• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Паливні гранули (пелети з деревини)

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Номер: e9f42aee331344689dbb248270791881
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-08-000045
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.04.2024 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 08.04.2024 17:54 - 30.04.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.04.2024 № 25 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.04.2024 № 25. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2023-12-04-002345-a 04.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» (в частині правомірності її відхилення) встановлено порушення вимог п. 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором відповідно до законодавства, здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 квітня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Великоомелянської сільської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.12.2023, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, рішення Органу оскарження від 10.01.2024 № 584-р/пк-пз, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ВІГОР БРОКЕР», ТОВ «ХІТ ВУД ПРОДАКШН» (в частині правомірності їх відхилення), тендерну пропозицію переможця торгів ТОВ «ТРАНСЄВРОПЕЙСЬКА КОМПАНІЯ», повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою: від 15.12.2023 № 84, від 19.01.2024 № 6, від 19.01.2024 № 7, від 25.01.2024 № 12, повідомлення про намір укласти договір, договір від 08.02.2024 № 22/24, додаткові угоди: від 16.02.2024 № 1, від 20.02.2024 № 2, від 19.03.2024 № 3, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 10.04.2024. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» (в частині правомірності її відхилення) встановлено наступне. Згідно протоколу розкриття тендерних пропозицій та протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25.12.2023 № 84 Замовником вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» у зв’язку з невиправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або зміни предмету закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, з наступних підстав: «На виконання вимог тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен був надати: 1) довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів). Однак, ця довідка неналежним чином оформлена, так як в ній не вказані дати реєстрацій договорів; 2) не менше двох копій договорів, зазначених в довідці в повному обсязі (з усіма додатками до договору). Учасником було надано три копії договорів та додано видаткові накладні до даних договорів на підтвердження повного виконання. Проте під час перевірки видаткових накладних виявлено невідповідності щодо зазначеної суми, а саме: суми, які зазначені прописом не відповідають сумі самої накладної, що є грубим порушенням». Антимонопольним комітетом розглянуто скаргу учасника закупівлі ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» про неправомірне відхилення його тендерної пропозиції з вищевказаних причин та встановлено, що Скаржник (ТОВ «ВІГОР БРОКЕР») усунув невідповідності, зазначені Замовником у вимозі і тендерна пропозиція Скаржника неправомірно відхилена Замовником з підстав, наведених у протоколі від 25.12.2023 № 84, чим порушено вимоги п.44 Особливостей. Антимонопольний комітет зобов’язав Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВІГОР БРОКЕР». Замовником скасовано рішення про відхилення учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР». Проте, при повторному розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР», Змовником прийнято рішення про її відхилення (протокол від 19.01.2024 № 6) з тих самих причин, що розглядалися Антимонопольним комітетом та викладені у рішенні від 10.01.2024 № 584-р/пк-пз. Враховуючи вищевикладене, відхиливши учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» з причин вказаних у протоколі від 19.01.2024 № 6, Замовником порушено норми п. 44 Особливостей. Пояснення, надані Замовником через електронну систем закупівель 10.04.2024, не обґрунтовують його рішення про правомірність відхилення пропозиції учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР». В ході моніторингу встановлено, що згідно протоколу від 19.01.2024 № 6 Замовником відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР» з наступних підстав: «1) довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі договорів (не менше трьох договорів) неналежним чином оформлена, адже відсутня інформація стосовно дати укладання договорів № 180823-П та № 111023-П у стовпчику «номер і дата укладання», що зазначено самостійно Учасником; 2) учасником було надано три копії договорів та додано видаткові накладні до даних договорів на підтвердження повного виконання. Проте, під час перевірки видаткових накладних виявлено неспівставність у скан-копіях договорів і видаткових накладних до цих договорів поставки». Дані питання висвітлені в рішенні Антимонопольного комітету від 10.01.2024 № 584-р/пк-пз та встановлено наступне: «Документація не містить вимог щодо змісту та форми довідки на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі та не містить переліку документів для підтвердження виконання договору, крім того вимог щодо оформлення зазначених документів. Крім того, Документація містить вимоги щодо надання копії документів/а на підтвердження виконання одного договору» Проаналізувавши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВІГОР БРОКЕР», на виконання вимог додатку 2 до тендерної документації, в частині надання учасником не менше 2 копій договорів, зазначеного в довідці в повному обсязі (з усіма додатками до договору) та копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору, учасником в складі тендерної пропозицію завантажено видаткові накладні: від 12.09.2023 № 943 до договору поставки від 18.08.2023 № 180823-П, від 17.11.2023 № 1065 до договору поставки від 11.11.2023 № 111023-П, що підтверджують повне виконання даних договорів та видаткову накладну від 26.06.2023 № 447 до договору поставки від 23.06.2023 № 230623-П з закресленими даними про суму. Щодо інформації Замовника, яка вказана у протоколі від 19.01.2024 № 6, що при підрахунку кількості та ціни товару у видаткових накладних від 12.09.2023 № 943 і від 17.11.2023 № 1065 вартість товару виявляється іншою, варто зазначити, що згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 затверджено Перелік формальних помилок. Пунктом 11 даного Наказу встановлено, що подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Дана інформація вказана і в тендерній документації Замовника (п.1 розділ III). Згідно інформації видаткових накладних від 12.09.2023 № 943 і від 17.11.2023 № 1065 сума, що зазначена прописом підтверджує повне виконання договорів поставок.
Період усунення порушень: 25.04.2024 16:14 - 10.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 25.04.2024 16:14

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На вимогу УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ припинено зобов'язання за договором від 08.02.2024 року №22/24
Дата публікації звіту: 29.04.2024 16:13

Запити/Пояснення