-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП "ПРЦО ВОР" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 «код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»
Завершена
1 958 407.19
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 792.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 792.04 UAH
Номер:
22d6b81d0a1846d09906c4ed47e35191
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-03-12-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.03.2024 00:00
Період моніторингу:
12.03.2024 18:07 - 03.04.2024 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.03.2024 №52
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 12.03.2024 №52.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-05-016093-a, 05.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі своєчасності оприлюднення договору встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзац 2 пункту 10 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, розгляду тендерної пропозиції учасника, надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону та вимог пунктів 3, 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації, пункту 10 частини першої статті 10 Закону та абзац 2 пункту 10 Особливостей №1178 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі, правомірності внесення змін до договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) на 2023 рік (UA-P-2023-12-05-004735-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Ніколюка Андрія Вікторовича (далі – ФОП Ніколюк А.В.); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.12.2024 №190 УО К; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ФОП Ніколюком А.В. як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю від 22.12.2023 №13/ЦБ, додаткову угоду А-1 від 27.02.2024 до вказаного договору та повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Згідно з пунктом 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За нормами пункту 18 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації вказується вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при здійсненні Замовником за досліджуваною процедурою UA-2023-12-05-016093-a закупівлі робіт (капітальний ремонт окремих приміщень будівлі), на порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 та пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Як наслідок в наданій учасником ФОП Ніколюком А.В. довідці про залучення субпідрядника ФОП Цимбалюка Віталія Васильовича в розмірі більше 20 відсотків не зазначено місцезнаходження субпідрядника.
Пунктом 10 Особливостей №1178 визначено, що за результатами здійснення закупівлі шляхом застосування відкритих торгів або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до цього пункту в електронній системі закупівель замовником оприлюднюється договір про закупівлю та додатки до нього відповідно до вимог Закону з урахуванням цих особливостей.
Так, за нормами пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
За результатами проведення досліджуваної процедури закупівлі Замовником укладено з ФОП Ніколюком А.В. договір від 13.06.2023 №13/ЦБ (далі – Договір №13/ЦБ), який оприлюднено в електронній системі закупівель від 22.12.2024.
Однак, проведеним моніторингом встановлено, що Договір №13/ЦБ оприлюднено не в повновму об’ємі, а саме: у розділі 13 оприлюдненого договору відсутні умови пунктів з 13.6 по 13.10, розділу 14 та у розділі 15 – умови пунктів з 15.1 по 15.4, які визначені у Додатку 3 (Проект договору) до тендерної документації.
У наданому під час моніторингу поясненні Замовником зазначено, що при скануванні договору підписаного за результатами закупівлі UA-2023-12-05-016093-a відбувся технічний збій, за результатами якого у файлі .pdf зникла частина сторінок, поряд з цим в паперовій формі договору усі сторінки та пункти відповідають проекту договору.
Слід зазначити, що відповідно до норм пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 за №610/34893 (далі – Порядок №1082) розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника.
Згідно з пунктом 6 Порядку №1082 у разі технічного збою під час унесення та/або заповнення інформації через автоматизоване робоче місце, що призводить до того, що інформація не розміщується або не оприлюднюється на веб-порталі чи в електронній системі закупівель, замовник отримує технічну підтримку на авторизованому електронному майданчику, на якому здійснюється внесення та заповнення інформації документів. У разі потреби замовник здійснюють свої дії повторно відповідно до вимог та в межах строків, установлених Законом. У разі якщо замовник не має змоги розмістити інформацію через авторизований електронний майданчик, який відключений від електронної системи закупівель, він повинен розмістити необхідну інформацію через інший авторизований електронний майданчик, а в разі відсутності такої можливості - через веб-портал.
Крім того, відповідно до пункту 10 Порядку №1082 оприлюдненням/розміщенням інформації вважається її наявність в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Також, згідно з пунктом 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 №166, оператор електронного майданчика повинен забезпечити для замовників на безоплатній основі можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом.
Однак, Замовником документально не підтверджено неможливість оприлюднення у повному обсязі Договору №13/ЦБ у визначений законодавством строк.
Слід зазначити, що Замовником під час моніторингу (28.03.2024) оприлюднено скановану версію Договору №13/ЦБ в повному об’ємі, з наявною інформацією розділів 13, 14, 15, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, Замовником у визначений законодавством строк у повному обсязі не оприлюднено Договір №13/ЦБ, порушено вимоги пункту 10 частини першої статті 10 Закону, пункту 10 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178.
Період усунення порушень:
05.04.2024 08:22 - 20.04.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.04.2024 08:22
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) уважно вивчило Висновки за результатами проведеного моніторингу від 05.04.2024 08:22, опублікований за допомогою веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та повідомляє наступне.
Уповноваженою особою КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» проведено роботу з виправлення допущеної технічної помилки при завантаженні договору закупівлі, та проведено його повторне завантаження до електронної системи публічних закупівель із доданням усіх додатків.
Крім того, повідомляємо, що з метою підвищення кваліфікації уповноважених осіб КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» проводиться постійна робота, зокрема, шляхом проходження курсів підвищення кваліфікації та самоосвіти.
Так, згідно, плану підвищення кваліфікації уповноважених осіб Подільського регіонального центру онкології Вінницької обласної ради на 2024 рік, затвердженого директором КНП «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» 08.01.2024 року, чергові курс підвищення кваліфікації заплановано на ІІ квартал 2024 року.
Дата публікації звіту:
08.04.2024 10:15
Запити/Пояснення
Номер:
531ba0aeaa9248639aed1603da5e92c8
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.03.2024 16:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-05-016093-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради», виникла необхідність в отриманні пояснень
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
2. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ФОП Ніколюк Андрій Вікторович вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
1e90ecc5415d44cba0255de170f74772
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
20.03.2024 11:38
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 15.03.2024 16:46, опублікований за допомогою веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП "ПРЦО ВОР" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 «код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (UA-2023-12-05-016093-a) Уповноваженою особою було залучено фахівців, які відповідають за вказаний напрям роботи, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Так, на виконання вимог законодавства щодо проведення капітальних ремонтів, було проведено торги на закупівлю «Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП ПРЦО ВОР за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84» код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)» (Ідентифікатор закупівлі UA- 2023- 09- 21- 010932- a), за результатами яких було укладено договір з проектною організацією та виготовлено робочий проект (Додається), який в свою чергу отримав позитивний експертний висновок в частині розгляду кошторисної частини проектної документації.
Відповідно до вищевказаного проекту та висновку, враховуючи наявний фінансовий ресурс, було сформовано загальну очікувану вартість закупівлі у розмірі 1`958`407,19 гривень.
В подальшому, у результаті аукціону, вказана сума була зменшена учасниками до 1`324`999.00 гривень
Враховуючи вищевикладене, технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовано на основі проектно-кошторисної документації.
Замовник здійснює закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
ІІ. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ФОП Ніколюк Андрій Вікторович вимоги пункту 17 Особливостей №1178 щодо надання відповідної інформації та документів під час укладання договору.
Так, переможцем процедури закупівлі при поданні тендерної документації було подано довідку щодо права підписання документів пропозиції та договору про закупівлю. (Додається)
Крім того, було надано інші документи передбачені тендерною документацією
Додатки:
- Копія титульної сторінки робочого проекту та зведеного кошторисного розрахунку на 3 арк.
- Експертний звіт на – 3 арк.
- Довідка про право підпису тендерної документації на 1 арк.
- Виписка з ЄДР на 2 арк
Номер:
6b1435caa8914fb09da7a26ddf9f493c
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
22.03.2024 16:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-05-016093-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі-Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до пункту 3 частини 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо надання учасниками довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предетом закупівлі договору протягом 2022-2023 років (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі.
Згідно з пунктом 4.1 розділу I тендерної документації предметом закупівлі є капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП «ПРЦО ВОР».
Учасником ФОП Ніколюком А. В. в складі пропозиції надано довідку про аналогічні договора, в якій зазначено інформацію про 3 договори, за предметом закупівлі: договір від 31.08.2023 №6230 (Поточний ремонт будівлі «Е» (ремонт приміщень)), договір від 23.08.2023№6219 (Поточний ремонт приміщень кімнати для прийому громадян будівлі ТЦК та СП м. Вінниця) та договір від 06.10.2022 №230/КРСЕС (Капітальний ремонт силових електричних систем будівель поліклініки, радіології та хірургічного корпусу «КНП ПРЦО ВОР»).
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином учасником ФОП Ніколюком А. В. підтверджено наявність досвіду виконання аналогічного за предметом досліджуваної закупівлі договору (капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу), відповідно до вимоги пункту 3 частини 1 Додатку №1 до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
de2c5b929a2a43c6a5a6bc5fee4bab10
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
26.03.2024 16:26
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 22.03.2024 16:44, опублікований за допомогою веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП "ПРЦО ВОР" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 «код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (UA-2023-12-05-016093-a) було встановлено кваліфікаційну вимогу, щодо наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Так, учасником подано довідку щодо виконання аналогічних договорів, зокрема, від 06.10.2022 №230/КРСЕС (Капітальний ремонт силових електричних систем будівель поліклініки, радіології та хірургічного корпусу «КНП ПРЦО ВОР»). Крім того, в підтвердження виконання вказаного договору підряду було надано акти виконаних робіт за листопад 2022 року, згідно якого учасником виконувалися будівельні роботи з капітального ремонту, частина яких тотожна з роботами, що передбачені в поточній закупівлі «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП "ПРЦО ВОР". Також, враховуючи, що вказані роботи відповідають поняттю капітального ремонту, уповноваженою особою було прийнято рішення про відповідність учасника вказаному кваліфікаційному критерію.
Поряд з цим, відповідно до листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 15 липня 2009 року № 9/9-1056, пояснено що якщо будівля в цілому підлягає капітальному ремонту, то комплекс робіт поточного ремонту може вміщувати окремі роботи, які класифікують як такі, що відносяться до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі), оскільки дефектним актом непередбачено роботи по заміні та модернізації конструктивних елементів будівлі, пропозиція Учасника відповідає вимогам, оскільки надані аналогічні договора включаються роботи які передбачені предметом закупівлі.
Номер:
fa3c0623d6544a3fa24c98a98629d993
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
26.03.2024 17:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.03.2024 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-12-05-016093-a, яка проведена Комунальним некомерційним підприємством «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі-Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Моніторингом встановлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовником укладено з ФОП Ніколюк А.В. договір від 22.12.2023 №13/ЦБ (далі – Договір №13/ЦБ), який оприлюднено в електронній системі закупівлі 25.12.2023.
Проведеним під час моніторингу аналізом відповідності умов укладеного Договору №13/ЦБ з визначеними умовами в Проекті договору Замовника (Додатку 3 до тендерної документації), встановлено, що в розділі 13 укладеного договору відсутні пункти з 13.6 по 13.10, відсутній розділ 14 та у розділі 15 відсутні пункти з 15.1 по 15.4, умов договору, які визначені у Додатку 3 до тендерної документації.
1. Пояснити причини відсутності в оприлюдненому Договорі №13/ЦБ розділу 14, а також відсутності в розділі 13 пунктів з 13.6 по 13.10, у розділі 15 - пунктів з 15.1 по 15.4.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
eda0cceda43e4d208c357b922bc4e904
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
28.03.2024 16:22
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство «Подільський регіональний центр онкології Вінницької обласної Ради» (далі – Замовник) уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 26.03.2024 17:22., опублікований за допомогою веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель та повідомляє наступне.
І. При скануванні договору підписаного за результатами закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт окремих приміщень будівлі хірургічного корпусу КНП "ПРЦО ВОР" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 84 «код ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація» (UA-2023-12-05-016093-a) відбувся технічний збій, за результатами якого у файлі .pdf зникла частина сторінок. Поряд з цим в паперовій формі договору усі сторінки та пункти відповідають проекту договору.
За результатами виявленої помилки, уповноваженою особою було долучено коректну скановану версію договору через меню «зміни до договору», оскільки іншим шляхом провести відповідні зміни немає можливості через відсутність відповідного інструментарію на майданчику.