-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі
Завершена
10 258 591.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 292.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 292.96 UAH
Номер:
5a82cb04512c4d8aadec18bdd240e26d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000082
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 17:45 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
22.01.2024 № 6-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 22.01.2024 № 6-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-12-04-018914-a 04.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального підприємства «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 № 240, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «КОМУНАЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ-1», товариства з обмеженою відповідальністю «КВЖРЕП № 8» (далі – ТОВ «КВЖРЕП № 8»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 № 253 та від 21.12.2023 № 255, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 21.12.2023, договір про закупівлю послуг від 28.12.2023 № 577 на суму 9 597 000,00 грн, укладений між Замовником та ТОВ «КВЖРЕП № 8», пояснення надані 12.02.2024 Замовником через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.02.2024 15:41 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 15:41
Запити/Пояснення
Номер:
1bb4b2ab9c6a407b9ff2de921f1cb930
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-04-018914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
6771f53495dc4bb6ae7c6f4a02934ef9
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 08.02.2024 року
Дата опублікування:
12.02.2024 16:27
Опис:
Пунктом 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року №710 передбачено : « Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі».
Комунальне підприємство «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради, відповідно до договору №1 «Про надання трансфертів з міського бюджету одержувачу бюджетних коштів на забезпечення виконання заходів міської цільової програми» від 04 січня 2023 року, є одержувачем бюджетних коштів.
Також повідомляємо , що у підприємства відсутній власний веб-сайт, на якому розміщується інформація щодо діяльності підприємства.
Очікувана вартість прибирання 1 м.кв. тротуарів визначена згідно Фінансового плану КП "УАШ" ЖМР на 2023 рік, затверлденого рішенням виконкому Житомирської міської ради №1214 від 30.12.2022 року ( стор. 4 фінансового плану, рядок - "Послуги по прибиранню тротуарів").
Номер:
57353c7fdeb44cddb8219ba1b9c37d6d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-04-018914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі приватним підприємством «КВЖРЕП № 8» умов пункту 7 розділу VI «Результатаи торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
833405e3c62849e4909456b51af6e002
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 08.02.2024 року
Дата опублікування:
12.02.2024 16:33
Опис:
Надаємо документи на підтвердження виконання учасником - ПП "КВРЖЕП -8" вимоги щодо забезпечення виконання договору про закупівлю.
Номер:
85cb266e82154038abe331d2570cf592
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 18:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «Послуги з прибирання тротуарів в м. Житомирі» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-12-04-018914-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Згідно форми № 3 Додатку №1 до тендерної документації визначено «Спосіб документального підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»
У таблиці 4 «Довідка, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник повинен зазначити наявність досвіду виконання аналогічних договорів*, (не менше 2-х договорів), із обов’язковим наданням документального підтвердження виконання таких договорів, а саме:
- копiї аналогічних договорів з усіма укладеними додатковими угодами, та додатками до них;
- позитивні відгуки замовника за наданими аналогічними договорами, у яких обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, стан надання послуг, а також інформацію про якiсть наданих послуг, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
* - аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо надання послуг, який відноситься до того з самого класу ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що є предметом закупівлі цих торгів».
В якому файлі (документі) тендерної пропозиції учасника ПП «КВЖРЕП № 8» міститься позитивний відгук замовника за наданим у довідці, що підтверджує наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 06.12.2023 № 1026 договору від 10.08.2023 № 393 про надання послуг з прибирання та підмітання вулиць ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
605678d889724cffa7f06a5ecb60e7a4
Назва:
Відповідь на запит Держаудитслужби від 08.02.2024 року.
Дата опублікування:
12.02.2024 15:39
Опис:
У складі своєї тендерної пропозиції учасником – ПП «КВРЖЕП-8» надано копію договору №393 від 10.08.2023 року, укладеного із замовником тендеру по прибиранню тротуарів в м. Житомирі – Комунальним підприємством «Управління автомобільних шляхів» Житомирської міської ради. Строк дії вказаного договору : з 10.08.2023 року по 31.12.2023 року.
Таким чином, на дату подання учасником – ПП «КВРЖЕП-8» тендерної пропозиції, дія договору №393 ще не була завершена, а отже, лист -відгук по вказаному договору ще не міг бути отриманий учасником.
Враховуючи, що тендерна документація не містить заборони щодо надання договору, який знаходиться на стадії виконання, а також те, що стороною у договорі №393 від 10.08.2023 року є КП «УАШ» ЖМР, тобто замовник у якого немає претензій до виконавця щодо якості послуг, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника – ПП «КВРЖЕП-8».