-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів
Завершена
1 036 525.95
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 365.26 UAH
мін. крок: 1% або 10 365.26 UAH
Номер:
da7e59c383324954bf47fdbc804c603f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 15:35 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
23.01.2024 № 5-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 23.01.2024 № 5-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
12. UA-2023-12-05-013494-a від 05.12.2023 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сіксой Д.О., встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує Комунальне підприємство «Тролейбусне депо №3» вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 29.12.2023 за №29/12/1 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Комунального підприємства «Тролейбусне депо №3», закупівлю в інтересах якого проведено Комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Замовник, який проводить закупівлю, Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.12.2023 за №1/101, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Чайка Богдана Васильовича (далі – ФОП Чайка Б.В.), тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Сіксой Дениса Олександровича (далі – ФОП Сіксой Д.О.), протоколи щодо прийнятого рішення уповноваженої особи від 14.12.2023 за №1/105 та від 15.12.2023 за №1/106, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 27.12.2023 №21017-р/пк-пз, договір від 29.12.2023 за №29/12/1, додаткову угоду від 29.12.2023 за №1, додаткову угоду від 06.02.2024 за №2, пояснення (із долученими документами) Замовника від 26.01.2024 та від 05.02.2024 отримані через електронну систему закупівель.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Згідно протоколу щодо прийнятого рішення уповноваженою особою від 15.12.2023 за №1/106 вирішено визнати ФОП Сіксой Д.О. переможцем даної закупівлі.
Аналізом пропозиції ФОП Сіксой Д.О. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам замовника, згідно з додатком 1 до тендерної документації.
У додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації визначено перелік документів які необхідно подати учаснику на підтвердження відповідності запропонованого Товару вимогам до предмета закупівлі:
- заповнену та підписану учасником таблицю 2 «Дані про Товар» додатку 1 до тендерної документації;
- заповнену та підписану учасником таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик» додатку 1 до тендерної документації;
- копії зразків документів виробника (копії паспорта та/або сертифікату якості та/або етикетки та/або фото товару та/або напису на упаковці та/або інших документів виробника), що підтверджують якість та походження Товару (каталожний номер, але не виключно) по кожній номенклатурній позиції які будуть надаватись при поставці з кожною партією Товару.
При цьому у додатку 1 до тендерної документації також зазначено, що у разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то такий Товар повинен відповідати вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, та мати не гірші показники ніж зазначені в цій тендерній документації.
Учасником закупівлі ФОП Сіксой Д.О. подано заповнену таблицю 2 «Дані про Товар» та таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик», де у:
-номенклатурній позиції 10 запропоновано «Клапан двохмагістральний» з технічними характеристиками: «макс. Робочий тиск 13.0 bar, номінальний діаметр 8.0 мм., різьба отворів М22х1,5, тиск подачі 6.2 bar, вага (kg) 0.213».
В той час як згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 10 «Клапан двохмагістральний» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, тиск подачі 7.3 bar, вага (kg) 0.428»;
- номенклатурній позиції 16 запропоновано «Комплект болта кріплення колеса переднього» з технічними характеристиками: «Довжина болта загальна 78 мм, різьблення M22х1,5 довжина різьблення 40 мм, накатка для монтажу в маточину поздовжня, діаметр накатки 22,7 мм, довжина накатки 20 мм. До комплекту входить єврогайка М22х1,5 під ключ на 32 мм.».
Проте, згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, довжина болта загальна - 70 мм.;
- номенклатурній позиції 13 запропоновано «Клапан прискорювання» з технічними характеристиками: макс. робочий тиск10.0 bar; монтаж 4x M8; переважний тиск1.00 bar; різьба отвору 1 M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 2 2x M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 41 M16 x 1.5 VOSS; різьба отвору 42 M16 x 1.5 VOSS; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg)0.900; розмір (MM x MM x MM)117,5 x 98 x 115.
В той час як згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 13 «Клапан прискорювання» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, вага (kg)0.742 та розмір (MM x MM x MM)120x103x 19;
- номенклатурній позиції 14 запропоновано «Кран гальмівний» з технічними характеристиками: відстань між отворами 61x61 mm; макс. робочий тиск 10.0 bar; різьба отвору 11 M16 x 1.5; різьба отвору 12 M16 x 1.5; різьба отвору 21 M16 x 1.5; різьба отвору 22 M16 x 1.5; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg) 1,100; розмір (MM x MM x MM) 92 x 146 x 80.
Проте, згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 14 «Кран гальмівний» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, вага (kg) 1,115; розмір (MM x MM x MM) 95 x 154 x 83.
Під час проведення моніторингу, 31.01.2024, Замовнику було надано запит про надання пояснення (інформації) щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сіксой Д.О. та відповідності запропонованого товару по номенклатурних позиціях: 10 «Клапан двохмагістральний», 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього», 13 «Клапан прискорювання», 14 «Кран гальмівний» вимогам тендерної документації.
Замовником у відповіді від 05.02.2024 вказано: «…. Звертаємо увагу, що замовником по запитуваних номенклатурних позиціях, а саме 10,13,14 в тендерній документації було визначено можливість надання еквіваленту запропонованого товару, з посиланням на каталог.
Учасником закупівлі ФОП Сіксой Д.О. подано заповнену таблицю 2 «Дані про Товар» та таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик».
Під час проведення кваліфікації та визначення відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було скеровано відповідного запиту до замовника-ініціатора від 14.12.2023 р.
На адресу ЦЗО надійшла відповідь КП «Тролейбусне депо № 3» від 15.12.2023 № 989/1, згідно якої вбачається, що по запропонованим номенклатурним позиціям Учасника відповідає визначеним технічним вимогам Замовника – ініціатора.
Таким чином, при кваліфікації тендерної пропозиції Учасника було враховане наступне:
- По номенклатурній позиції 10: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 10 «Клапан двохмагістральний» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, тиск подачі 7.3 bar, вага (kg) 0.428». Учасником запропоновано еквівалент «Клапан обмеження тиску» (виробництво Febi) 45265 з технічними характеристиками: «макс. Робочий тиск 13.0 bar, номінальний діаметр 8.0 мм., різьба отворів М22*1,5, тиск подачі 6.2 bar, вага (kg) 0.213». Запропонований Учасником товар по технічним характеристикам є кращим, чим було визначено замовником-ініціатором.
- По номенклатурній позиції 13: згідно додатку № 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 13 «Клапан прискорювання» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, вага (kg)0.742 та розмір (MM x MM x MM)120 x 103 x 119. Учасником запропоновано еквівалент «Прискорювальний клапан GOJALI 2226613» з технічними характеристиками: макс. робочий тиск10.0 bar; монтаж 4x M8; переважний тиск1.00 bar; різьба отвору 1 M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 2 2x M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 41 M16 x 1.5 VOSS; різьба отвору 42 M16 x 1.5 VOSS; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg)0.900; розмір (MM x MM x MM)117,5 x 98 x 115. Згідно наданої відповіді замовника-ініціатора, технічні характеристики запропонованого товару задовольняють потреби замовника.
- По номенклатурній позиції 14: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 14 «Кран гальмівний» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, вага (kg) 1,115; розмір (MM x MM x MM) 95 x 154 x 83. Учасником запропоновано еквівалент - «Кран гальмівний ножний Cojali 2212230» з технічними характеристиками: відстань між отворами 61x61 mm; макс. робочий тиск 10.0 bar; різьба отвору 11 M16 x 1.5; різьба отвору 12 M16 x 1.5; різьба отвору 21 M16 x 1.5; різьба отвору 22 M16 x 1.5; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg) 1,100; розмір (MM x MM x MM) 92 x 146 x 80. Згідно наданої відповіді замовника-ініціатора, технічні характеристики запропонованого товару задовольняють потреби замовника.
- По номенклатурній позиції 16: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, довжина болта загальна - 70 мм. Учасником запропоновано «Комплект болта кріплення колеса переднього» з технічними характеристиками: «Довжина болта загальна 78 мм, різьблення M22х1,5 довжина різьблення 40 мм, накатка для монтажу в маточину поздовжня, діаметр накатки 22,7 мм, довжина накатки 20 мм. До комплекту входить єврогайка М22х1,5 під ключ на 32 мм.» (виробництво Sampa) 075.624 фактично довжина болту вказана без урахування висоти головки болта 8 мм, що загалом складає 78.».
З даного питання необхідно зазначити, що у додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» до тендерної документації Замовником зазначено найменування, технічні вимоги та посилання на каталог запасних частин які планувалися закупити. У графі «технічні вимоги» зазначено каталожний номер запасних частин які плануються закупити та вказано або еквівалент і перелічено технічні вимоги до предмета закупівель.
Також у додатку 1 до тендерної документації Замовником зазначено: «У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент Товару, то такий Товар повинен відповідати вимогам Замовника, зазначеним в тендерній документації, та мати не гірші показники ніж зазначені в цій тендерній документації.
Згідно абзацу другого частини 3 статті 23 Закону у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
Частиною 2 статті 158 Митного кодексу України визначено, що під еквівалентними товарами розуміються українські та іноземні товари, які є ідентичними за описовими, кількісними і технічними характеристиками іноземним товарам, які вони замінюють, ввезеним для операцій з переробки на митній території України.
Отже, запропоновані товари ФОП Сіксой Д.О. по номенклатурних позиціях: 10 «Клапан двохмагістральний», 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього», 13 «Клапан прискорювання», 14 «Кран гальмівний» не відповідають технічним вимогам визначеним у додатку 1 до тендерної документації, однак Замовником в порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 не відхилено тендерну пропозицію ФОП Сіксой Д.О., як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
12.02.2024 10:09 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.02.2024 10:09
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Виконання зобов'язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівельУправління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільський області передбаченого висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-05-013494-а від 12 лютого 2024 року.
Дата публікації звіту:
16.02.2024 16:06
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
порушення усунуто
Дата публікації:
19.02.2024 12:44
Запити/Пояснення
Номер:
46d7e5020b2346cfbf84d50211016c71
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 17:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-013494-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6a954b918c7546cfad07ac410c476d78
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
26.01.2024 15:41
Опис:
Начальнику ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ
УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В
ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Роману СНІГУРУ
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-01-23-000061 від 23.01.2024 року закупівлі «Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів»
(ID закупівлі UA-2023-12-05-013494-a)
Питання 1.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Відповідь:
Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі - ЦЗО) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади.
Додатком 2 Рішення встановлено перелік товарів та послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких через ЦЗО є обов’язковою комунальними підприємствами, що надають послуги з перевезення пасажирів наземним транспортом та лініями метрополітену, обслуговування транспорту, а також збирання та перевезення (вивезення) твердих та рідких відходів споживання та виробництва, твердих побутових відходів, в тому числі код ДК 021:2015 – 34320000-6:-Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій».
На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затвердженим ЦЗО та погодженим з Департаментом розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради від 30.10.2023 року (далі – Регламент). Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО.
Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом.
Питання між ЦЗО та замовником-ініціатором, що виникають у період опрацювання зазначеної інформації, вирішуються шляхом надсилання запитів через систему електронного документообігу «ДокПроф» тощо.
05.12.2023 року до ЦЗО від комунального підприємства «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО №3» надійшла заявка повторно у зв’язку з тим що перша закупівля оголошена 16.11.2023 року не відбулась, на проведення закупівлі за предметом Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», код за ДК 021:2015 – 34320000-6:-Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (надалі Замовник-ініціатор).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені замовником-ініціатором самостійно. При складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників, враховувався досвід Замовників-ініціаторів по виконанню переможцями закупівель раніше укладених договорів.
ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, та дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо.
Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило остаточну очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарі і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом Директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 30.10.2023 р. № 53-П, розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Був проведений аналіз очікуваної вартості, визначеної замовником-ініціатором самостійно, проаналізовано ринкові ціни, які містяться у відкритих джерелах, на спеціалізованих торгівельних майданчиках та в електронній системі закупівель «Prozorro». Крім того, було направлено додаткові запити комерційних пропозицій щодо вартості закупівлі. Результати опрацьованої інформації надаються в Службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 16 листопада 2023 року № 159/2023-11-16 та в таблиці до неї.
Сума очікуваної вартості закупівлі склала – 1 036 525,95 грн в т.ч. ПДВ.
Розмір очікуваної вартості також підтверджується комерційними пропозиціями ТОВ», ФОП Блажко Т.А., ФОП Сіксой Р.О. та ФОП Косолапов О.Ю. (додаються).
Питання 2.
Надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь:
У Замовника-ініціатора немає власного веб сайту про що Замовник-ініціатор надав відповідний Лист в якому міститься відповідь (надається).
Додатки:
1. Службова записка з таблицею начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 16 листопада 2023 року № 159/2023-11-16
2. Копії комерційних пропозицій ФОП Блажко Т.А., ФОП Сіксой Р.О. та ФОП Косолапов О.Ю
3. Копія листа відповіді КП «ТРОЛЕЙБУСНЕ ДЕПО № 3» від 25.01.2023 р. № 86.
Номер:
1876c72e568046de9a46504358446e80
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
31.01.2024 12:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-013494-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам замовника, згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Згідно додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» визначено перелік документів які необхідно подати учаснику:
- заповнену та підписану учасником таблицю 2 «Дані про Товар» додатку 1 до тендерної документації;
- заповнену та підписану учасником таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик» додатку 1 до тендерної документації.
Учасником закупівлі ФОП Сіксой Д.О. подано заповнену таблицю 2 «Дані про Товар» та таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик», де у:
-номенклатурній позиції 10 запропоновано «Клапан двохмагістральний» з технічними характеристиками: «макс. Робочий тиск 13.0 bar, номінальний діаметр 8.0 мм., різьба отворів М22*1,5, тиск подачі 6.2 bar, вага (kg) 0.213».
В той час як згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 10 «Клапан двохмагістральний» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, тиск подачі 7.3 bar, вага (kg) 0.428»;
- номенклатурній позиції 16 запропоновано «Комплект болта кріплення колеса переднього» з технічними характеристиками: «Довжина болта загальна 78 мм, різьблення M22х1,5 довжина різьблення 40 мм, накатка для монтажу в маточину поздовжня, діаметр накатки 22,7 мм, довжина накатки 20 мм. До комплекту входить єврогайка М22х1,5 під ключ на 32 мм.».
Проте, згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, довжина болта загальна - 70 мм.;
- номенклатурній позиції 13 запропоновано «Клапан прискорювання» з технічними характеристиками: макс. робочий тиск10.0 bar; монтаж 4x M8; переважний тиск1.00 bar; різьба отвору 1 M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 2 2x M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 41 M16 x 1.5 VOSS; різьба отвору 42 M16 x 1.5 VOSS; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg)0.900; розмір (MM x MM x MM)117,5 x 98 x 115.
В той час як згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 13 «Клапан прискорювання» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, вага (kg)0.742 та розмір (MM x MM x MM)120 x 103 x 119;
- номенклатурній позиції 14 запропоновано «Кран гальмівний» з технічними характеристиками: відстань між отворами 61x61 mm; макс. робочий тиск 10.0 bar; різьба отвору 11 M16 x 1.5; різьба отвору 12 M16 x 1.5; різьба отвору 21 M16 x 1.5; різьба отвору 22 M16 x 1.5; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg) 1,100; розмір (MM x MM x MM) 92 x 146 x 80.
Проте, згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 14 «Кран гальмівний» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, вага (kg) 1,115; розмір (MM x MM x MM) 95 x 154 x 83.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сіксой Д.О. та відповідності запропонованого товару по номенклатурних позиціях: 10 «Клапан двохмагістральний», 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього», 13 «Клапан прискорювання», 14 «Кран гальмівний» вимогам тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
32d76743f0e7471989a9ed815f5589cc
Назва:
Західний офіс Держаудитслужби
Дата опублікування:
05.02.2024 14:42
Опис:
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-01-23-000061 від 23.01.2024 року закупівлі «Механічні запасні частини,крім двигунів і частин двигунів» (ID закупівлі UA-2023-12-05-013494-a)
Надаємо інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Сіксой Д.О. та відповідності запропонованого товару по номенклатурних позиціях: 10 «Клапан двохмагістральний», 13 «Клапан прискорювання», 14 «Кран гальмівний», 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» вимогам тендерної документації.
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів, ДК 021:2015:34320000-6: Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-05-013494-a).
Закупівля проводилася в інтересах замовника-ініціатора КП «Тролейбусне депо № 3», яким було і визначено самостійно технічні та якісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації пропозиція подається шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема:
- інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документи, що підтверджують відповідність предмету закупівлі встановленим вимогам замовника, згідно з додатком 1 до тендерної документації.
Згідно додатку 1 «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі та документи на підтвердження вимог до предмета закупівлі» визначено перелік документів які необхідно подати учаснику:
- заповнену та підписану учасником таблицю 2 «Дані про Товар» додатку 1 до тендерної документації;
- заповнену та підписану учасником таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик» додатку 1 до тендерної документації.
Звертаємо увагу, що замовником по запитуваних номенклатурних позиціях, а саме 10,13,14 в тендерній документації було визначено можливість надання еквіваленту запропованого товару, з посиланням на каталог.
Учасником закупівлі ФОП Сіксой Д.О. подано заповнену таблицю 2 «Дані про Товар» та таблицю 3 «Порівняльна таблиця технічних характеристик».
Під час проведення кваліфікації та визначення відповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації було скеровано відповідного запиту до замовника-ініціатора від 14.12.2023 р..
На адресу ЦЗО надійшла відповідь КП «Тролейбусне депо № 3» від 15.12.2023 № 989/1, згідно якої вбачається, що по запропонованим номенклатурним позиціям Учасника відповідає визначеним технічним вимогам Замовника – ініціатора.
Таким чином, при кваліфікації тендерної пропозиції Учасника було враховане наступне:
- По номенклатурній позиції 10: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 10 «Клапан двохмагістральний» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, тиск подачі 7.3 bar, вага (kg) 0.428». Учасником запропоновано еквівалент «Клапан обмеження тиску» (виробництво Febi) 45265 з технічними характеристиками: «макс. Робочий тиск 13.0 bar, номінальний діаметр 8.0 мм., різьба отворів М22*1,5, тиск подачі 6.2 bar, вага (kg) 0.213». Запропонований Учасником товар по технічним характеристикам є кращим, чим було визначено замовником-ініціатором.
- По номенклатурній позиції 13: згідно додатку № 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 13 «Клапан прискорювання» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, вага (kg)0.742 та розмір (MM x MM x MM)120 x 103 x 119. Учасником запропоновано еквівалент «Прискорювальний клапан GOJALI 2226613» з технічними характеристиками: макс. робочий тиск10.0 bar; монтаж 4x M8; переважний тиск1.00 bar; різьба отвору 1 M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 2 2x M22 x 1.5 VOSS; різьба отвору 41 M16 x 1.5 VOSS; різьба отвору 42 M16 x 1.5 VOSS; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg)0.900; розмір (MM x MM x MM)117,5 x 98 x 115. Згідно наданої відповіді замовника-ініціатора, технічні характеристики запропонованого товару задовольняють потреби замовника.
- По номенклатурній позиції 14: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 14 «Кран гальмівний» або еквівалент* Замовником зазначено вимогу, зокрема, вага (kg) 1,115; розмір (MM x MM x MM) 95 x 154 x 83. Учасником запропоновано еквівалент - «Кран гальмівний ножний Cojali 2212230» з технічними характеристиками: відстань між отворами 61x61 mm; макс. робочий тиск 10.0 bar; різьба отвору 11 M16 x 1.5; різьба отвору 12 M16 x 1.5; різьба отвору 21 M16 x 1.5; різьба отвору 22 M16 x 1.5; температурний діапазон: -40°C to +80°C; вага (kg) 1,100; розмір (MM x MM x MM) 92 x 146 x 80. Згідно наданої відповіді замовника-ініціатора, технічні характеристики запропонованого товару задовольняють потреби замовника.
- По номенклатурній позиції 16: згідно додатку 1 до тендерної документації по номенклатурній позиції 16 «Комплект болта кріплення колеса переднього» Замовником зазначено вимогу, окрім іншого, довжина болта загальна - 70 мм. Учасником запропоновано «Комплект болта кріплення колеса переднього» з технічними характеристиками: «Довжина болта загальна 78 мм, різьблення M22х1,5 довжина різьблення 40 мм, накатка для монтажу в маточину поздовжня, діаметр накатки 22,7 мм, довжина накатки 20 мм. До комплекту входить єврогайка М22х1,5 під ключ на 32 мм.» (виробництво Sampa) 075.624 фактично довжина болту вказана без урахування висоти головки болта 8 мм, що загалом складає 78.
Додатки:
1. Лист запит замовнику-ініціатору від 14.12.2023 року № 1915/0/960-23 з додатком на 5 арк.
2. Відповідь Замовника-ініціатора на запит від 15.12.2023 року № 979/1 на 1 арк.