-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021: 2015: 85140000-4 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги банків крові)
Завершена
1 627 350.75
UAH без ПДВ
Номер:
098c3a9b4bbd400f9f182468b0a9af80
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-18-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2024 00:00
Період моніторингу:
18.01.2024 11:20 - 09.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.01.2024 № 1-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 17.01.2024 № 1-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2023-12-04-008135-a 04.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальникаУправління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону та Особливостей № 1178, повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи відповідь Замовника на запит Управління – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, наявність підстав для укладення договору про закупівлю без використання електронної системи повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості № 1178), повнота відображення інформації в звіті про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи, відповідь Замовника на запит Управління.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) закупівель комунального некомерційного підприємства Миколаївської міської ради «Міська лікарня № 3» (далі – Замовник) на 2024 рік; звіт від 04.12.2023 року про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель; обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 04.12.2023 року, договір від 04 грудня 2023 №85 (Далі – Договір), відповідь Замовника на запит Управління від 23.01.2024 року.
Період усунення порушень:
30.01.2024 09:35 - 03.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
30.01.2024 09:35
Запити/Пояснення
Номер:
dd60c8229667493bbe4ee3992a1ebebf
Назва:
Надання пояснення
Дата опублікування:
18.01.2024 11:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021: 2015: 85140000-4 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги банків крові)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-008135-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи аналіз ринку щодо цін та асортименту послуг (цінові пропозиції, прайси, листування з учасниками ринку, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців/надавачів послуг, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання/постачання саме: Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївська обласна станція переливання крові» Миколаївської обласної ради (код ЄДРПОУ 05483339), з яким укладений договір від 04.12.2023 № 85 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bf7b9801680749b489f9f3e3e449579f
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 15:57
Опис:
Доброго дня.
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021: 2015: 85140000-4 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги банків крові)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-008135-a) повідомляємо наступне.
1.Стосовно інформації та документів на підставі яких здійснено аналіз ринку щодо цін та асортименту послуг, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Очікувана вартість предмету закупівлі згідно проведеного аналізу визначена на підставі закупівельних цін минулих закупівель з урахуванням отримання комерційних пропозицій, збору інформації про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі (інформаційна довідка, комерційна пропозиція та сканкопії специфікацій додаються). Технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі рапорту медичного директора Колосова Д.Д. від 23.10.2023 р. та доповідної завідувача відділенням інтенсивної терапії та реанімації Андрущенка А.М від 23.10.2023р. (рапорт та доповідна додаються), враховуючі споживання у період 2022-2023рр. та встановлені відповідно до вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 14.12.2010 року № 1112 «Про затвердження Положення для установи переливання крові (щодо організації управління системою якості і безпеки донорської крові та її компонентів)», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2010 року № 211 «Про затвердження Порядку контролю за дотриманням показників безпеки та якості донорської крові та її компонентів», Наказів МОЗ України № 385 від 01.08.2005 «Про інфекційну безпеку донорської крові та її компонентів» та № 1093 від 17.12.2013 «Про затвердження інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові», № 134 від 19.02.2013 року «Про затвердження Порядку скринінгу донорської крові та її компонентів на гемотрансмісивні інфекції», Закону України «Про протидію поширення хвороб, зумовлених вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ), та правовий і соціальний захист людей, які живуть з ВІЛ» від 12.12.1991 року № 1972, «Порядку скринінгу донорської крові та її компонентів на гемо трансмісивні інфекції» затвердженого наказом МОЗ № 134 від 19.02.2013.
2. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту:
Джерелом фінансування закупівлі є кошти, що були отримані Підприємством як оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ. Постановою КМУ № 1086 від 24.12.2019 р. “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення” головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
До суб'єктів господарювання державного сектору економіки Підприємство не відноситься (ст. 22Господарського Кодексу України (далі— ГКУ). КНП є суб'єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема, за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ).
Отже, кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров'я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи викладене, інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.
3. Стосовно способу та критеріїв обрання можливих виконавців/надавачів послуг:
Для пошуку можливих потенційних виконавців/надавачів послуг використанні данні сайтів https://www.donor.ua/centers/region/14 та https://prozorro.gov.ua, враховано, що при транспортуванні компонентів і препаратів у лікувальний заклад, необхідно забезпечити регламентований температурний режим для кожного компоненту на всіх етапах доставки та терміни зберігання готових компонентів, також теріторіальне розтащування потенційних виконавців/надавачів послуг відносно Підприємства. Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївська обласна станція переливання крові» Миколаївської обласної ради (код ЄДРПОУ 05483339) обрано за крітерієм ціна, оптимально сприятливі фактори для швидкого і якісного отримання послуг та позитивний досвід співпраці у минулих періодах.
Номер:
58caa6bfe9a6452d925f9d5a1e210114
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
23.01.2024 15:52
Опис:
Доброго дня.
На Ваш запит щодо надання інформації у межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021: 2015: 85140000-4 – Послуги у сфері охорони здоров’я різні (послуги банків крові)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-008135-a) повідомляємо наступне.
1.Стосовно інформації та документів на підставі яких здійснено аналіз ринку щодо цін та асортименту послуг, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість:
Очікувана вартість предмету закупівлі згідно проведеного аналізу визначена на підставі закупівельних цін минулих закупівель з урахуванням отримання комерційних пропозицій, збору інформації про ціни на послуги, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі (інформаційна довідка, комерційна пропозиція та сканкопії специфікацій додаються). Технічні, якісні та кількістні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі рапорту медичного директора Колосова Д.Д. від 23.10.2023 р. та доповідної завідувача відділенням інтенсивної терапії та реанімації Андрущенка А.М від 23.10.2023р. (рапорт та доповідна додаються), враховуючі споживання у період 2022-2023рр. та встановлені відповідно до вимог Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 14.12.2010 року № 1112 «Про затвердження Положення для установи переливання крові (щодо організації управління системою якості і безпеки донорської крові та її компонентів)», Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 09.03.2010 року № 211 «Про затвердження Порядку контролю за дотриманням показників безпеки та якості донорської крові та її компонентів», Наказів МОЗ України № 385 від 01.08.2005 «Про інфекційну безпеку донорської крові та її компонентів» та № 1093 від 17.12.2013 «Про затвердження інструкції з виготовлення, використання та забезпечення якості компонентів крові», № 134 від 19.02.2013 року «Про затвердження Порядку скринінгу донорської крові та її компонентів на гемотрансмісивні інфекції», Закону України «Про протидію поширення хвороб, зумовлених вірусом імунодефіциту людини (ВІЛ), та правовий і соціальний захист людей, які живуть з ВІЛ» від 12.12.1991 року № 1972, «Порядку скринінгу донорської крові та її компонентів на гемо трансмісивні інфекції» затвердженого наказом МОЗ № 134 від 19.02.2013.
2. Стосовно посилання на сторінку власного веб-сайту:
Джерелом фінансування закупівлі є кошти, що були отримані Підприємством як оплата послуг за договором про медичне обслуговування населення, укладеним із НСЗУ. Постановою КМУ № 1086 від 24.12.2019 р. “Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті на реалізацію програми державних гарантій медичного обслуговування населення” головним розпорядником бюджетних коштів виступає МОЗ, розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня та відповідальним виконавцем бюджетної програми є НСЗУ.
До суб'єктів господарювання державного сектору економіки Підприємство не відноситься (ст. 22Господарського Кодексу України (далі— ГКУ). КНП є суб'єктом господарювання, який утворюється компетентним органом місцевого самоврядування в розпорядчому порядку на базі відокремленої частини комунальної власності і входить до сфери його управління; майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється, зокрема, за комунальним некомерційним підприємством на праві оперативного управління (ст. 78 ГКУ).
Отже, кошти, які отримує КНП від Національної служби здоров'я України, за правовим статусом не є бюджетним фінансуванням, і їх використання не регулюється бюджетним законодавством. Враховуючи викладене, інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на веб-сайті не публікувалась.
3. Стосовно способу та критеріїв обрання можливих виконавців/надавачів послуг:
Для пошуку можливих потенційних виконавців/надавачів послуг використанні данні сайтів https://www.donor.ua/centers/region/14 та https://prozorro.gov.ua, враховано, що при транспортуванні компонентів і препаратів у лікувальний заклад, необхідно забезпечити регламентований температурний режим для кожного компоненту на всіх етапах доставки та терміни зберігання готових компонентів, також теріторіальне розтащування потенційних виконавців/надавачів послуг відносно Підприємства. Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївська обласна станція переливання крові» Миколаївської обласної ради (код ЄДРПОУ 05483339) обрано за крітерієм ціна, оптимально сприятливі фактори для швидкого і якісного отримання послуг та позитивний досвід співпраці у минулих періодах.