-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М’ясо
Завершена
1 705 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 525.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 525.45 UAH
Номер:
522c46ae2c384586a269b39a56edd6c9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-08-000077
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2024 00:00
Період моніторингу:
08.02.2024 17:32 - 01.03.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.02.2024 № 15-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
08.02.2024 № 15-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
32. UA-2023-12-05-012561-a, 05.12.2023, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Постанови № 1178; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі − Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.12.2023 б/н; перелік змін до тендерної документації від 08.12.2023 року; тендерну документацію замовника зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08.12.2023 б/н; тендерну пропозицію учасника ФОП Андріяш Євгеній Леонідович (далі – ФОП АНДРІЯШ Є.Л.); вимога про усунення невідповідностей до 16 грудня 2023 року; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18.12.2023 б/н щодо визнання ФОП АНДРІЯШ Є.Л. переможцем процедури закупівлі; повідомлення про намір укласти договір від 18.12.2023; договір про закупівлю № 2 від 27.12.2023 (далі – договір) на суму 1 704 924,00 грн. (без ПДВ); відповідь замовника на запит органу державного фінансового контролю від 12.02.2024, оприлюднену в електронній системі закупівель; обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та/або очікуваної вартості предмета закупівлі розміщене на власному веб-сайті замовника за посиланням: http://r-pol.ck.ua/wp-content/uploads/2023/12/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.pdf);
За результатами проведеної процедури закупівлі між замовником та ФОП АНДРІЯШ Є.Л. укладено договір № 2 від 27.12.2023 на суму 1 704 924,00 грн. (без ПДВ), який замовником оприлюднено в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
27.02.2024 18:16 - 02.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
27.02.2024 18:16
Запити/Пояснення
Номер:
376855c9a4464f62b28063297ac5002b
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
В ході проведення моніторингу закупівлі очікуваною вартістю 1 705 090,00 грн. (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-05-012561-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та підтверджуючих документів з наступного питання:
- яким чином забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) в частині оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель (п.4-1)?
Інформацію та документи з конкретним посиланням на розміщення обґрунтування необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f37bc6e1cb2b44d19c9b254a9318f82c
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
12.02.2024 10:42
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: http://r-pol.ck.ua/finansi/derzhavni-zakupivli/, а саме файл під назвою «ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ
ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. (продукти) » (посилання безпосередньо на файл: URL: http://r-pol.ck.ua/wp-content/uploads/2023/12/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.pdf)
Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах: офіційний веб-сайт Міністерства фінансів України URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/ та офіційний веб-сайт Державної служби статистики України URL: https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm, в електронній системі закупівель "Prozorro", тощо). Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни.