• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М’ясо

Завершена

1 705 090.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 525.45 UAH
Номер: 522c46ae2c384586a269b39a56edd6c9
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-08-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2024 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127020
Період моніторингу: 08.02.2024 17:32 - 01.03.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 08.02.2024 № 15-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 08.02.2024 № 15-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 32. UA-2023-12-05-012561-a, 05.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Адреса: Ukraine, Полтава
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 036-83-09, arhi1971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.12.2023 б/н; перелік змін до тендерної документації від 08.12.2023 року; тендерну документацію замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 б/н; тендерну пропозицію учасника ФОП Андріяш Євгеній Леонідович (далі – ФОП АНДРІЯШ Є.Л.); вимога про усунення невідповідностей до 16 грудня 2023 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.12.2023 б/н щодо визнання ФОП АНДРІЯШ Є.Л. переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023; договір про закупівлю № 2 від 27.12.2023 (далі – договір) на суму 1 704 924,00 грн. (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.02.2024, оприлюднену в електронній системі закупівель; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на власному веб-сайті замовника за посиланням: http://r-pol.ck.ua/wp-content/uploads/2023/12/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.pdf); За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП АНДРІЯШ Є.Л. укладено договір № 2 від 27.12.2023 на суму 1 704 924,00 грн. (без ПДВ), який замовником оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень: 27.02.2024 18:16 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2024 18:16

Запити/Пояснення