• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Нафта і дистиляти

Торги відмінено

264 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 320.00 UAH
Номер: e15131366f964011b079f2cbe4260ac0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-29-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29.04.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 29.04.2024 17:42 - 21.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.04.2024 №32-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 29.04.2024 №32-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 5. UA-2023-12-04-020867-a, 04.12.2023 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, laevskazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 14 Наказу №1082. За результатами аналізу питання виконання рішення Комісії АМКУ установлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону. За результатами аналізу питання щодо надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, із урахуванням вимог Постанови №1178 - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 20 травня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі - Комісія АМКУ), надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Басейнового управління водних ресурсів річки Південний Буг (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04 грудня 2023 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення уповноваженої особи щодо відміни закупівлі від 14 грудня 2023 року б/н, скаргу ТОВ «Синергія систем» №UA-2023-12-04-020867-a.a1, рішення Комісії АМКУ від 04 січня 2024 року №255-р/пк-пз, протоколи уповноваженої особи від 08 травня 2024 року б/н та від 09 травня 2024 року б/н, та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 13 травня 2024 року через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник 04 грудня 2023 року оголосив відкриті торги на закупівлю нафти і дистилятів (бензин А-95, дизельне паливо) за предметом ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти, про що в електронній системі закупівель розмістив оголошення за ID: UA-2023-12-04-020867-a, з строком для подання тендерних пропозицій – до 12 грудня 2023 року, а також строком поставки товарів – до 31 грудня 2023 року. Водночас, 15 грудня 2023 року Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив протокол уповноваженої особи від 14 грудня 2023 року б/н про відміну відкритих торгів на закупівлю нафти і дистилятів на підставі підпункту 3 пункту 50 Постанови №1178 у зв’язку із скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів. Щодо вищевказаного рішення Замовника про відміну процедури закупівлі, учасником ТОВ «Синергія систем» 25 грудня 2023 року подано скаргу до Комісії АМКУ №UA-2023-12-04-020867-a.a1. За результатами розгляду скарги №UA-2023-12-04-020867-a.a1 Комісією АМКУ прийнято рішення від 04 січня 2024 року №255-р/пк-пз, у якому зазначено про неправомірність відміни тендеру та яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-12-04-020867-a. Відповідно до пункту 55 Постанови №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням Постанови №1178. Згідно з нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У пункті 67 Постанови №1178 визначено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це орган оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Моніторингом установлено, що підтвердження виконання рішення Комісії АМКУ від 04 січня 2024 року №255-р/пк-пз Замовник оприлюднив в електронній системі закупівель в ході проведення моніторингу закупівлі - 08 травня 2024 року, зокрема, щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі (протокол уповноваженої особи від 08 травня 2024 року б/н). На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) про надання пояснень, зокрема, щодо причин невиконання рішення Комісії АМКУ від 04 січня 2024 року №255-р/пк-пз Замовником зазначено: «що з технічних причин, незалежних від Замовника, в «Кабінеті Замовника» авторизованого електронного майданчика «Держзакупівлі. Онлайн» (де замовниками розміщується інформація в електронній системі публічних закупівель Prozorro визначеному Законом України «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178), не відобразилося повідомлення про надходження скарги від ТОВ «Синергія Систем», рішення органу оскарження щодо прийняття скарги, яка надійшла до органу оскарження 25 грудня 2023 року, прийнятої органом оскарження 27 грудня 2023 року та рішення органу оскарження №20946-р/пк-пз від 04 січня 2024 року по змісту скарги. Також не відображено повідомлення про проведення моніторингу органом контролю. У зв’язку з відсутністю у Замовника інформації про наявність скарги та рішення щодо неї, Замовником пропущено терміни його виконання. Рішення АМКУ №20946-р/пк-пз від 04 січня 2024 року виконано негайно - протягом одного дня, як Замовнику стало відомо про його наявність (протокол додається). Уповноваженою особою направлено відповідний лист до ТОВ «Держзакупівлі. Онлайн» щодо вирішення наведених вище проблем в роботі майданчика що спричинило невчасне виконання рішень». Отже, інформація щодо оскарження Замовником рішення Комісії АМКУ від 04 січня 2024 року №255-р/пк-пз до суду, відсутня. Таким чином, Замовник на порушення норм частини двадцять другої статті 18 Закону не виконав рішення Комісії АМКУ від 04 січня 2024 року №255-р/пк-пз у строк, не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, на запит Управління від 30 квітня 2024 року про надання пояснення щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності Замовник надав пояснення (інформацію, документи) з перевищенням строку визначеного частиною п’ятою статті 8 Закону. Окрім того, моніторингом установлено, що Замовник на порушення вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 року за №610/34893 (далі – Наказ №1082), в оголошенні про проведення відкритих торгів, що оприлюднено в електронній системі закупівель, в окремих електронних полях не зазначив інформацію щодо коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. В ході моніторингу, згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник відмінив відкриті торги (протокол уповноваженої особи від 09 травня 2024 року б/н) на підставі підпункту 2 пункту 50 Постанови №1178 у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 20.05.2024 17:49 - 04.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 20.05.2024 17:49

Запити/Пояснення