-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Завершена
1 282 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 412.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 412.20 UAH
Номер:
6e59a9117b8249ca98bfca4b83b41e9d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000113
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 17:51 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024
№ 7-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 22.01.2024 № 7-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
3. UA-2023-12-05-011411-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Андріяш Євгеній Леонідович, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до дисциплінарної або матеріальної відповідальності осіб, якими допущено порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей, а також протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Виконавчого комітету Руськополянської сільської ради (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.12.2023, тендерна пропозиція учасника ФОП Андріяш Євгеній Леонідович, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2023, договір про закупівлю від 27.12.2023 № 5, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 25.01.2024 року.
За результатами моніторингу повноти відображення Замовником інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей встановлено наступне.
Відповідно до вимог пункту 26 Особливостей передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною 2 статті 21 Закону.
Пунктом 9 частини 2 статті 21 Закону встановлено імперативну умову, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, зокрема, про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Однак, моніторингом встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено інформацію про вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
05.02.2024 18:01 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.02.2024 18:01
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення щодо висновку
Аргументовані заперечення Замовника У відповідь на Ваш висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-05-011411-a від 05.02.2024р. повідомляємо наступне відповідно до пункту 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пункту 26 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості) визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Налогошуємо, що жодних іншим вимог щодо об’єму зазначеної інформації чи порядку її оформлення законодавство не містить. Оголошення за закупівлею містить інформацію: Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Відповідно до умов тендерної документації; Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 38000 UAH та інформацію Вимоги до тендерної пропозиції: Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Відповідно до умов тендерної документації Сума забезпечення: 38000 UAH Форма підтвердження: документ Назва документу: Електронна банківська гарантія Вимоги до документу: Відповідно до умов тендерної документації Таким чином оголошення містить інформацію щодо виду та умов забезпечення тендерної пропозиції, тим самим Замовником виконано вимоги передбачені пункту 9 частини другої статті 21 Закону та пункту 26 Особливостей. Із зазначеного слідує, що висновок висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-05-011411-a від 05.02.2024р. не відповідає вимогам законодавства. У випадку продовження вчинення неправомірних заходів з боку Північного офісу Держаудитслужби Замовник буде змушений у зв’язку з недотриманням законодавства у сфері моніторингу публічних закупівель направити скаргу до Головного управління Держаудитслужби та органів прокуратури.
Дата публікації звіту:
08.02.2024 15:53
Запити/Пояснення
Номер:
fb24cabdff7c4b7b8132f88e4f21da06
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Овочі та фрукти» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-05-011411-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Наголошуємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Номер:
d1ca472397524eeda721851f55abec54
Назва:
Відповідь Замовника на запит пояснення
Дата опублікування:
25.01.2024 11:38
Опис:
У відповідь на Ваш запит про надання пояснень, повідомляємо наступне:
Очікувана вартість закупівлі розрахована з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкових цін. Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах: офіційний веб-сайт Міністерства фінансів України URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/ та офіційний веб-сайт Державної служби статистики України URL: https://ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm, в електронній системі закупівель "Prozorro", тощо). Після чого було розраховано очікувану вартість Методом порівняння ринкових цін. Даний метод полягає в ціновому аналізі та зборі актуальної інформації з ринку товарів/послуг з урахуванням можливості коливання ціни.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розташоване за посиланням URL: http://r-pol.ck.ua/finansi/derzhavni-zakupivli/, а саме файл під назвою «ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА/АБО ОЧІКУВАНОЇ
ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. (продукти) » (посилання безпосередньо на файл: URL: http://r-pol.ck.ua/wp-content/uploads/2023/12/%D0%9E%D0%B1%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F_%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%B8.pdf)