-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (лікарські засоби) ЛОТ 1: Бетаметазон (betamethasone), Верапаміл(Verapamil), Ацикловір (acyclovir), Ацикловір (acyclovir), Офлоксацин (Ofloxacin), Циклопентолат (Cyclopentolate), Тимолол (Timolol) , Пілокарпін (Pilocarpine), Ністатин (Nystatin) ), Рифампіцин (Rifampicin) , Вугілля активоване (Activated charcoal) , Карбетоцин( Carbetocin), Нiфедипiн (Nifedipine), Нiфедипiн (Nifedipine), Пантести(dexpanthenol), Ксилометазолін (Xylometazoline), Ксилометазолін (Xylometazoline), Будесонід (Budesonide) , Будесонід (Budesonide), (Pregabalin), ХЛОРОПІРАМІН (Chloropyramine), НІФУРОКСАЗИД(NIFUROXAZIDE), НІФУРОКСАЗИД(NIFUROXAZIDE) , Лоратадин (Loratadine), Лактулоза (Lactulose), Налоксон (naloxoni ) Ламотриджин (Lamotrigine), Ламотриджин (Lamotrigine), Iнсулін людський (Insulin (human) , Iнсулін людський (Insulin (human), Iнсулін людський (Insulin (human), Заліза сіль (ferrous sulfate) , Сальбутамол (Salbutamol), Метилдопа (Methyldopa), Домперидон (Domperidone), Окситоцин (Oxytocin), Ацетилцистеїн (Аcetylcysteine) , Жирові емульсії (Fat emulsions), Амінокислоти для парентерального харчування, (Amino acid) , Желатин сукцинільований (модіфікований рідкий желатин), натрію хлорид(gelatin agents), Желатину сукцинільованого (модифікованого рідкого желатину; натрію хлориду, калію хлориду ; кальцію хлориду дигідрату; магнію хлориду гексагідрату (Gelatina+ sodium chloride), Панкреатин(Multienzymes (lipase, protease etc.) , Іпратропію бромид + Фенотерол (Fenoterol and ipratropium bromide), Цефоперазон (cefoperazone ) , Цефоперазон +сульбактам(cefoperazone + sulbactam) , Люголя розчин (Lugol's solution), ПЕРЕКИС (Hydrogen peroxide), Пропранолол(Propranolol) , Папаверину гідрохлорид (papaverine), Алпростадил (Alprostadil), Урапідил (Urapidil) , Азтреонам (Aztreonam) , Лікоміцин (Lincomycin), Леветирацетам (Levetiracetam) , Кислота тіоктова(ACIDUM THIOCTICUM ) ЛОТ 2: Альбумін людини(ALBUMIN), Імуноглобулін людини нормальний (immunoglobulin), Імуноглобулін людини антирезус Rh0 (D) (Аnti-D (rh) immunoglobulin).
згідно рішення Протоколу засідання фармакотерапевтичної комісії №22 від 04.12.2023 р.
Завершена
6 745 426.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 12 050.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 12 050.00 UAH
Номер:
5a38aff8a8a34480aabb394bbf76ae59
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-09-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
09.02.2024 13:57 - 02.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.02.2024 Одеса № 34
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 09.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 09.02.2024 № 34
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
9 UA-2023-12-06-006623-a 06.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства» Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.12.2023 № 3/330, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «Волиньфарм», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 18.12.2023 № 3/340, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.12.2023, договір про закупівлю від 27.12.2023 № 28/12, пояснення Замовника, отримані 15.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 18:08 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 18:08
Запити/Пояснення
Номер:
37f215573eb54f3888db12b3bbfa8e34
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
14.02.2024 17:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9c22267fb3e741628605755a14ae02ed
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень.
Дата опублікування:
15.02.2024 14:44
Опис:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Обгрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик закупівлі було здійснено на підставі зведеної заявки, затвердженої Протоколом фармакотерапевтичної комісії 22 від 04.12.2023 р.. Підстава для публікації обґрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710»
Обґрунтування очікуваної вартості: Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару, запиті комерційних пропозицій у виробників та постачальників відповідної продукції та аналізі реальних угод купівлі-продажу відповідного товару, як власних так і інших суб’єктів господарювання.
Очікувана вартість, джерело фінансування: очікувана вартість – 6 745 426,00 грн. за рахунок власних коштів отриманих від господарської діяльності шляхом контрактування з Національною службою здоров’я України за договорами медичних гарантій населенню. Для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, закупівельну ціну одиниці товару було визначено за наступною формулою: Цз = Цов + Нпз+ ПДВ, де: Цз — закупівельна ціна; Цов — оптово-відпускна ціна (яка визначається відповідно до Порядку розрахунку граничних оптово-відпускних цін на лікарські засоби, які визначені у переліку лікарських засобів, що включені до Національного переліку основних лікарських засобів та на які встановлюються граничні оптово-відпускні ціни, затвердженого наказом МОЗ України від 11.07.2019 року №1600(зі змінами)); Нпз — постачальницько-збутова надбавка в межах граничного розміру (10% від Цов); ПДВ – 7%. 2).
2) Надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно щодо Вашого прохання надати посилання на сторінку власного веб сайту або офіційного веб-сайту КП “Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства” оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на веб-сайті КП “Волинське обласне територіальне медичне об’єднання захисту материнства і дитинства” за наступним посиланням: https://motherchild.volyn.ua/?page_id=10319