-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (33168000-5- Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти)
Завершена
4 726 101.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 630.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 630.50 UAH
Номер:
7e07a505f7ab4896b98c3d01ba387823
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000091
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 23:26 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 № 12
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби
Аляб`євої О.М від 29.01.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 12
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
21. UA-2023-12-05-012265-a 05.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови № 1178; відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178, своєчасності його розміщення та виконання учасником; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником; розгляду тендерної пропозиції учасника; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; дотримання законодавства в частині внесення змін до договору; повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Одеська обласна клінічна лікарня» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-05-012265-a, тендерну документацію Замовника, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05.12.2023, протокол розкриття від 20.12.2023, тендерну пропозицію ТОВ ЕКОМЕД (далі – учасник, учасник - переможець); повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Постанови № 1178; повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 20.12.2023, договір про закупівлю від 26.12.2023 № 238/12 на загальну суму 4 529 845,00 грн (далі – Договір); додаткові угоди від 29.12.2023 №1 та від 30.12.2023 №2; пояснення Замовника, отримане 01.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
21.02.2024 20:25 - 27.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2024 20:25
Запити/Пояснення
Номер:
e5b8f6c13b0d4efea801bb0970db0ec1
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2024 11:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (33168000-5- Ендоскопічні та ендохірургічні інструменти)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-05-012265-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Замовником укладено договір з переможцем ТОВ «ЕКОМЕД»
(код ЄДРПОУ 22922786) від 26.12.2023 №238/12 на загальну суму 4 529 845,00 грн, додаткові угоди від 29.12.2023 №1 та від 30.01.2024 №2.
Замовнику необхідно підтвердити наявність документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили потребу в укладанні вищевказаних додаткових угод.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
097254a8cb39400ba3069a6a94ed9deb
Назва:
Пояснення, інформація та документи
Дата опублікування:
01.02.2024 13:32
Опис:
На Ваш запит за номером оголошення процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-12-05-012265-a надаємо наступні пояснення (інформацію): за для забезпечення надання медичної допомоги КНП «ООКЛ»ООР» за пакетами медичних гарантій №3 "Хірургічні операції дорослим та дітям у стаціонарних умовах"; №5 «Медична допомога при гострому мозковому інсульті»; №6 «Медична допомога при гострому інфаркті міокарда»; №7 "Медична допомога при пологах"; №47"Хірургічні операції дорослим та дітям в умовах стаціонару одного дня" та інш. у відповідності до Фінансового плану на 2023 рік, здійснено закупівлю хірургічних інструментів. КНП «ООКЛ»ООР» фактично обслуговує 2 500 000 населення та забезпечує всі напрями стаціонарної медичної допомоги відповідно до переліку, визначеного Кабінетом Міністрів України. Щорічно в лікарні проводиться більш ніж 11,5 тис операцій різного профілю і ступеню складності, з застосовуванням малоінвазійної хірургії, відеоендоскопічної: лапаро-, торако, артро-скопічної, ендоваскулярної хірургії, стентування коронарних артерій, при гострому інфаркті міокарду, при порушеннях ритму серця, у тому числі радіочастотна абляція, урологічна літотрипсія. Операції на судинах, в тому числі на артеріях, ендоваскулярні на бріхоцефальних судинах, стентування периферичних судин, кардіохірургічні операції, в т.ч. відкритих зі штучним кровообігом, операції на нервовій системі, в т.ч. на головному мозку; операції на органах зору, отоларингологічні операції, операції на органах дихання, у тому числі торакоскопічні; операції на кістковом’язовій системі, в т.ч. ендопротезування суглобів, гінекологічні операції, операції проведені в перинатальному центрі.
Всього в КНП «ООКЛ» ООР функціонує 27 операційних: плановий операційний блок на 12 операційних, операційний блок для екстреної хірургічної допомоги на 3 операційні, 12 спеціалізованих операційних залів в окремих відділеннях. Відділення та блоки інтенсивної терапії: відділення інтенсивної терапії Регіонального центру кардіохірургії, відділення інтенсивної терапії загального профілю, блок інтенсивної терапії для хворих з судинно-мозковими порушеннями, відділення інтенсивної терапії і екстракорпоральних методів детоксикації та ГБО, блок інтенсивної кардіохірургічної допомоги, блок інтенсивної терапії у відділенні інтервенційної серцево-судинної радіології, відділення інтенсивної допомоги вагітних, роділь та породіль, відділення інтенсивної терапії новонароджених. Потребу устаткування для операційних блоків ( Ендоскопічних та ендохірургічних інструментів) визначено відповідно до потужностей КНП «ООКЛ» ООР (яка є найбільшою лікарнею Півдня України) та розраховано на 1000 діючих стаціонарних ліжок, враховуючи військовий стан та готовність закладу приймати пацієнтів з різними видами травм, в т.ч. мінно-вибуховими травмами, осколковими та вогнепальними пораненнями, зважаючи на територіальне місцезнаходження закладу та наближеність до Миколаївської та Херсонської областей.
Наголошуємо, що річна потреба є реальною, враховує випадки порушення логістики, масового одночасного поступлення поранених, як цивільних так і військових, інших можливих негараздів у військовий час (ракетні удари, зупинки виробництва та інше). Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначено з урахуванням вимог до використання наявних в закладі хірургічних інструментів відповідної якості та призначення за для надання медичної допомоги хворим, які потребують лікування після виявлення хвороби , враховуючи об’єм оперативного втручання, особисті дані та супутні захворювання кожного окремого пацієнта.
Необхідність інструментів для проведення ендоскопічних та ендохірургічних втручань в КНП «ООКЛ» ООР» обумовлена наданням медичної допомоги та діагностики хворим всього південного регіону України, для забезпечення проведення високоспеціалізованих операцій в торакальній хірургії і надання екстренної медичної допомоги, яка виникає як у мирний, так і військовий час.
Очікувану вартість зазначеної процедури визначено відповідно до Наказу №275 від 18.02.2020р. "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" методом порівняння ринкових цін, погоджено Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної військової адміністрації та оприлюднено на сторінці офіційного веб-сайту https://oocl.org.ua/?p=6779
Стосовно об’єктивних обставин ,що спричинили потребу в укладанні додаткових угод, відповідно п.п.8 п. 19 Особливостей ,затверджених Постановою КМУ 1178 - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Тобто ,враховуючи надання медичної допомоги нашим закладом в режимі 24/7 потреба в медичних виробах є постійною і тому КНП «ООКЛ «ООР» скористалась законним правом продовжити дію договору відповідно п.п.8 п. 19 Особливостей ,затверджених Постановою КМУ 1178 до укладання договору у 2024 році за результатами проведення процедури закупівлі.