• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні: дивани, столи письмові, крісло, тумба, стіл журнальний (уточнюючий код - 39156000-0 Меблі для кімнат очікування і приймалень); столи для переговорів, конференційний стіл, стіл брифінг (уточнюючий код 39153000-9 Меблі для конференц-зал); поличка навісна, стінка-міні кухня, тумби, кухня, шафи для документів, шафи для одягу, шафа для архівних документів (уточнюючий код 39151300-8 Модульні меблі)

Завершена

1 281 536.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 407.68 UAH
Номер: cf46850127b142ae85d43d1ffb13a892
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-19-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.01.2024 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 19.01.2024 16:41 - 10.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 19.01.2024 №6-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 09 січня 2024 року №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 19.01.2024 №6-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 8. UA-2023-12-05-016130-a,  05.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, Kolonyk91@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Постанови №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущене порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Обласного комунального виробничо-експлуатаційного підприємства «Держпром» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05 грудня 2023 року №148/О), тендерну пропозицію ФОП Смальченко Вячеслав Миколайович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13 грудня 2023 року №157/О, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 19 грудня 2023 року №254-Д, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 19 грудня 2023 року №1, звіт про виконання договору про закупівлю, пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 30 січня 2023 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що відповідно до пункту 3. Додатку 1 тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178, зокрема: довідки в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю, відповідно, підстав, що призвели б до його дострокового розірвання і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків, не було, або довідки з інформацією про те, що він надав підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності. Водночас, переможцем торгів ФОП Смальченко Вячеслав Миколайович не надано у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вищезазначеної довідки шляхом оприлюднення її в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 3. Додатку 1 тендерної документації Замовника. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень (інформації та документів) з питань, які є предметом дослідження, зокрема: яким чином учасником ФОП Смальченко Вячеслав Миколайович, якого обрано переможцем торгів, виконано вищевказані вимоги тендерної документації. На зазначений запит Замовник пояснив, зокрема, що: «…Відповідно до п. 4 таблиці підпункту 3.2. пункту 3. Додатку 1 тендерної документації переможець процедури закупівлі повинен був надати документи Переможця, в тому числі довідку в довільній формі, яка містить інформацію про те, що між переможцем та замовником раніше не було укладено договорів, або про те, що переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним із замовником договором про закупівлю. Отримавши ці документи, уповноваженою особою були внесені відмітки до «Таблиці документів Учасника». Після цього, зважаючи, що Переможець надав всі передбачені Тендерною документацією, Замовником був укладений договір....». Відповідно до абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178. Однак, на порушення вимог абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови №1178 Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Смальченко Вячеслав Миколайович у зв’язку ненаданням у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови №1178, а уклав з ним договір про закупівлю товару від 19 грудня 2023 року №254-Д на суму 1 281 536,00 грн.
Період усунення порушень: 02.02.2024 15:40 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2024 15:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок про результати моніторингу (далі - Висновок) процедури закупівлі товару ДК 021:2015 39150000-8 Меблі та приспособи різні: дивани, столи письмові, крісло, тумба, стіл журнальний (уточнюючий код - 39156000-0 Меблі для кімнат очікування і приймалень); столи для переговорів, конференційний стіл, стіл брифінг (уточнюючий код 39153000-9 Меблі для конференц-зал); поличка навісна, стінка-міні кухня, тумби, кухня, шафи для документів, шафи для одягу, шафа для архівних документів (уточнюючий код 39151300-8 Модульні меблі) за ідентифікатором № UA-2023-12-05-016130-a ОК ВЕП «Держпром» повідомляє наступне. З метою недопущення встановленого порушення у подальшому, до уповноваженої особи, провідного фахівця з публічних закупівель Салтанової Катерини Вікторівни було застосовано депреміювання за січень 2024 року згідно з Наказом №38___ від _9,02,2024______ (додається).
Дата публікації звіту: 09.02.2024 15:20

Запити/Пояснення