-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл.
вид закупівлі - абзац 2 пункту 5 частини 2 статті 4; закупівля відбувається відповідно до потреби та на підставі Постанови КМУ "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" №1178 від 12 жовтня 2022 року (зі змінами)
Завершена
20 336 607.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 203 366.08 UAH
мін. крок: 1% або 203 366.08 UAH
Номер:
e8e9f4c6f8174a10986728cdb7f63eee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 11:08 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.02.2024 № 8-з
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України № 003100-18/303-2024 від 09.01.2024, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 19.02.2024.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
19.02.2024 №8-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-12-04-012829-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, внесення змін до тендерної документації, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; внесення змін до договору; своєчасності надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Дергачівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.12.2023 №555/2023; тендерну пропозицію ТОВ «Стандарт Білдінг Плюс»; повідомлення про намір укласти договір від 13.12.2023; договір підряду від 20.12.2023 № 1029 на суму 19 556 376,00 грн; додаткова угода від 22.12.2023 №1; пояснення Замовника надані 21.02.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
28.02.2024 14:54 - 05.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 14:54
Запити/Пояснення
Номер:
35b95eac9d9f4caf9974cfa7063117e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.02.2024 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-04-012829-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5c686a33ec6448ee8fc28957ac74dde4
Назва:
Відповідь на запит на пояснення з доказами
Дата опублікування:
21.02.2024 09:31
Опис:
Начальнику управління ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дмитру КРУКОВСЬКОМУ
Пояснення на запит
Щодо першого та другого питання Вашого запиту стосовно визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Згідно ч. 1 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Також згідно пункту 14 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Таким чином, замовник виходячи з наявної потреби та на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, визначає очікувану вартість предмета закупівлі, враховуючи його специфіку, з дотриманням принципів, передбачених згідно статті 5 Закону.
Згідно чинного законодавства не визначено загальнообов’язкових вимог, інструкцій, тощо, та щодо планування закупівель, в тому числі щодо визначення очікуваної вартості таких закупівель. В той же час, замовником враховано положення наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», зокрема визначення потреби в роботах згідно предмету закупівлі (номенклатура, технічні та якісні показники, тощо) здійснено з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Крім того, очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі затвердженого зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, а також з урахуванням розміру індексу інфляції в Україні у 2023 році (дана інформація оприлюднена на офіційному сайті Міністерства фінансів України – https://index.minfin.com.ua/ua/economy/index/inflation/). Крім того, Замовником здійснено моніторинг та аналіз ринкових цін ідентичних закупівель, що відображені в електронній системі закупівель PROZORRO, та які проводились іншими замовниками.
Враховуючи вищезазначене, замовник обґрунтовано та у відповідності до існуючих методик визначив очікувану вартість предмета закупівлі з подальшим оголошенням вказаної закупівлі на веб-порталі уповноваженого органу.
Згідно п.п.1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечують оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладена Замовником у Додатку 4 до тендерної документації, що оприлюднений на авторизованому електронному майданчику у відповідності до вимог Закону. Постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти ДЕРЖАВНОГО бюджету. У пункті 4 та підпункті 1 постанови № 710 наведено перелік замовників, яким РЕКОМЕНДОВАНО здійснювати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 4 статті 10 Закону, інформацію про закупівлю, зазначену у частині 1 статті 10 Закону, Замовник МОЖЕ додатково оприлюднювати в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Отже, рекомендації, наведені у Постанові Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 не розповсюджуються в даному випадку на замовника (Дергачівська міська рада) з причини, здійснення закупівлі за рахунок коштів МІСЦЕВОГО бюджету (не державного), а також відповідно до приписів Закону, зазначених в попередньому абзаці, оприлюднення в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування – НЕ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ.
Враховуючи вищенаведене, відсутні законодавчі підстави для обов’язкового розміщення та можливості надання Дергачівською міською радою посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. Однак Замовник дотримується всіх нормативно-правових актів щодо публічних закупівель, тому надає посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (https://dermiskrada.dosvit.org.ua/documents/clpqz2gexy1p30824roi2kiyf).
Додатково Замовник повідомляє, що обрахування кількісних показників закупівлі робіт було здійснено на підставі затвердженої проєктно-кошторисної документації, яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт, зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, об’єктного кошторису, локальних кошторисів на будівельні роботи, відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
На підтвердження даної інформації замовником разом з поясненням надаються:
1. Розпорядження про затвердження проєктно – кошторисної документації по об’єкту «Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл.»;
2. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проєктної документації за робочим проєктом: «Аварійно-відновлювальні роботи (реконструкція) адміністративної будівлі, за адресою: площа Перемоги, будинок 22 / вулиця Золочівський шлях, будинок 1, м. Дергачі, Харківський р-н, (Дергачівський р.,) Харківська обл.»;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
4. Об’єктний кошторис №02-001;
5. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-001;
6. Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-001-002;
7. Локальний кошторис на будівельні роботи №02-001-003;
8. Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва;
9. Розрахунок №1-2 загальновиробничих витрат до зведеного кошторисного розрахунку;
10. Розрахунок 6.
Щодо третього питання Вашого запиту стосовно надання інформації про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, замовник повідомляє, що відповідно до Додаткової угоди №1 від 22 грудня 2023 року до договору підряду №1029 від 20.12.2023 року, замовником не було сплачено жодних сум коштів за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі, а вся сума договору була перенесена на 2024 рік у разі наявності відповідного фінансування. У якості доказу до пояснення додається Додаткова угода №1 від 22 грудня 2023 року до договору підряду №1029 від 20.12.2023 року разом з додатками до неї.
Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН
Номер:
5e48d08d37be459fb711bceffdf01a11
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.02.2024 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу предмету закупівлі згідно до ДК021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID UA-2023-12-04-012829-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
Відповідно до вимог Замовника згідно пункту 2 Розділу 5 тендерної документації, до ціни пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Настанови, а саме: Договірна ціна (складається відповідно до Настанови за формою (Додаток 30 настанови з визначення вартості будівництва затвердженої Наказом № 281)); об’єктні кошториси та локальні кошториси; відомість ресурсів; прямі витрати та загальновиробничі витрати; розрахунок адміністративних витрат; розрахунок прибутку.
Прошу надати інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТАНДАРТ БІЛДІНГ ПЛЮС» щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції розрахунків за статтею витрат «Відомість ресурсів/Вартість матеріальних ресурсів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
dfa0f0f19672469cad2dc7136d50c72c
Назва:
Відповідь на запит на пояснення з доказами
Дата опублікування:
21.02.2024 14:56
Опис:
Начальнику управління ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Дмитру КРУКОВСЬКОМУ
Пояснення на запит
Щодо питання Вашого запиту стосовно надання інформацію, з посиланням на файли у тендерній пропозиції учасника ТОВ «СТАНДАРТ БІЛДІНГ ПЛЮС» щодо надання у складі своєї тендерної пропозиції розрахунків за статтею витрат «Відомість ресурсів/Вартість матеріальних ресурсів», замовник повідомляє що дана інформація міститься у складі тендерної пропозиції у файлі під назвою: «12. Відомість ресурсів.pdf». Окремо до пояснення додаємо даний файл.
Начальник відділу публічних
закупівель та договірної роботи
Дергачівської міської ради Андрій СВИСТУН