• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015 (CPV) : 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (НК 024:2023 38129 – Система підіймання та перенесення пасажира повітряним шляхом, НК 024:2023 38129 – Система підіймання та перенесення пасажира повітряним шляхом, НК 024:2023 36314 – Тренажер для пасивного розроблення плеча, НК 024:2023 36313 – Тренажер для тривалого пасивного розроблення тазостегнового/колінного суглоба, НК 024:2023 44231 –Механічний тренажер для верхніх кінцівок з важільним/роликовим блоком, НК 024:2023 40538 - Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта, НК 024:2023 40538 - Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта, НК 024:2023 40538 Ремінь / пояс для підйому і переміщення пацієнта, НК 024:2023 42577 – фізіотерапевтичний стіл, з живленням від електромережі, НК 024:2023 30926 - Тренажер у вигляді паралельних брусів для тренувань без електроживлення, НК 024:2023 32264 – Стіл / кушетка масажна, з живленням від мережі)

Завершена

1 566 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 832.07 UAH
Номер: ddb91fb52b9d43c69f17911a1d787935
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-10-000101
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40478572
Період моніторингу: 10.01.2024 20:36 - 01.02.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2024 №2 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, на виконання доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 10.01.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додатокдо наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 10.01.2024 № 2 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 23 UA-2023-12-05-001096-a 05.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Адреса: Ukraine, Харків
Контактна особа: ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 96) 810-10-74, kononenkou384@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "Сорочин Іван Михайлович"; своєчасності розміщення та виконання учасником, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; внесення змін до договору та їх оприлюднення; дотримання вимог Постанови № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; внесення змін до договору та їх оприлюднення, дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710), надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Комунального некомерційного підприємства КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням Уповноваженої особи від 05.12.2023 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій ФОП "Сорочин Іван Михайлович", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника про визначення переможця від 18.12.2023, повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 18.12.2023 року, Договір про закупівлю №989 від 25.12.2023 року, на загальну суму 1566415,00 гривень, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 17.01.2024 року (далі – Пояснення).
Період усунення порушень: 26.01.2024 20:18 - 01.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 26.01.2024 20:18

Запити/Пояснення