• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

55520000-1 Кейтерингові послуги (Послуги з організації харчування)

Завершена

12 045 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 180 675.00 UAH
Номер: 9a7f3da304b44a43b8cb4a5723e4e046
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-06-04-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.06.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 04.06.2024 10:35 - 26.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 03.06.2024 № 143 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10 UA-2023-12-04-011726-a 04.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», установлено недотримання Замовником вимог пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на момент оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.12.2023 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 13.12.2023, тендерні пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» та ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» від 20.12.2023 № 125, протокол уповноваженої особи щодо визначення переможця процедури закупівлі від 21.12.2023 № 128, повідомлення про намір укласти договір від 22.12.2023, договір про закупівлю від 29.12.2023 № 112, додаткові угоди від 29.02.2024 № 1 та від 13.05.2024 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 10.06.2024. Моніторингом встановлено, що на участь у торгах подано пропозиції 2 (двох) учасників: ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», з остаточною ціною пропозиції 10 212 700,00 гривень та ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», з остаточною ціною пропозиції 10 698 150,00 гривень. За результатами аукціону, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1», з остаточною ціною пропозиції 10 212 700,00 гривень, однак протоколом уповноваженої особи від 20.12.2023 № 125, пропозицію ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» відхилено, у зв’язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС 1» порушень не установлено. Так, Переможцем торгів обрано ТОВ «ХІЛІНГ ФУД», з остаточною ціною пропозиції 10 698 150,00 гривень. Аналізом питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» установлено наступне. Відповідно до пункту 15 Додатку 2 (Технічна специфікація) до ТД, Замовником установлено вимогу, щодо надання у складі пропозиції технологічні карти на кожну страву із запропонованого меню (згідно п.13 цього додатку), які (технологічні карти) повинні містити інформацію щодо найменування сировини, яка входить до страви, технологічні вимоги до якості сировини, фізико-хімічні показники (білки, жири, вуглеводи), енергетична цінність (ккал), інформацію щодо наявності харчових продуктів з алергенами у страві (та яких саме у випадку наявності), технологію приготування, характеристики готової страви або виробу, а саме зовнішній вигляд, колір, смак та запах. Аналізом документів тендерної пропозиції Переможця, установлено, що, відповідно до наданого Меню (від 11.12.2023 № 22.ТП), ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» запропоновано позиції «Морква по-корейськи» та «Селянський суп з пшоняною крупою». На виконання вимог Технічної специфікації Замовника, Переможцем надано технологічні карти на зазначені вище страви, однак, на порушення вимог пункту 15 Додатку 2 (Технічна специфікація) до ТД, надані у складі тендерної пропозиції технологічні карти містять наступні невідповідності. Відповідно до Технологічної карти на страву «Морква по-корейськи», складовою страви є, серед іншого, «Кунжут», який є продуктом-алергеном, при цьому, у «технології приготування» інформація щодо даного продукту відсутня, а також відсутня у примітці щодо наявності продуктів алергенів у страві. Разом з тим, у примітці щодо наявності алергенів у страві зазначено продукт-алерген «Селеру», однак складовою страви «Селера» не є. Крім того, Відповідно до Технологічної карти на страву «Селянський суп з пшоняною крупою», складовою страви є, серед іншого, «Пшоно шліфоване», при цьому у технології приготування інформація щодо даного продукту відсутня, натомість, зазначено продукт «Гречана крупа». Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, установлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником не оприлюднено повідомлення з вимогою про усунення зазначених вище невідповідностей у документах технічної специфікації Переможця, чим, відповідно недотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень: 27.06.2024 16:48 - 12.07.2024 00:00
Дата публікації висновку: 27.06.2024 16:48

Запити/Пояснення