• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП "ПРЦО ВОР" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 «код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»

Завершена

1 958 407.19 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 792.04 UAH
Номер: 22d6b81d0a1846d09906c4ed47e35191
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-12-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.03.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 12.03.2024 18:07 - 03.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.03.2024 №52 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.03.2024 №52. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-05-016093-a, 05.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі своєчасності оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзац 2 пункту 10 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції учасника, надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзац 2 пункту 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, правомірності внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-05-004735-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Ніколюка Андрія Вікторовича (далі – ФОП Ніколюк А.В.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.12.2024 №190 УО К; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Ніколюком А.В. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 22.12.2023 №13/ЦБ, додаткову угоду А-1 від 27.02.2024 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормами пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації вказується вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, при здійсненні Замовником за досліджуваною процедурою UA-2023-12-05-016093-a закупівлі робіт (капітальний ремонт окремих приміщень будівлі), на порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Як наслідок в наданій учасником ФОП Ніколюком А.В. довідці про залучення субпідрядника ФОП Цимбалюка Віталія Васильовича в розмірі більше 20 відсотків не зазначено місцезнаходження субпідрядника. Пунктом 10 Особливостей №1178 визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей. Так, за нормами пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. За результатами проведення досліджуваної процедури закупівлі Замовником укладено з ФОП Ніколюком А.В. договір від 13.06.2023 №13/ЦБ (далі – Договір №13/ЦБ), який оприлюднено в електронній системі закупівель від 22.12.2024. Однак, проведеним моніторингом встановлено, що Договір №13/ЦБ оприлюднено не в повновму об’ємі, а саме: у розділі 13 оприлюдненого договору відсутні умови пунктів з 13.6 по 13.10, розділу 14 та у розділі 15 – умови пунктів з 15.1 по 15.4, які визначені у Додатку 3 (Проект договору) до тендерної документації. У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що при скануванні договору підписаного за результатами закупівлі UA-2023-12-05-016093-a відбувся технічний збій, за результатами якого у файлі .pdf зникла частина сторінок, поряд з цим в паперовій формі договору усі сторінки та пункти відповідають проекту договору. Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника. Згідно з пунктом 6 Порядку №1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів. У разі потреби замовник здійснюють свої дії повторно відповідно до вимог та в межах строків, установлених Законом. У разі якщо замовник не має змоги розмістити інформацію через авторизований електронний майданчик, який відключений від електронної системи закупівель, він повинен розмістити необхідну інформацію через інший авторизований електронний майданчик, а в разі відсутності такої можливості - через веб-портал. Крім того, відповідно до пункту 10 Порядку №1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу. Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. Однак, Замовником документально не підтверджено неможливість оприлюднення у повному обсязі Договору №13/ЦБ у визначений законодавством строк. Слід зазначити, що Замовником під час моніторингу (28.03.2024) оприлюднено скановану версію Договору №13/ЦБ в повному об’ємі, з наявною інформацією розділів 13, 14, 15, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації. Таким чином, Замовником у визначений законодавством строк у повному обсязі не оприлюднено Договір №13/ЦБ, порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 10 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень: 05.04.2024 08:22 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.04.2024 08:22

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) уважно вивчило Висновки за результатами проведеного моніторингу від 05.04.2024 08:22, опублікований за допомогою веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та повідомляє наступне. Уповноваженою особою КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» проведено роботу з виправлення допущеної технічної помилки при завантаженні договору закупівлі, та проведено його повторне завантаження до електронної системи публічних закупівель із доданням усіх додатків. Крім того, повідомляємо, що з метою підвищення кваліфікації уповноважених осіб КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» проводиться постійна робота, зокрема, шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації та самоосвіти. Так, згідно, плану підвищення кваліфікації уповноважених осіб Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради на 2024 рік, затвердженого директором КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» 08.01.2024 року, чергові курс підвищення кваліфікації заплановано на ІІ квартал 2024 року.
Дата публікації звіту: 08.04.2024 10:15

Запити/Пояснення