним представником (представництвом), або
дистриб’ютором на території України.
Так, учасником ТОВ «АБКОММУНІКЕЙШЕН» на підтвердження
відповідності кваліфікаційному критерію, установленому у п. 1 Додатку № 2 до
Тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано наступні
документи:
1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (додається);
2. Сертифікат № 160623/12_р від ТОВ «Фортісек» офіційного представника
і партнера виробника обладнання охорони периметру Senstar (Канада) під
торговою маркою FlexZone на ім’я Владислава Іванова (додається);
3. Сертифікат № 160623/11_р від ТОВ «Фортісек» офіційного представника
і партнера виробника обладнання охорони периметру Senstar (Канада) під
торговою маркою FlexZone на ім’я Георгія Яцковського (додається);
4. Сертифікат № 070723/13_е від ТОВ «Фортісек» офіційного представника і
партнера виробника обладнання контролю доступу і охоронної сигналізації
вирорбництва Integrated Control Technology (Нова Зеландія) під торговими
марками Protégé GX і Protégé WX на ім’я Владислава Іванова (додається);
5. Сертифікат № 070723/12_е від ТОВ «Фортісек» офіційного представника і
партнера виробника обладнання контролю доступу і охоронної сигналізації
вирорбництва Integrated Control Technology (Нова Зеландія) під торговими
марками Protégé GX і Protégé WX на ім’я Георгія Яцковського (додається).
За результатом розгляду вказаних документів, встановлено, що ТОВ
«АБКОММУНІКЕЙШЕН» має 2 (двох) кваліфікованих технічних працівників,
(Владислава Іванова та Георгія Яцковського), які будуть залучені до
безпосереднього виконання договору та, які мають сертифікати про
проходження навчання з встановлення, налагодження та обслуговування
обладнання для організації охорони периметру та програмного забезпечення
інтегрованих комплексів безпеки, а також з встановлення, налагодження та
обслуговування обладнання для системи контролю доступу та програмного
забезпечення інтегрованих комплексів безпеки.
Таким чином, ТОВ «АБКОММУНІКЕЙШЕН» підтвердило свою
відповідність кваліфікаційному критерію, визначеному п. 1 Додатку № 2 до
Тендерної документації.