• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт (аварійно-відновлювальні роботи, включно відновлення водопостачання та водовідведення) приміщень (ДК 021:2015 - 45454100-5 Відновлювальні роботи)

Завершена

1 773 036.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 865.18 UAH
Номер: fe7890cbd9004b0faad281faa5ebe348
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-15-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 15.01.2024 17:39 - 06.02.2024 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: 15.01.2024 № 5 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 15.01.2024 № 5 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 31 UA-2023-12-04-017255-a 04.12.2023 Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 91) 900-05-25, s.h.aleksieieva@dasu.gov.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерної пропозиції учасника закупівлі ТОВ "МК ПРОФІСТРОЙ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон № 922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), розгляд тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Харківській області (далі - Замовник) UA-P-2023-12-04-003423-b, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію Замовника, затверджену уповноваженою особою (протокол від 04.12.2023 № 1), тендерну пропозицію учасника ТОВ «МК ПРОФІСТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 13.12.2023, договір від 27 грудня 2023 року № Т223-РП/23, пояснення Замовника, отримані 22.01.2024 та 29.01.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 18.01.2024 та 25.01.2024.
Період усунення порушень: 05.02.2024 16:02 - 09.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 05.02.2024 16:02

Запити/Пояснення