-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столовий посуд та кухонне приладдя (код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)
Завершена
5 670 651.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 353.26 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 353.26 UAH
Номер:
e9863979546e4214aa76ca2c22ac194c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-24-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.01.2024 00:00
Період моніторингу:
24.01.2024 13:11 - 15.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.01.2024 №8-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 24.01.2024 №8-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5. UA-2023-12-05-018689-a 05.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель установлено порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 та пункту 4-1 Постанови №710.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Управління освіти Миколаївської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 05 грудня 2023 року (протокол №05/12/12), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Майстренко Світлана Олександрівна, рішення уповноваженої особи від 14 грудня 2023 року (протокол №21/12/1-вс), повідомлення про намір укласти договір, договір від 21 грудня 2023 року №21/12/1-вс, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21 грудня 2023 року, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 22 грудня 2023 року №1 та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 06 та 12 лютого 2024 року через електронну систему закупівель.
Пунктом 24 Постанови №1178 визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 (далі – Порядок №1082), та Постанови №1178 оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Вимогами пункту 14 Порядку №1082 визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація щодо коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовником на порушення вимог пункту 14 Порядку №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів в окремих електронних полях не зазначена інформація щодо кодів товарів, визначених згідно із Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року №1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, зокрема: виделка столова, ложки столова і чайна, тарілка мілка і глибока, чашка керамічна, стакан скляний, миска, кастрюля, чайник, ківш, відро, сотейник, пательня, бак, мийна ванна для посуду, дошка обробна, ніж столовий, противень, таця, контейнер для транспортування їжі, сушарка для посуду.
Так, Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено лише код предмета закупівлі: ДК 021:2015: 39220000-0 — «Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування», тоді як Єдиний закупівельний словник містить коди товарів, які найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, а саме: 39221000-7 «Кухонне приладдя» (39221110-1 «Посуд», 39221121-1 «Чашки», 39221123-5 «Стакани», 39221130-7 «Контейнери для харчових продуктів», 39221160-6 «Таці», 39221170-9 «Сушарки для посуду», 39221180-2 «Кухонне начиння», 39221210-2 «Тарілки», 39221240-1 «Миски», 39221260-7 «Казанки», 39223100-2 «Ложки», 39223200-3 «Виделки»).
Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Моніторингом установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/ 02145010/profle) Замовник є головним розпорядником бюджетних коштів.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 01 лютого 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник зазначив, що вказана інформація не розміщена на сторінці власного вебсайту, оскільки Управління освіти Миколаївської міської ради є виконавчим органом Миколаївської міської ради, який підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці вебсайту.
Період усунення порушень:
15.02.2024 17:29 - 01.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 17:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
1. 11.10.2016 Кабінетом Міністрів України затверджено постанову № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова № 710). Відповідно до ст. 5 Бюджетного кодексу України бюджетна система України складається з державного бюджету та місцевих бюджетів. Таким чином, як ми можемо зрозуміти з назви постанови, вона стосується державних коштів, тобто, коштів державного бюджету. Згідно з підпунктом 1) пункту 4 Постанови № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України постановляє рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів органам місцевого самоврядування – затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови № 710 передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів мають забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Бюджетним кодексом України визначені категорії розпорядників коштів, зокрема дано визначення двох різних категорій «Головні розпорядники бюджетних коштів» та «Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів».
Відповідно ч. 3 статті 22 Бюджетного кодексу України - Головні розпорядники коштів Державного бюджету України визначаються відповідно до пункту 1 частини другої цієї статті та затверджуються законом про Державний бюджет України шляхом встановлення їм бюджетних призначень, а в ч. 4 статті 22 Бюджетного кодексу України вказано, що Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів визначаються рішенням про місцевий бюджет відповідно до пунктів 2 і 3 частини другої цієї статті.
Відповідно п. 1) ч. 2 статті 22 Бюджетного кодексу України - Головними розпорядниками бюджетних коштів виступають бюджетні установи в особі їх керівників, а також зазначено перелік установ які можуть бути Головними розпорядниками бюджетних коштів, а пп. 2) і 3) ч. 2. статті 22 Бюджетного кодексу України визначені Головні розпорядники коштів місцевих бюджетів.
Отже, органів місцевого самоврядування, яким є управління освіти Миколаївської міської ради, стосується саме підпункт 1) пункту 4 Постанови № 710, яким рекомендовано забезпечити оприлюднення передбаченої цим підпунктом інформації. Відповідно, управління освіти Миколаївської міської ради не може порушити пункт 4-1 Постанови № 710, оскільки цей пункт стосується Головних розпорядників бюджетних коштів, які фінансуються з державного бюджету.
2. Стосовно вимог, передбачених пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082, то управлінням освіти буде враховано викладені у висновку зауваження у закупівлях, які будуть оголошені в подальшому.
Дата публікації звіту:
21.02.2024 09:56
Запити/Пояснення
Номер:
1e7870f7870e41a592302ebae0b43f3b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
01.02.2024 17:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі столового посуду та кухонного приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-018689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості (оскільки вартість остаточної найбільш економічно вигідної пропозиції становить 3 059 983,00 грн, що менше очікуваної вартості на 2 610 668,00 грн (46 %)?
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
3. Чи виконано умови договору від 21 грудня 2023 року №21/12/1-вс (надайте відповідні документальні підтвердження)?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
3c8874e131d14725a0c18946cf491330
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
06.02.2024 14:27
Опис:
Управлінню Північного офісу Державної аудиторської служби України
Про надання пояснень
У відповідь на запит від 01.02.2024 щодо закупівлі Столовий посуд та кухонне приладдя (код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-05-018689-a) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайси тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості (оскільки вартість остаточної найбільш економічно вигідної пропозиції становить 3 059 983,00 грн, що менше очікуваної вартості на 2 610 668,00 грн (46 %)?
Специфіка закупівлі полягає в тому, що на цінову політику предмета закупівлі при однакових функціональних характеристиках впливає велика кількість факторів (назва бренду, матеріал виготовлення, країна-виробник, дизайнерське оформлення та ін., наприклад на запит у пошуковій системі «тарілка глибока» пропонується товар в ціновому діапазоні від 18 до 228 грн.(без урахування товарів дорогих брендів)). Ціна закупівлі сформована на підставі комерційних пропозицій, наданих учасниками ринку, було направлено шість запитів за якими отримано 3 пропозиції (підтвердження додаються). Закупівля планувалась виходячи з середнього цінового діапазону товарів (зокрема виробництва України та Євросоюзу), а фактично було закуплено товари низького цінового діапазону (виробництва КНР та Туреччини) з мінімально прийнятними характеристиками.
2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Управління освіти Миколаївської міської ради є виконавчим органом Миколаївської міської ради. Управління підзвітне і підконтрольне міській раді, підпорядковане виконавчому комітету міської ради, міському голові, заступнику міського голови відповідно до розподілу обов’язків.
Управлінням освіти Миколаївської міської ради не оприлюднювались на сторінці власного веб-сайту обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі Столовий посуд та кухонне приладдя (код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування).
3. Чи виконано умови договору від 21 грудня 2023 року №21/12/1-вс (надайте відповідні документальні підтвердження)?
З боку постачальника договір від 21 грудня 2023 року № 21/12/1-вс (з урахуванням додаткової угоди №1) виконано в повному обсязі (копії видаткових накладних додаються). За покупцем, станом на 06.02.2024 р., залишилась кредиторська заборгованість у сумі 25 372,00 грн.
Уповноважена особа
управління освіти
Миколаївської міської ради Л.О. Лелека
06.02.2024
Номер:
47e2c3f78da448f09799b3b599251961
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 16:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі столового посуду та кухонного приладдя (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-018689-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питання:
Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-12-05-018689-a не зазначена інформація щодо кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурних позицій предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a414096b6c884026b11ef70f6b49b9cd
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
12.02.2024 13:33
Опис:
Управлінню Північного офісу Державної аудиторської служби України
Про надання пояснень
У відповідь на запит від 07.02.2024 щодо закупівлі Столовий посуд та кухонне приладдя (код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-05-018689-a) управління освіти Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
Чому в оголошенні про проведення відкритих торгів за номером UA-2023-12-05-018689-a не зазначена інформація щодо кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назві номенклатурних позицій предмета закупівлі, тоді як зазначення даної інформації передбачено пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082?
Закупівля проводилась у грудні 2023 року, публікація проводилась в системі електронних закупівель «Прозоро» на площадці Zakupivli.pro, робота площадки протягом місяця була некоректною (часто не працювала по декілька годин на день (інформація про некоректну роботу систематично висвічувалась на площадці), інколи факти некоректної роботи фіксувались, скріншот в додатку). До складу закупівлі входили товари 31 найменування (31 номенклатурна позиція предмета закупівлі) при внесенні певної кількості позицій в плані закупівлі процес публікації гальмувався і в послідуючому робота блокувалась повністю. За результатами проведених консультацій із консультантом площадки Zakupivli.pro було отримано рекомендацію про скорочення об’єму інформації що публікується і було прийняте рішення про публікацію інформації про предмет закупівлі однією позицією з назвою предмета закупівлі за четвертою цифрою Єдиного закупівельного словника «код ДК 021:2015 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування» без інформації щодо кодів товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, що найбільше відповідають назві номенклатурних позицій предмета закупівлі.
Згідно ч. 1 ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
У відповідності до порядку визначеного наказами Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та від 15 квітня 2020 року №708 при публікації інформації замовником визначається предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В додатку 3 до тендерної документації зазначено повний перелік номенклатурних позицій предмета закупівлі, що давало повну інформацію для учасників про предмет закупівлі і не могло вплинути на результати торгів. Вважаємо, що даний недолік (спричинений технічними причинами) не можна кваліфікувати як порушення адже предмет закупівлі визначено правильно а вказані обставини не призвели до будь-яких наслідків для відкритості та прозорості публічної закупівлі, а також для будь-якого іншого публічного інтересу.
Уповноважена особа
управління освіти
Миколаївської міської ради Л.О. Лелека
12.02.2024