• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 90610000-6 -Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево)

Завершена

26 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 260 000.00 UAH
Номер: 4b1c18ad59124edb9c0313f9948263e1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-02-13-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.02.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 13.02.2024 15:30 - 06.03.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.02.2024 № 29 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-04-003953-a, 04.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 3 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 1 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Аве Мукачево» щодо розірвання договору. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мукачівського міського комунального підприємства «Ремонтно-будівельне управління» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-12-04-002065-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Аве Мукачево»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Аве Мукачево» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.12.2023 №123; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Аве Мукачево» як переможцем тендеру документи; договір від 18.12.2023 №123, опубліковані Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. Так, відповідно до вимог підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, - надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Учасником ТОВ «Аве Мукачево» у складі тендерної пропозиції надано довідки від 11.12.2023 №1105 та №1106 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування. Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником 12.12.2023 опубліковано в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей учасником ТОВ «Аве Мукачево», зокрема щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах. Зокрема, у повідомленні зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа на підтвердження інформації, зазначеної в довідці від 11.12.2023 №1106 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та вказано, що для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння майна зазначених в довідках №№ 1105 та 1106 від 11.12.2023. Проведеним моніторингом встановлено, що на виконання вищезгаданої вимоги учасником ТОВ «Аве Мукачево» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 12.12.2023 №1120 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази. У довідці від 12.12.2023 №1120, наданій ТОВ «Аве Мукачево», вказано наступне обладнання та матеріально-технічна база (вказані як власність учасника): сміттєвози – 11 шт, пилососи – 2 шт, фургон малотонажний – 1 шт, трактори – 2 шт, виробнича база – 1 шт. Також, ТОВ «Аве Мукачево» на усунення встановлених Замовником невідповідностей надано свідоцтва про реєстрацію: на сміттєвози – 11 шт, фургон малотонажний – 1 шт, на підтвердження наявності матеріально-технчної бази –свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно. Крім того, учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію 2 тракторів, а саме надано перші сторінки свідоцтв серії ЕЕ №126990 на трактор Беларусь-320.4М та серії ЕЕ №126991 на трактор Беларусь-320.4М, які не містять інформації про власника вказаного майна. Слід зазначити, що під час проведення моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником опубліковано у електронній системі закупівель свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на 2 трактори (Беларус-320.4М АО10734 та АО10735) в повному обсязі (в тому числі сторінки, які містять інформацію про власника - ТОВ «АВЕ Мукачево»). Таким чином, учасником ТОВ «Аве Мукачево» не виправлено виявлені Замовником невідповідності в документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, стосовно надання документів на підтвердження права власності/володіння майна, зазначеного учасником як власне (2 трактори) у довідці від 12.12.2023 №1120 відповідно до вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до норм підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аве Мукачево», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень: 08.03.2024 14:16 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку: 08.03.2024 14:16

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024, Замовник листом № 48 від 14.03.2024 (отримано 15.03.2024) звернувся до Виконавця з пропозицією про дострокове розірвання договору. Про результати розгляду Виконавцем пропозиції в порядкук ст. 188 ГК України, Вас буде додатково повідомлено. Дане повідомлення продубльоване з 15.03.2024 в рубриці "Запит замовника за розясненнями" оскільки Замовник в даній рубриці мав намір опублікувати кінцевий результат розгляду Висновка. Просимо не враховувати як порушення строків надання інформації про усунення порушень, оскільки інформація була надана в 5 - ти денний строк, лише не в цій рубриці.
Дата публікації звіту: 22.03.2024 08:16

Запити/Пояснення