-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція Уманської гімназії №12 Уманської міської ради Черкаської області за рахунок прибудови дитячого осередку за адресою: м. Умань, вул. Миколи Хвильового, 17, Уманського району, Черкаської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція)
Завершена
12 606 699.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 63 033.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 63 033.49 UAH
Номер:
a8c5cd46d7374560839f798a18d15bf8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000143
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 16:20 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 Одеса № 10
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 15.01.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 15.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.01.2024 № 10
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4 5
1 UA-2023-12-05-019602-a 05.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося ТД, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 01 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося ТД, вимогам Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 05.12.2023 № 05/12/23-9, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.12.2023 № 18/12/23-1, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником – ТОВ «ЕД ТЕМП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 18.12.2023, договір про закупівлю робіт від 25.12.2023 № 77, пояснення та документи Замовника отримані 01.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
01.02.2024 17:20 - 07.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2024 17:20
Запити/Пояснення
Номер:
6937f7820d89465d81bd15f835daae8d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
30.01.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав копію договору про надання послуг транспортних засобів, будівельних машин і механізмів з екіпажом від 12.05.2022 № 1205/15, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «КОРПОРАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ», не у повному обсязі, а саме: відсутня Специфікація «Перелік транспортних засобів, будівельних машин і механізмів», яка відповідно до пункту 1.2 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, чим не підтверджено наявність Баштового крана, зазначеного учасником у пункті 52 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 15.12.2023 № 1512-02?
Слід зазначити, що учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» у складі тендерної пропозиції надано Акт приймання-передачі до договору про оренду транспортного засобу з екіпажом від 12.05.2022 № 1205/15, який не передбачено умовами договору про надання послуг транспортних засобів, будівельних машин і механізмів з екіпажом від 12.05.2022 № 1205/15.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a84970a0233f4defab0e51d3a9709713
Назва:
Пояснення згідно з запитом
Дата опублікування:
01.02.2024 12:17
Опис:
На Ваш запит від 30.01.2024 року у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Реконструкція Уманської гімназії №12 Уманської міської ради Черкаської області за рахунок прибудови дитячого осередку за адресою: м. Умань, вул. Миколи Хвильового, 17, Уманського району, Черкаської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція) (ID: UA-2023-12-05-019602-a) повідомляємо наступне:
1) по першому питанню щодо того яким чином та на на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, -
при здійсненні обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості Замовник дотримується наступного алгоритму:
1) Замовником розробляється завдання на проектування із проектною організацією (додається);
2) З огляду на зазначену в завданні на проектування інформацію виготовляється проектно-кошторисна документація (у зведеному кошторисному розрахунку визначається загальна вартість проекту реконструкції (додається));
3) Перед затвердженням проектно-кошторисної документації здійснюється експертиза проектно-кошторисної документації (додається);
4) Після завершення експертизи (отримання позитивного звіту) видається Наказ управління освіти та гуманітарної політики про затвердження проектно-кошторисної документації (з врахуванням зауважень, що зазначені у експертному звіті) (додається);
5) Рішенням сесії виділяються кошти та затверджується титульний список, в якому відображатимуться кошти по об’єктно.
щодо надання посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), -
посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://um-osvita.gov.ua/index.php/pro-viddil-osviti/finansovo-gospodarska-diyalnist/derzhavni-zakupivli/2859-05-hrudnia-2023-roku-upravlinniam-osvity-ta-humanitarnoi-polityky-umanskoi-miskoi-rady-za-nomerom-zakupivli-ua-2023-12-05-019602-a-bulo-oholosheno-zakupivliu
2) по другому питанню щодо «обґрунтування рішення про відповідність тендерної пропозиції учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» умовам підпункту 1.2 пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації, тоді як учасник у складі тендерної пропозиції надав копію договору про надання послуг транспортних засобів, будівельних машин і механізмів з екіпажом від 12.05.2022 № 1205/15, укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «КОРПОРАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ», не у повному обсязі, а саме: відсутня Специфікація «Перелік транспортних засобів, будівельних машин і механізмів», яка відповідно до пункту 1.2 зазначеного договору є його невід’ємною частиною, чим не підтверджено наявність Баштового крана, зазначеного учасником у пункті 52 довідки про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт від 15.12.2023 № 1512-02? Слід зазначити, що учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» у складі тендерної пропозиції надано Акт приймання-передачі до договору про оренду транспортного засобу з екіпажом від 12.05.2022 № 1205/15, який не передбачено умовами договору про надання послуг транспортних засобів, будівельних машин і механізмів з екіпажом від 12.05.2022 № 1205/15.», -
в ході розгляду тендерної пропозиції Замовником було висунуто Учаснику ТОВ «ЕД ТЕМП» вимогу щодо усунення невідповідностей, а саме: «Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт (вих. № 1112-11 від 11.12.2023 року), в якій серед переліку обладнання в пункті 52 зазначено: «52. Баштовий кран Potain MDT 178, в/п 8т. 2016 року Орендоване «КРМ Строймарт». У складі пропозиції Учасника ТОВ «ЕД ТЕМП» наявний договір оренди № 2108/23 від 21.08.2023 року, в акті приймання-передачі до якого відсутній Баштовий кран Potain MDT 178, в/п 8т. 2016 року».
Протягом встановленого законодавством терміну Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» надав обґрунтоване пояснення по даному питанню, в тому числі підтвердивши, що наявний власний Баштовий кран Potain MDT 178, в/п 8т (Інвентарний номер 104162к) має змогу виконати необхідний перелік робіт вказаний Замовником у підсумковій відомості ресурсів.
Водночас, Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» з метою усунення невідповідності також надає Договір про надання послуг транспортних засобів, будівельних машин і механізмів з екіпажем № 1205/15 від 12.05.2022 року укладений з ТОВ «КОРПОРАЦІЯ БУДІВЕЛЬНОЇ ТЕХНІКИ». В акті приймання-передачі до зазначеного договору наявна позиція Кран баштовий Liebherr 140 ЕС-Н 6 Litronic 2015 року випуску – в кількості 1 одиниця.
Таким чином, Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» підтвердив можливість виконати необхідний перелік робіт вказаний Замовником у підсумковій відомості ресурсів.
Щодо договору про надання послуг транспортних засобів, будівельних машин і механізмів з екіпажем № 1205/15 від 12.05.2022 року, то Замовником у абзаці 3 п.п. 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації вимагається «Якщо техніка, будівельні машини, механізми, тощо не є власністю учасника, а залучені на інших правових підставах, то учасником подаються:
- належним чином завірені копії або кольорові скан-копії з оригіналів договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання робіт за договором про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку виконання робіт за договором про закупівлю) на строк виконання робіт (якщо орендодавець, лізингодавець, чи інша особа, яка зазначена у відповідному договорі, не є власником машин, механізмів, обладнання, додатково надаються кольорові скан-копії з оригіналів договорів, укладених з власником таких машин, механізмів, обладнання). Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи повинен бути нотаріально посвідчений;».
Тобто, вимоги щодо надання таких договорів у повному обсязі не було. Водночас у Замовника не має підстав вважати його наданим не у повному обсязі так як пункт 1.2 не містить вимогу надавати лише Специфікацію на підтвердження виконання умов Договору, а вказує на те що надання послуг погоджуються сторонами у додатках. Крім того, договір не містить розділу з переліком додатків до договору, де вказана «Специфікація». Тому відсутність додатку «Специфікація «Перелік транспортних засобів, будівельних машин і механізмів» може свідчити про те, що він не складався у такому вигляді (з такою назвою).
Щодо акту приймання-передачі, то Учасник на підтвердження передачі баштового крану надає Акт приймання-передачі від 03.06.2023 року, який відповідно до п.1.2. є додатком до договору та містить перелік, в якому міститься «Кран баштовий Liebherr 140 EC-H 6 Litronic, 2015 року випуску в кількості 1 одиниця». Під час розгляду цього акту Замовник керувався тим, що він саме є додатком до Договору № 1205/15 від 12.05.2022 року (Специфікацією) (про що свідчить його назва та реквізити сторін) і укладений сторонами відповідно до Цивільного та Господарського кодексу.
Крім того, відповідно до пункту 1.3. Договору № 1205/15 від 12.05.2022 року «У випадку неможливості надати послуги Технікою особисто Виконавець має право залучати до надання послуг Технікою третіх осіб, залишаючись в повному обсязі відповідальним перед Замовником за виконання Договору». Таким чином, відповідно до даного пункту Договору Акт приймання-передачі транспортних засобів може свідчити про те, що Виконавець не мав можливості надати послуги особисто, а залучив для цього ресурси Замовника.
Враховуючи вищевикладене Замовник вважає, що в нього було недостатньо підстав вважати Договір № 1205/15 від 12.05.2022 року наданим не у повному обсязі, а також те, що акти приймання-передачі до Договору надані всупереч його умовам.
Отже, Учасник ТОВ «ЕД ТЕМП» в повній мірі усунув невідповідність, яка була виявлена Замовником, та підтвердив наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання умов Договору про закупівлю за предметом «Реконструкція Уманської гімназії №12 Уманської міської ради Черкаської області за рахунок прибудови дитячого осередку за адресою: м. Умань, вул. Миколи Хвильового, 17, Уманського району, Черкаської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція).