-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 90610000-6 -Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево)
Завершена
26 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 260 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 260 000.00 UAH
Номер:
4b1c18ad59124edb9c0313f9948263e1
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-13-000053
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
13.02.2024 15:30 - 06.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.02.2024 № 29
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, а також доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2024 №003100-18/303-2024.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.02.2024 № 29.
Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 9. UA-2023-12-04-003953-a, 04.12.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог пункту 3 та підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме на усунення порушення підпункту 1 пункту 44, а також пункту 3 Особливостей №1178 вжити заходи щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Аве Мукачево» щодо розірвання договору.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 березня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Мукачівського міського комунального підприємства «Ремонтно-будівельне управління» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-12-04-002065-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; тендерну пропозицію ТОВ «Аве Мукачево»; опубліковане Замовником повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Аве Мукачево» та опубліковані вказаним учасником документи на усунення таких невідповідностей; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 18.12.2023 №123; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані ТОВ «Аве Мукачево» як переможцем тендеру документи; договір від 18.12.2023 №123, опубліковані Замовником інформацію та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз.
Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Моніторингом встановлено, що відповідно до умов пункту 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються у тендерній документації, зокрема з інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації.
Так, відповідно до вимог підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також на підтвердження інформації, зазначеної в довідці, - надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном.
Учасником ТОВ «Аве Мукачево» у складі тендерної пропозиції надано довідки від 11.12.2023 №1105 та №1106 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
Відповідно до норм пункту 43 Особливостей №1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовником 12.12.2023 опубліковано в електронній системі закупівель вимогу щодо усунення невідповідностей учасником ТОВ «Аве Мукачево», зокрема щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах.
Зокрема, у повідомленні зазначено, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано жодного документа на підтвердження інформації, зазначеної в довідці від 11.12.2023 №1106 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та вказано, що для усунення зазначеної невідповідності учаснику необхідно надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння майна зазначених в довідках №№ 1105 та 1106 від 11.12.2023.
Проведеним моніторингом встановлено, що на виконання вищезгаданої вимоги учасником ТОВ «Аве Мукачево» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 12.12.2023 №1120 про наявність обладнання, матеріально-технічної бази.
У довідці від 12.12.2023 №1120, наданій ТОВ «Аве Мукачево», вказано наступне обладнання та матеріально-технічна база (вказані як власність учасника): сміттєвози – 11 шт, пилососи – 2 шт, фургон малотонажний – 1 шт, трактори – 2 шт, виробнича база – 1 шт.
Також, ТОВ «Аве Мукачево» на усунення встановлених Замовником невідповідностей надано свідоцтва про реєстрацію: на сміттєвози – 11 шт, фургон малотонажний – 1 шт, на підтвердження наявності матеріально-технчної бази –свідоцтво про реєстрацію права власності на нерухоме майно.
Крім того, учасником надано копії свідоцтв про реєстрацію 2 тракторів, а саме надано перші сторінки свідоцтв серії ЕЕ №126990 на трактор Беларусь-320.4М та серії ЕЕ №126991 на трактор Беларусь-320.4М, які не містять інформації про власника вказаного майна.
Слід зазначити, що під час проведення моніторингу на запит Західного офісу Держаудитслужби Замовником опубліковано у електронній системі закупівель свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на 2 трактори (Беларус-320.4М АО10734 та АО10735) в повному обсязі (в тому числі сторінки, які містять інформацію про власника - ТОВ «АВЕ Мукачево»).
Таким чином, учасником ТОВ «Аве Мукачево» не виправлено виявлені Замовником невідповідності в документах, що подані учасником у складі тендерної пропозиції, стосовно надання документів на підтвердження права власності/володіння майна, зазначеного учасником як власне (2 трактори) у довідці від 12.12.2023 №1120 відповідно до вимоги підпункту 1.2 пункту 1 розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника.
Відповідно до норм підпункту 1 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Однак, на порушення вимог підпункту 1 пункту 44 та, відповідно, пункту 3 Особливостей №1178, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Аве Мукачево», а визначено його переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю.
Період усунення порушень:
08.03.2024 14:16 - 23.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.03.2024 14:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024, Замовник листом № 48 від 14.03.2024 (отримано 15.03.2024) звернувся до Виконавця з пропозицією про дострокове розірвання договору. Про результати розгляду Виконавцем пропозиції в порядкук ст. 188 ГК України, Вас буде додатково повідомлено. Дане повідомлення продубльоване з 15.03.2024 в рубриці "Запит замовника за розясненнями" оскільки Замовник в даній рубриці мав намір опублікувати кінцевий результат розгляду Висновка. Просимо не враховувати як порушення строків надання інформації про усунення порушень, оскільки інформація була надана в 5 - ти денний строк, лише не в цій рубриці.
Дата публікації звіту:
22.03.2024 08:16
Запити/Пояснення
Номер:
a03d3e8328d94231a76debe0f2d6ad2d
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 17:35
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
Дата: 15.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-003953-a, яка проводилась Мукачівським міським комунальним підприємством "Ремонтно-будівельне управління" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
dd086cb1b3b245aebf9ff0fafb99cc1f
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
16.02.2024 08:48
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-04-003953-a), будучи уповноваженою особою, надаю пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби, що оприлюднений в електронній системі закупівель 15.02.2024. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі було здійснено мною 04.12.2023, згідно якого ММКП «РБУ» являється балансоутримувачем міської вулично-шляхової мережі міста Мукачева.
З метою дотримання санітарно-епідеміологічних вимог, вимог бо безпеці руху, щодо чистоти вулично-шляхової мережі є потреба в її прибиранні та підмітанні.
У зв’язку з тим що ММКП «РБУ» немає в достатній кількості людських та технічних ресурсів здійснювати прибирання вулично-шляхової мережі у відповідності до ч. 2 ст. 15 Закону України « Про благоустрій населених пунктів», якою передбачено що підприємство та балансоутримувач забезпечують належне утримання і своєчасний ремонт об’єкта благоустрою власними силами або можуть на конкурсних засадах залучати для цього інші підприємства, установи та організації, є необхідність в оголошенні відкритих торгів з особливостями по предмету закупівлі ДК 021:2015: 90610000-6 -Послуги з прибирання та підмітання вулиць (Послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево). Очікувана вартість визначена на підставі закупівельних цін попередньої власної тотожної за предметом закупівлі послуги з прибирання та підмітання вулично-дорожньої мережі м. Мукачево на 2023 рік, а саме закупівлі за ідентифікатором UA-2022-12-09-017162-a.
Номер:
09ad068526dc4133aa833cf4fc76197b
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
28.02.2024 17:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2024 00:00
Опис:
Дата: 28.02.2024
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2023-12-04-003953-a, яка проводилась Мукачівським міським комунальним підприємством "Ремонтно-будівельне управління" (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що згідно пунктів 1.1, 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника на підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”передбачено надання документів, а саме:
1.1. Довідки в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
1.2. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
В довідці від 12.12.2023 №1120, наданій товариством з обмеженою відповідальністю «Аве Мукачево» (далі – ТОВ «Аве Мукачево») у його тендерній пропозиції, вказано обладнання: сміттєвози - 11 шт., пилосос – 2 шт., фургон малотонажний – 1 шт., трактор – 2 шт., виробнича база – 1 шт.
Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Аве Мукачево» на підтвердження наявності обладнання надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, які є у власності учасника: на сміттєвози – 11 шт., фургон малотонажний – 1 шт.
Крім того, надано свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на 2 трактори у яких відсутня інформація про власника, а також підтвердження права власності / володіння / користування на пилососи в кількості 2 шт. не надано.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Якими документами учасником ТОВ «Аве Мукачево» на виконання вимоги пунктів 1.1, 1.2 пункту 1 Додатку №1 до тендерної документації Замовника підтверджено право власності / володіння / користування тощо відповідним майном, а саме: на пилоси в кількості 2 шт. та трактори в кількості 2 шт.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
899810ae7665473c99343596982f3562
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
01.03.2024 11:20
Опис:
В довідці від 12.12.2023 р. №1120, в пункті 15 вказано (трактор-2 шт.), що підтверджено документами на право власності Серія ЕЕ №126990 на трактор колісний АО10734 Беларус-320.4М та Серія ЕЕ №126991 трактор АО10735 Беларус-320.4М власник ТзОВ «АВЕ Мукачево» код ЄДРПОУ 36523372. В пункті 12,13 довідки вказано пилосос, назвою, відповідно до підтверджуючих документів є MERCEDES-BENZ ATEGO 1518L СМІТТЄВОЗ-С АО7346ВЕ та HAKO CITYMASTER 2000 ВАНТАЖНИЙ ПІДМІТАЛЬНО –ПРИБИРАЛЬНА-С АО0790ВА, що підтверджено документами на право власності свідоцтво про реєстрацію ТЗ САТ 091538 та СХТ 905835 власник ТзОВ «АВЕ Мукачево» код ЄДРПОУ 36523372
Номер:
521581de21c94ac29a14cfb1bd20a820
Назва:
Про зверення до Виконавця в порядку ст. 188 ГК України
Дата опублікування:
15.03.2024 09:07
Опис:
На виконання Висновку Західного офісу Держаудитслужби від 08.03.2024, Замовник листом № 48 від 14.03.2024 (отримано 15.03.2024) звернувся до Виконавця з пропозицією про дострокове розірвання договору
Номер:
20197f2fe65b4b4898ee765838ca21dc
Назва:
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата опублікування:
21.03.2024 16:19
Опис:
Дата: 21.03.2024
У відповідь на оприлюднене Мукачівським міським комунальним підприємством "Ремонтно-будівельне управління" (далі – Замовник) звернення за роз’ясненнями щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-04-003953-a повідомляємо наступне.
Проведеним аналізом наведеної у зверненні Замовника інформації встановлено, що воно не містить питань щодо надання роз’яснень до висновку, а лише зазначено про те, що Замовник звернувся до переможця процедури закупівлі з пропозицією про дострокове розірвання договору.
Крім того, інформацію про вжиті заходи Замовник повинен протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення Висновку оприлюднити через електронну систему закупівель.