-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщен-ня з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи I-II ступенів №4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92
Завершена
11 679 762.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 116 797.62 UAH
мін. крок: 1% або 116 797.62 UAH
Номер:
0954995f113a47159d6779e9fc5cfd5c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-21-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.02.2024 00:00
Період моніторингу:
21.02.2024 17:01 - 14.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
20.02.2024 № 17-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу
Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 20.02.2024 № 17-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1.UA-2023-12-05-016560-a 05.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог Постанови № 710, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області зобов`язує здійснити заходи щодо недопущення у подальшому встановленого порушення вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття зазначених заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти Мирноградської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.12.2023 № 165, тендерну пропозицію приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» (далі – ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 № 169, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 19.12.2023, договір від 28.12.2023 № 127 на суму 11 604 111,42 грн, укладений між Замовником та ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» (далі – Договір), додаткова угода від 21.02.2024 № 1 до Договору, звіт про виконання договору, пояснення надані 26.02.2024, 28.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що згідно з пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформації та документів, які підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог встановлених у Додатку 3 тендерної документації.
Так, Додатком 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток 3) тендерної документації передбачено, що у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати скановані оригінали або копії засвідчені належним чином документи, зокрема, підсумкові відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку.
Крім того, в Додатку 3 зазначено, що учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, у відповідності з Державними Стандартами України на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту капітального ремонту згідно умов їх виконання, які він пропонує виконати з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, товарів (приймаються за відповідними обґрунтованими цінами), вартості експлуатації будівельних машин та механізмів (визначається згідно Державних Стандартів України), інших витрат підтверджених обґрунтованими розрахунками, коштами на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт. Необґрунтована і неврахована Учасником вартість матеріалів, витрат, тощо не сплачується Замовником окремо, а витрати на їх покриття вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції відкритих торгів з Особливостями.
Учасником процедури закупівлі ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» в складі тендерної пропозиції надано відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва, де в розділі «Енергоносії машин, врахованих в складі загальновиробничих витрат» в позиції 434 «Електроенергія» зазначена електроенергія в кількості 278,4653 кВт-год. з відпускною ціною (в тисячах грн) 4,9416 гривень. Тобто, встановивши вартість електричної енергії, учасник фактично продає її Замовнику, як товар, тому відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва складена учасником ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» невідповідно до технічного завдання, чим порушено вимоги, викладені в Додатку 3 тендерної документації з наступних підстав.
Так, згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанови), система ціноутворення складається з цієї Настанови, Настанови з розроблення ресурсних елементних кошторисних норм, Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, Настанови щодо визначення вартості наукових та науково-технічних робіт у будівництві, збірників кошторисних норм України, збірників укрупнених кошторисних норм, галузевих нормативних документів з ціноутворення, що прийняті відповідно до законодавства, кошторисних норм підприємств, індивідуальних кошторисних норм тощо.
До кошторисних норм України належать ресурсні елементи кошторисної норми, зокрема, норми експлуатації будівельних машин та механізмів (пункти 2.1, 2.3 Настанов).
Пункт 2.5 Настанов передбачає, що вартість будівництва визначається на стадії проектування, на стадії визначення ціни пропозиції учасника процедури закупівель (договірної ціни) та на стадії проведення взаєморозрахунків шляхом уточнення окремих вартісних показників, визначених на попередніх стадіях, залежно від виду договірної ціни в порядку, обумовленому в договорі.
Відповідно до Кошторисних норм України «Ресурсні кошторисні норми експлуатації будівельних машин та механізмів», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 № 156 (далі - Ресурсні кошторисні норми), у таблицях ресурсних кошторисних норм експлуатації будівельних машин та механізмів містяться такі показники, як зокрема, витрати енергоносіїв (фізичні одиниці виміру). Тобто, в таблицях вказуються витрати ресурсів на 1 маш. год. експлуатації енергоносія – електроенергії в кВт-год. Дотримання вказаних Ресурсних кошторисних норм є обов`язковим при складанні відомості ресурсів для визначення вартості об`єкта будівництва.
Взаємовідносини, які виникають в процесі купівлі-продажу електричної енергії регулюються законодавством України, зокрема, Законом України «Про ринок електричної енергії», який передбачає, що господарська діяльність з виробництва, передачі, розподілу, постачання тощо електричної енергії провадяться на ринку електричної енергії за умови отримання ліцензії на певний вид діяльності з електроенергією та реєстрації на ринку електричної енергії в якості її учасника, при цьому постачання електричної енергії споживачам здійснюється електропостачальниками, які отримали відповідну ліцензію, за договором постачання електричної енергії (статті 8, 8-1, 56 Закону України «Про ринок електричної енергії»).
На підставі вищевикладеного слід зазначити, оскільки учасник процедури закупівлі ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» не є ліцензіатом з продажу електричної енергії, у Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва він не може виставляти Замовнику вартість на ще не витрачену електроенергію, а може лише зазначити її кількість, а саме, кВт-год електричної енергії, відповідно до Ресурсних кошторисних норм, а на стадії проведення взаєморозрахунків за фактично виконанні роботи повинен уточнити окремі вартісні показники, а саме, вартість фактично використаної електроенергії в поточних цінах, згідно формули, наведеної у пункті 5.6 Настанов.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» не відповідає вимогам Додатка 3 тендерної документації.
Отже, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та на порушення вимог підпункту 1 пункту 51 Особливостей автоматично не відмінено відкриті торги.
Під час проведення моніторингу встановлено, що Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив додаткову угоду від 21.02.2024 № 1 до Договору та звіт про виконання договору про закупівлю, відповідно до яких Договір розірвано та оплати за ним не здійснювалися.
Період усунення порушень:
06.03.2024 15:48 - 21.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.03.2024 15:48
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відділ освіти Мирноградської міської ради зобов'язується не допускати у подальшому встановленого порушення законодавства у сфері публічних закупівель вимог підпункту 2 пункту 44, підпункту 1 пункту 51 Особливостей.
Дата публікації звіту:
07.03.2024 08:42
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- corruptionCancelled: Так
Опис:
-
Дата публікації:
12.03.2024 14:02
Запити/Пояснення
Номер:
ccef0163b28c46299a4801943d7b3b78
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
21.02.2024 17:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщення з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-016560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
4e5952b68ce74a198806f2e92375d3b4
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
26.02.2024 21:56
Опис:
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби від 21.02.2024 надаємо свої пояснення та повідомляємо наступне:
По першому питанню:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат):
Розмір бюджетного призначення – 11 679 762,00грн. (одинадцять мільйонів шістсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок)
кошти бюджету громади – 2515928грн. (два мільйони п’ятсот п’ятнадцять тисяч дев’ятсот двадцять вісім гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ 419321,33грн. (чотириста дев’ятнадцять тисяч триста двадцять одна гривня 33 коп.), субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам – 9163834грн. (дев’ять мільйонів сто шістдесят три тисячі вісімсот тридцять чотири гривні 00 коп.) у т.ч. ПДВ 1527305,67грн. (один мільйон п’ятсот двадцять сім тисяч триста п’ять гривень 67 коп.), відповідно до Розпорядження Мирноградської міської ради від 23.12.2022 № 188р «Про бюджет Мирноградської міської територіальної громади на 2023 рік» (зі змінами), відповідно до постанови №608 «Про затвердження Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на проектування, відновлення, будівництво, модернізацію, облаштування, ремонт об’єктів будівництва громадського призначення, соціальної сфери, культурної спадщини, житлово-комунального господарства, інших об’єктів, що мають вплив на життєдіяльність населення». (Додаток №1, Додаток №2)
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщен-ня з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи I-II ступенів №4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 1023Є-06/23 від 26 червня 2023 року виданий ТОВ «ЄВРОЕКСПЕРТИЗА». (Додаток №3)
Очікувана вартість предмета закупівлі:
11 679 762,00грн. (одинадцять мільйонів шістсот сімдесят дев’ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 00 копійок) у т.ч. ПДВ – 1 946 627,00грн.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:
Відповідно до п. 4 «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293».
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщен-ня з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи I-II ступенів №4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92» з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме виконання будівельних робіт, розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірингові послуги» та главі 12 «Проектно-вишукувальні роботи експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток №4)
По другому питанню:
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо, що на виконання п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11.10.2016р. Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування https://vidomir.klasna.com/uk/site/obgruntuvannya-.html (скріншот додається).
Номер:
2ae2a9f37b7a491da42a0e975b818e82
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
27.02.2024 16:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлового приміщення (підвального приміщення з облаштуванням тимчасового укриття будівлі) загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів № 4 Мирноградської міської ради, розташованої за адресою: Донецька область, м. Мирноград, Покровський район, вул. Яснополянська, 92», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-016560-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
1. З якої причини Вами визначено тендерну пропозицію учасника приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» такою, що відповідає умовам тендерної документації в той час, як у наданій в складі тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР»» відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об`єкта будівництва (файл тендерної пропозиції 171_ДЦ_ВРЗКР.rtf), врахована позиція 434 «Електроенергія» в кількості 278,4653 кВт-год?
Оскільки учасник процедури закупівлі приватне підприємство «Інженерно-виробничий центр «ВЕКТОР» не є ліцензіатом з продажу електричної енергії, він не може розраховувати вартість на ще не витрачену електроенергію, тому така позиція не може бути у відомості ресурсів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e78921b674e149dc995f6c331d9afd74
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
28.02.2024 10:28
Опис:
Договір від 28.12.2023 року №127 розірвано у зв'язку з настанням форс-мажорних обставин згідно Додаткової угоди №1 від 21.02.2024 року.
Номер:
a9987448ff2145aeae6fc6d30087296b
Назва:
Висновок за порушенням
Дата опублікування:
07.08.2024 14:59
Опис:
Вами надано було лист до Мирноградської міської військової адміністрації де вказано, що порушення за цією закупівлею не усунено, але Вами було опубліковано у висновку моніторингу, що порушення усунено. Будь ласка, надайте відповідь стосовно цього питання. Дякую.