-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вулиці Галицька (від будинку №9 до будинку №11) в с. Давидів Львівської області
Завершена
6 817 400.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 34 087.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 34 087.00 UAH
Номер:
a98107b375e446fd9d0b1b59f19a2782
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-10-09-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.10.2024 00:00
Період моніторингу:
09.10.2024 16:34 - 30.10.2024 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2024 №218
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби 09.10.2024 №218.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2023-12-05-018484-a, 05.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Леся ПИШНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правомірності внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю (з березня 2024 року по дату завершення моніторингу); правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: договір від 25.12.2023 №Т-49/23, додаткові угоди від 11.10.2024 №1 та від 18.10.2024 №2 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, опубліковані разом такими додатковим угодами; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Період усунення порушень:
24.10.2024 17:32 - 29.10.2024 23:00
Дата публікації висновку:
24.10.2024 17:32
Запити/Пояснення
Номер:
76ce95846b504c97a0877545b8cc80e3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2024 12:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-12-05-018484-a, яка проведена Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами укладеного за результатами проведеної процедури закупівлі UA-2023-12-05-018484-a договору від 25.12.2023 №Т-49/23 (далі – Договір №Т-49/23) підрядник повинен виконати передбачені договором роботи, в обумовлений строк, у відповідності до замовлення і вимог проектно-кошторисної документації, будівельних норм та правил, якість яких відповідає умовам договору, або вимогам, що звичайно ставляться на момент передання їх Замовнику (п.2.1. договору); роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною (пункт 5.5. договору); підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у відповідності до вимог проєктно-кошторисної документації, будівельних норм і правил, графіку виконання робіт та чинного законодавства України (пункт 6.3.2. договору); Замовник має право контролювати виконання робіт у строки, встановлені договором (пункт 6.2.2. договору).
Одночасно, за умовами вищевказаного договору у разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором сторони несуть відповідальність, передбачену законами та цим договором (пункт 7.1. договору); у разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов’язань при закупівлі робіт за бюджетні кошти підрядник сплачує Замовнику штрафні санкції (пеня) у розмірі 0,5% за кожен день затримки від неосвоєної суми коштів, а у разі здійснення попередньої оплати підрядник, крім зазначених штрафних санкцій, повертає Замовнику кошти з урахуванням індексу інфляції (пункт 7.2. договору); у випадку якщо затримка в реалізації робіт, що виникла з вини підрядника триває більше ніж 30 днів, Замовник письмово повідомляє про це підрядника, у випадку якщо протягом 30 днів підрядник не усуне затримку виконання робіт, Замовник має право в односторонньому порядку відсторонити підрядника від робіт, не звільняючи його від відповідальності, що випливає з договору та залучити іншого підрядника (пункт 7.3. договору).
Також, під час моніторингу встановлено, що відповідно до Графіка виконання робіт, який міститься у Додатку №2 до Договору №Т-49/23, роботи за предметом досліджуваної процедури закупівлі повинні бути виконані протягом грудня 2023 року – червня 2024 року (підготовчі роботи та влаштування водопроводу: грудень 2023 року – лютий 2024 року; влаштування дорожнього одягу, влаштування тротуару та штучних споруд: березень-травень 2024 року; облаштування та обстановка дороги: травень-червень 2024 року).
Слід зазначити, що аналізом наявної у вільному публічному доступі інформації на Єдиному веб-порталі використання публічних коштів Західним офісом Держаудитслужби відомостей щодо виконання робіт (актів) та їх оплати за Договором №Т-49/23 не виявлено.
В електронній системі закупівель за процедурою закупівлі UA-2023-12-05-018484-a інформація щодо внесення змін до Договору №Т-49/23 відсутня.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження (актів виконаних робіт, платіжних доручень, листів тощо) стосовно стану виконання сторонами зобов’язань за Договором №Т-49/23 щодо виконання робіт та їх оплати.
2. Чи дотримано підрядником умов Договору №Т-49/23 щодо строків виконання робіт за договором (пункти 2.1., 5.5., 6.3.2., Додаток №2 договору) ?
3. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за договором підрядником – чи застосовувалися Замовником заходи, визначені у розділі 7 Договору №Т-49/23 (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження) ?
4. Чи вносилися зміни до Договору №Т-49/23 ? У разі внесення змін до вказаного договору – пояснити причини та підстави неоприлюднення в електронній системі закупівель відповідних документів та інформації про внесення таких змін.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
0089840ca4e040aea1d200c72d105083
Назва:
У відповідь на запит Замовнику на пояснення від 11.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-10-09-000031 повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
15.10.2024 14:22
Опис:
1. Щодо інформації (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження (актів виконаних робіт, платіжних доручень, листів тощо) стосовно стану виконання сторонами зобов’язань за Договором №Т-49/23 щодо виконання робіт та їх оплати:
Відповідно до п. 4.2 Договору №Т-49/23 від 25.12.2023 р. (надалі – Договір) розрахунки проводяться за бюджетні кошти згідно з бюджетними призначеннями, тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту протягом 30 календарних днів. Так, через відсутність фінансування тільки 11.10.2024 р. між Замовником та підрядником ФОП ГЛУХОВСЬКИЙ ІГОР ЮРІЙОВИЧ були підписані акти виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3) за жовтень 2024 р. (додаються до відповіді на запит). Однак, станом на сьогодні оплата за виконані роботи згідно даного акту не була здійснена.
2. Щодо того чи дотримано підрядником умов Договору №Т-49/23 щодо строків виконання робіт за договором (пункти 2.1., 5.5., 6.3.2., Додаток №2 договору):
Згідно п. 5.1 Договору строк (термін) виконання робіт по 31.12.2024 р. згідно з графіком виконання робіт. Однак, згідно п. 5.6 Договору строки Договору можуть переглядатись Сторонами за наявності умов: - відсутності фінансування. Окрім цього, відповідно до пп. 6.4.5 п. 6.4 Договору Підрядник має право припинити виконання робіт на будь-якому етапі виконання у випадку відсутності фінансування. Відтак, через відсутність фінансування в Замовника торгів роботи на даному об’єкті не були виконані у строки, що вказані в Графіку виконання робіт, що є додатком до Договору. Однак, 11.10.2024 р. між Сторонами було укладено Додаткову угоду №1 щодо визначення суми фінансування на 2024 р. і 2025 р., та викладення в новій редакції графіку виконання робіт та графіку фінансування робіт.
3. Щодо того, чи застосовувалися Замовником заходи, визначені у розділі 7 Договору №Т-49/23 (з обов’язковим долученням відповідного документального підтвердження):
Враховуючи відсутність фінансування в Замовника торгів, та право Підрядника через це не розпочинати виконання самих робіт, Замовником не застосовувалися заходи, визначені у розділі 7 Договору, оскільки невиконання робіт по об’єкту спричинені не з вини самого Підрядника.
4. Щодо того, чи вносилися зміни до Договору №Т-49/23:
Варто зауважити наступне, даний запит на пояснення був оприлюднений в електронній системі закупівель 11.10.2024 р. о 12:54 год., в той час як Замовником торгів в цей же день о 10.51 год. оприлюднено Додаткову угоду (надалі – ДУ) №1 до договору №Т-49/23 від 25.12.2023 р., яка стосувалася, зокрема, строків виконання робіт та їх фінансування. Так, згідно даної ДУ графік виконання робіт було викладено в новій редакції, згідно якого строк виконання робіт продовжено до 31.12.2025 р.
Номер:
dd05fb32cf424412a74d163b08c13334
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
16.10.2024 10:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ІD: UA-2023-12-05-018484-a, яка проведена Давидівською сільською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до норм статті 318 Господарського кодексу України договір підряду на капітальне будівництво повинен передбачати, зокрема строки початку і завершення будівництва, виконання робіт; права і обов'язки сторін; вартість і порядок фінансування будівництва об'єкта (робіт); порядок розрахунків за виконані роботи, відповідальність сторін (відшкодування збитків); урегулювання спорів, підстави та умови зміни і розірвання договору.
Під час моніторингу встановлено, що за умовами договору від 25.12.2023 №Т-49/23 (далі – Договір №Т-49/23) підрядник повинен виконати передбачені договором роботи, в обумовлений строк (п.2.1.); роботи за договором повинні бути виконані у терміни відповідно до графіку виконання робіт, що оформляється додатком до договору і є його невід'ємною частиною (п.5.5.); підрядник зобов’язаний забезпечити виконання робіт у відповідності до графіку виконання робіт (п.6.3.2.).
Сторонами Договору №Т-49/23 при його укладанні обумовлено строк виконання робіт за договором у Додатку №2 до договору (Графік виконання робіт) – по червень 2024 року.
Одночасно, за умовами пункту 12.1 Договору №Т-49/23 строк дії договору – до 31.12.2024, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього договору.
Відповідно до норм підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (із змінами і доповненнями) передбачено можливість внесення змін до істотних умов договору у разі продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено додаткову угоду від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23, якою внесено зміни до пунктів 3.3 та 5.1 договору, зокрема, п.5.1 договору викладено в наступній редакції: «Строк (термін) виконання робіт по 31.12.2025 року згідно з графіком виконання робіт» та викладено у новій редакції Додаток №2 до договору «Графік виконання робіт», у якому передбачено виконання робіт – по грудень 2025 року.
При цьому, у вищевказаній додатковій угоді вказано, що інші умови Договору №Т-49/23 залишаються чинними у редакції, в якій викладені сторонами раніше, сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Отже зміни до п.12.1 Договору №Т-49/23 (у якому строк дії договору визначено до 31.12.2024, а лише в частині розрахунків - до повного його виконання, згідно з умовами цього договору) сторонами не вносилися.
Слід зазначити, що чинне законодавство (зокрема, статті 631 та 846 Цивільного кодексу України, статті 180 та 318 Господарського кодексу України) розрізняє поняття «строк договору» та «строки виконання робіт».
У наданому під час моніторингу поясненні (оприлюднено 15.10.2024) Замовником зазначено, зокрема, про відсутність фінансування у Замовника та право підрядника через це не розпочинати виконання самих робіт. Також, у поясненні Замовник посилається на пункт 5.6 Договору №Т-49/23, відповідно до якого строки договору можуть переглядатись сторонами за наявності умов: - відсутності фінансування.
Водночас, за умовами п.5.6 Договору №Т-49/23 такий перегляд можливий щодо строку договору (а не строку виконання робіт), а додатковою угодою від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23 переглянуто строки виконання робіт.
Окрім того, за умовами п.4.7. Договору №Т-49/23 про тимчасове припинення будівництва з причин відсутності фінансування Замовник попереджає підрядника письмово.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин (зокрема, відсутності фінансування, про що зазначено Замовником у наданому 15.10.2024 поясненні), що спричинили продовження додатковою угодою від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23 строку виконання робіт – по грудень 2025 року.
2. Надати документальне підтвердження щодо письмового попередження Замовником підрядника про відсутність фінансування у Замовника (умови п.4.7. Договору №Т-49/23).
3. Надати інформацію про те, чи виконувалися підрядником роботи в період від дати укладення Договору №Т-49/23 до дати внесення змін до вказаного договору додатковою угодою №1 (25.10.2023 – 10.10.2024) та які саме.
4. Надати обґрунтування щодо зміни (перегляду) строків виконання робіт за Договором №Т-49/23 без відповідного внесення змін до п.12.1 договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Номер:
a3cd09de03e04f1ab128ad5866d5ddaa
Назва:
У відповідь на запит замовнику на пояснення від 16.10.2024 р. в межах здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-M-2024-10-09-000031 повідомляємо наступне:
Дата опублікування:
21.10.2024 11:37
Опис:
1. Щодо документального підтвердження виникнення об’єктивних обставин (зокрема, відсутності фінансування, про що зазначено Замовником у наданому 15.10.2024 поясненні), що спричинили продовження додатковою угодою від 11.10.2024 №1 до Договору №Т-49/23 строку виконання робіт – по грудень 2025 року:
Розмір бюджетного призначення на закупівлю товарів, робіт та послуг визначається, виходячи із потреби територіальної громади, на підставі рішення сесії про виділення коштів. Однак, з моменту підписання Договору №Т-49/23 та до 25.09.2024 р. не було відповідних рішень про виділення коштів, яке б стосувалося саме фінансування робіт по об’єкту «Капітальний ремонт вулиці Галицька (від будинку №9 до будинку №11) в с. Давидів Львівської області» (ознайомитися із такими рішеннями можна за посиланням (https://davydivska-gromada.gov.ua/bjudzhetni-rishennya-sesii-i-vikonkomu-2024-rik-11-49-33-23-01-2024/ ). Проте, 25.09.2024 р. на підставі рішення виконавчого комітету №437 «Про внесення змін до місцевого бюджету Давидівської сільської ради на 2024 р.» було здійснено розподіл видатків місцевого бюджету на 2024 р. та спрямовано 370000.00 грн. на фінансування робіт на об’єкті «Капітальний ремонт вулиці Галицька (від будинку №9 до будинку №11) в с. Давидів Львівської області» (відповідне рішення виконавчого комітету додається до відповіді).
2. Щодо документального підтвердження, зокрема, письмового попередження Замовником підрядника про відсутність фінансування у Замовника (умови п.4.7. Договору №Т-49/23):
Письмове попередження Замовником підрядника про відсутність фінансування у Замовника додається до відповіді на даний запит.
3. Щодо інформації про те, чи виконувалися підрядником роботи в період від дати укладення Договору №Т-49/23 до дати внесення змін до вказаного договору додатковою угодою №1 (25.10.2023 – 10.10.2024) та які саме:
Роботи, які виконувалися з моменту підписання угоди і до внесення змін до Договору №Т-49/23, відображені в акті виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідці (Форма КБ-3) за жовтень 2024 р. (додаються до відповіді на запит)
4. Щодо обґрунтування змін (перегляду) строків виконання робіт за Договором №Т-49/23 без відповідного внесення змін до п.12.1 договору:
Згідно пп. 4 п. 19 Особливостей істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Відтак, враховуючи зазначене, чинне законодавство України, що регулює сферу публічних закупівель, дає право Замовникам торів вносити зміни як окремо, так і одночасно щодо строку дії договору про закупівлю та строку виконання робіт. Відтак, Замовником торгів, через появу фінансування, спочатку були внесені зміни, які стосувалися строків виконання робіт, а вже 18.10.2024 р. було підписано ДУ №2 про продовження дії самої угоди.
Номер:
7473a451feb347e58293ec12d82ebcd7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 12:19 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
12.02.2024 № 7-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 12.02.2024 № 7-з
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
24. UA-2023-12-05-018484-a, яку проводить Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу дотримання відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 з урахуванням Особливостей №1178, дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: «27» лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2023 №1178 (далі – Особливості №1178), дотримання порядку розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.12.2023, тендерну пропозицію учасника ФОП Глуховський Ігор Юрійович, протокол розгляду тендерної пропозиції від 18.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023, договір про закупівлю від 25.12.2023 №Т-49/23.
Період усунення порушень:
27.02.2024 14:27 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 14:27