-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
за CPV за ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Благоустрій населених пунктів: сіль для промислового переробляння)
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції - українською мовою; Обсяг 430 тон Додаток 5 до тендерної документації. КЕКВ 2210
Завершена
3 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 000.00 UAH
Номер:
9fa89614219e46bd95535034a5fb83bc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-11-000108
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.01.2024 00:00
Період моніторингу:
11.01.2024 18:24 - 02.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
11.01.2024 № 4
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
9 UA-2023-12-06-003958-a 06.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА – Л», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922 -VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 06.12.2023 № 61 ВТО (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА – Л» (далі – Переможець), повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023, договір від 21.12.2023 № 4/33-520, додаткову угоду від 29.12.2023 № 1, додаткову угоду від 12.01.2024 №2, відповіді Замовника на запити від 15.01.2024, від 23.01.2024 та від 24.01.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель, звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція одного учасника ТОВ «ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА – Л» з ціною 2 967 000,00 грн з ПДВ.
Моніторингом встановлено, що Замовником 22.01.2024 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
01.02.2024 17:33 - 07.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2024 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
04fe038acf46420ab4597d4f0649df95
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2024 09:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1ea64b318fe14c378346169a392b8818
Назва:
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень» від 12.01.2024
Дата опублікування:
15.01.2024 09:31
Опис:
На Ваш Запит: «Запит про надання пояснень» від 12.01.2024 до закупівлі товару за CPV за ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Благоустрій населених пунктів: сіль для промислового переробляння) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-06-003958-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-11-000108 від 11.01.2024, надаємо роз’яснення:
Відповідно до Положення про Личаківську РА, затвердженого рішенням виконавчого комітету ЛМР від 01.11.2016 №977 та змінами до нього: Личаківська районна адміністрація в межах своїх повноважень забезпечує благоустрій району.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Розрахунок вартості відповідно діючих вимог, стандартів та нормативів.
Очікувана вартість предмета закупівлі відповідає затвердженим бюджетним призначенням на 2023 рік («Про бюджет Львівської міської територіальної громади на 2023 рік»)
Технічні характеристики предмета закупівлі викладені у Додатку 5 до Тендерної документації на закупівлю товару: UA-2023-12-06-003958-a
Період поставки товару Очікувана вартість предмета закупівлі, грн.
до 31.12.2023 3 000 000,00
Кошти для проведення закупівлі передбачено по КПКВК МБ «Загальний фонд»
На виконання Постанови КМУ від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ЗАКУПІВЛІ оприлюднені на офіційному вебсайті Львівської міської ради https://city-adm.lviv.ua/public-information/search?searchword=UA-2023-12-06-00395&search_cat=1 за ідентифікатором закупівлі UA-2023-12-06-003958-a
Номер:
f8b3dbba5e654536aae66803315e1902
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.01.2024 10:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 15.01.2024 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2024 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості, зокрема запити комерційних пропозицій (не менше трьох) на момент оголошення процедури закупівлі та інші документи, що свідчать про аналіз ринку цін.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f5f927263a9e42e3a35b3aecb1cd7812
Назва:
На Ваш запит « Запит замовнику на пояснення» від 19.01.2024
Дата опублікування:
23.01.2024 15:03
Опис:
На Ваш запит « Запит замовнику на пояснення» від 19.01.2024 до закупівлі товару за CPV за ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Благоустрій населених пунктів: сіль для промислового переробляння) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-06-003958-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-11-000108 від 11.01.2024, надаємо роз’яснення:
Відповідно до п.11 ч.1 ст.9 Закону № 922 для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Мінекономіки розроблено Примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затверджену наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, яка запроваджує такий інструмент, як запит цінових пропозицій - документ, лист-звернення замовника до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на зазначений товар або послугу.
Так, під час проведення ринкових консультацій, Замовником отримано три комерційні цінові пропозиції від потенційних постачальників предмета закупівлі та здійснено аналіз даних на ринку такого товару у 2023 році, який показав коливання вартості предмета закупівлі за одиницю виміру враховуючи об’єм потреби Замовника можливість поставки такого товару у визначені терміни.
Отримана Замовником, під час ринкових консультацій, інформація дозволила визначити оптимальні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням актуальних пропозицій ринку та визначити ефективну, економну, належну та обґрунтовану очікувану вартість.
Враховуючи, що наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 є лише рекомендацією, а не нормативним актом, якого потрібно жорстко дотримуватися, Замовником отримано в довільній формі комерційні цінові пропозиції , які взято за основу при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
Комерційні пропозиції в додатках до відповіді на 3-арк.
Номер:
bd99605385b345af8a4c4b3a96b1d72b
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
19.01.2024 10:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином Замовник перевіряв відповідність кваліфікаційним вимогам до учасника процедури закупівлі відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до ТД в частині надання копії аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 2) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору, а саме Додаток №1 до договору від 18.10.2023 № 02/С-18.10.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dded05cf809741d8809cbe62bbb5b8cb
Назва:
На Ваш Запит: «Запит замовнику на пояснення» від 19.01.2024
Дата опублікування:
24.01.2024 14:46
Опис:
На Ваш Запит: «Запит замовнику на пояснення» від 19.01.2024 до закупівлі товару за CPV за ДК 021:2015 - 14410000-8 - Кам’яна сіль (Благоустрій населених пунктів: сіль для промислового переробляння) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-06-003958-a) у межах проведення моніторингу UA-M-2024-01-11-000108 від 11.01.2024, надаємо роз’яснення:
На підтвердження кваліфікаційних вимог визначених у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 2 до ТД, Учасник процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА-Л" надав копію аналогічного договору, вказаного в довідці (форма 2) з Додатками зазначеними в умовах Договору, а саме:
Згідно з інформацією викладеною у довідці від 9 грудня 2023 року Вих.№Л23з-3 «Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договорів)» сума Договору поставки №02/С-18.10 Щ від «18» жовтня 2023 р. складає 3100000 грн з ПДВ.
Ціна Договору поставки №02/С-18.10 Щ від «18» жовтня 2023 р. (далі -Договір), визначена п.2.1 розділу 2 Договору «Ціна на Товар встановлюється Сторонами в Специфікаціях до цього Договору, які підписуються Сторонами, та є невід’ємними частинами цього Договору».
Додаток наданий Учасником процедури закупівлі ТОВ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА-Л" до Договору «ДОДАТОК № 2 до ДОГОВОРУ ПОСТАВКИ №02/С-18.10 від «18» жовтня 2023 року» містить інформацію про суму Договору 3100000,00 грн. з ПДВ.
Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 1 Закону договір про закупівлю — господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі / спрощеної закупівлі та передбачає платне надання послуг, виконання робіт або придбання товару.
Господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених Господарським кодексом України (далі — ГК України), іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів (частина 7 статті 179 ГК України).
За статтею 180 ГК України зміст господарського договору становлять умови договору, визначені угодою його сторін, спрямованою на встановлення, зміну або припинення господарських зобов’язань, як погоджені сторонами, так і ті, що приймаються ними як обов’язкові умови договору відповідно до законодавства.
Відповідно до частини 1 статті 181 ГК України господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами та скріпленого печатками.
Таким чином, «у формі єдиного документа» означає, що господарський договір має бути одночасно підписаний всіма його сторонами та бути скріпленим печатками (у разі їх використання).
Додаток до Договору — це документ, який містить доповнення, уточнення, додаткові роз’яснення, перелік конкретних товарів, послуг, робіт, додаткові показники якості, технічні характеристики, особливі умови транспортування, вимоги до упаковки, інструктивні застереження щодо експлуатації товару тощо.
Вимоги щодо назви Додатків до Договору та встановлення нумерації Додатків до Договору від 1 до …. і т.д. чи букви від А до Я жодним законодавчим актом чи нормативним документом не передбачено.
Враховуючи інформацію про суму Договору викладену у довідці від 9 грудня 2023 року Вих.№Л23з-3 та інформацію в Договорі в Замовника не має підстав вважати невідповідністю інформацію в документах подану Учасником процедури закупівлі та є підстави , що ТОВ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА-Л" підтвердив відповідність кваліфікаційним вимогам визначених у підпункті 2.2 пункту 2 Додатку 2 до ТД.