-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт (санація ) Уланівського закладу дошкільної освіти комунальної власності Уланівської сільської ради за адресою Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів вул. Миру 19 (коригування)
У тендерній документації відповідно до частини 3 статті 22 Закону та абзацу 10 пункту 3 Особливостей також відображені певні додаткові обов'язкові умови, встановлення яких передбачено Фінансовою угодою (далі – Фінансова Угода) між Україною та Європейським інвестиційним банком щодо реалізації Програми з відновлення України (далі – ПВУ), ратифікованою Законом України від 14 липня 2021 р. № 1645-IX, та які описані у Керівних принципах імплементації Програми, схвалених ЄІБ як такі, що відповідають Керівництву ЄІБ із закупівель. Такі додаткові обов’язкові умови можуть відрізнятися від норм Закону і Особливостей, проте підлягають застосування для цього тендеру.
Завершена
27 394 224.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 136 971.12 UAH
мін. крок: 0.5% або 136 971.12 UAH
Номер:
dce11c532d1741608d037e3d1055df26
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000056
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 13:59 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40
UA-2023-12-04-020104-a 04.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД», відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 04 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Уланівської сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЖИЛ СІТІ БУД» (далі – ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 12.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 28.12.2023, договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 23.02.2024 № VN05A_08/2302 на суму 19 571 777,00 грн з ПДВ, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 27.02.2024, пояснення та документи Замовника, надані 20.02.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
05.03.2024 18:29 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
05.03.2024 18:29
Запити/Пояснення
Номер:
0be7f889e88e409ea3e890c5accfd6ea
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.02.2024 13:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (санація) Уланівського закладу дошкільної освіти комунальної власності Уланівської сільської ради за адресою: Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Миру 19 (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-020104-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини четвертої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Надати обґрунтування необхідності продовження строку для укладання договору про закупівлю до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e56c0711691e4fbfaeb5dcc87bdc207e
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
20.02.2024 14:21
Опис:
ПКД та Протокол про продовження терміну укладання Договору до 60 днів долучено до відповіді
Визначення очікуваної вартості закупівлі здійснювалось наступним чином:
Ов =(Бв + Ув + Ів )*1,2(ПДВ)
Ов = (22 686 659 + 17 072 + 124 789)*1,2= 27 394 224,00 грн.
Ов – очікувана вартість, грн
Бв – кошторисна вартість будівельних робіт, грн
Ув – кошторисна вартість устаткування, меблів та інвентарю, грн
Ів – кошторисна вартість інших витрат (кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва), грн
ПДВ – податок на додану вартість.
Міністерство розвитку громад, територій та інфраструктури України (Мінінфрастуктури) затвердило за нашим проектом по Програмі відновлення України (VN05A_08 «Капітальний ремонт (санація) Уланівського закладу дошкільної освіти комунальної власності Уланівської сільської ради за адресою: Вінницька область, Хмільницький район, с. Уланів, вул. Миру, 19(коригування) максимально граничну вартість у 23 115 052, грн. без ПДВ (ПДВ по проєкту буде фінансуватись з коштів місцевого бюджету). Листи з Мінінфрастуктури долучено до пакету документів.
Оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснилось на офіційному сайті Відділу освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради rmk.khedu.vn.ua в розділі «Державні закупівлі» (rmk.khedu.vn.ua/derzhavn_zakupvl/ ).