-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення
Завершена
2 460 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 24 600.00 UAH
мін. крок: 1% або 24 600.00 UAH
Номер:
8020804cb5f84be8b32bff8d82298aec
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000170
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 18:59 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
13 UA-2023-12-05-005136-a 05.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ФОП Василенка Сергія Анатолійовича, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості № 1178) чинних на дату проведення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (далі – ТД) від б/д №б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Василенка Сергія Анатолійовича, повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2023 №601, договір від 20.12.2023 № 444, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 22.01.2024, оприлюднену через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла одна пропозиція ФОП Василенка Сергія Анатолійовича з остаточною ціною пропозиції 2 400 000,00 грн без ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ФОП Василенка Сергія Анатолійовича з ціною 2 400 000,00 грн без ПДВ.
Період усунення порушень:
06.02.2024 15:41 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
06.02.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
9e70a754621f4bc1a91dc4f0bc33e57b
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.01.2024 17:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5681edde7a4a473fa5ec33e0b9a98a3e
Назва:
Пояснення в межах моніторингу UA-M-2024-01-15-000170 процедури закупівлі UA-2023-12-05-005136-a
Дата опублікування:
22.01.2024 13:26
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради "Обласна клінічна психіатрична лікарня № 3" (далі –Замовник) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту на пояснення надає через електронну систему закупівель пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, в межах моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-05-005136-a (далі – Закупівля).
1. Під час оголошення процедури Закупівлі Замовником було сформовано обґрунтування якісних характеристик предмета закупівль на підставі положень Інструкції щодо надання послуг з прання білизни, затвердженої наказом Українського союзу об’єднань, підприємств і організацій побутового обслуговування населення від 27 серпня 2000 року №20, ДСТУ 201-04-96 „Вироби білизняні, оброблені в пральні. Загальні технічні умови”, ДСТУ 2375-94, ДСТУ 2320-93, ДНАОП 9.0.30-1.06-97 Правил охорони праці при експлуатації пралень і лазень, санітарні правила пристрою, устаткування і змісту пралень, а також технологічним процесам (інструкціям), передбаченим для даного виду послуг, інструкції зі збору, сортування, транспортування, зберігання, дезінфекції та прання білизни у закладах охорони здоров’я, затвердженої Наказом Міністерства охорони здоров’я № 293 від 30.04.2014. та інших н.п.а. з урахуванням особливостей роботи закладу Замовника та потреб Замовника. Обґрунтування очікувану вартість по Закупівлі здійснювалось на підставі аналізу комерційних пропозицій отриманих Замовником протягом листопада-грудня 2023 року, за якою ціна за 1 кг. послуги з прання і сухого чищення склала середню ціну (середньостатистичну) з запропонованих учасниками ринку зазначених послуг у м. Харкові. Обґрунтування розміру витрат Замовника на Закупівлю обґрунтовується розміром планової потреби обсягу послуг закладу на 2024 рік за обґрунтованою очікуваною вартістю.
Для підтвердження вищезазначеної інформації до пояснень додаються:
- ОБҐРУНТУВАННЯ технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: «Послуги з прання і сухого чищення. ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення»;
- АНАЛІЗ ДЛЯ ОБҐРУНТУВАННЯ ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: «Послуг з прання і сухого чищення. ДК 021:2015: 98310000-9 - Послуги з прання і сухого чищення»;
- Копії комерційних пропозицій ТОВ "АКВА", ФОП ОХРІМЕНКО МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ, ФОП ВАСИЛЕНКО СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ.
Додатково повідомляємо, що при укладанні договору з переможцем процедури закупівлі нами було отримано Цінову довідку №1481/23 від 14.12.2023 р. Харківської торгово-промислової палати відповідно до якої за результатами аналізу рівень цін на послуги прання білизни на ринку м. Харкова становлять 35,00 – 59,00 грн.
2. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприемців та громадських формувань Замовник з 01.09.2018 року втратив статус закладу охорони здоров'я (далі - ЗОЗ) та був реорганізований в результаті перетворення із бюджетної установи у комунальне підприємство (далі - КНП).
Враховуючи вищевикладене Замовник втратив статус розпорядника бюджетних коштів та на даний час Замовник, як КНП має статус лише їх одержувача бюджетних коштів, не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Враховуючи вищезазначене, Замовник не є головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, з цих підстав на Замовника не розповсюджується зобов’язання забезпечувати виконання пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».