-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Труби ПВХ-О
Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Завершена
18 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 181 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 181 000.00 UAH
Номер:
a647846536354f4ba57db1f6a524c187
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-12-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.02.2024 00:00
Період моніторингу:
12.02.2024 14:20 - 05.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.02.2024 № 22
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2023-12-01-017115-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 01.12.2023 №23-75К-1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 № 23-75К-6, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.12.2023 № 23-75К-7, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.01.2024 № 23-75К-8, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТКОМПАНІ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕСТКОМПАНІ»), повідомлення про намір укласти договір від 20.12.2023, договір про закупівлю від 09.01.2024 № 26-20ТЛ на суму 17 502 996,00 гривень з ПДВ, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 19.02.2024.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до умов пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 тендерної документації Замовник вимагає від учасника-переможця надати Замовнику в паперовому або в електронному вигляді забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого ст. 33 Закону та п.49 Особливостей.
Банківська гарантія в паперовому вигляді повинна бути надана Замовнику у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Львів, вул. Зелена, 64.
Таким чином, у тендерній документації Замовник установив вимогу щодо надання документів, визначених у пункті 6 розділу 6 тендерної документації у паперовому вигляді, чим порушив вимоги частини восьмої статті 12 Закону, якою визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель.
Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Постановою Касаційного адміністративного суду Верховного Суду України від 02.03.2023 у справі № 640/26603/21 (далі – Постанова) суд виснував, що публічна закупівля здійснюється поетапно, завершальним етапом якого є укладення та виконання договору. Враховуючи те, що принцип прозорості повинен застосовуватись на усіх етапах закупівель, а електронна система закупівель забезпечує, зокрема, обмін інформацією і документами саме в електронному вигляді, виключним способом взаємодії між учасниками закупівлі та Замовником є електронна система закупівель.
Окрім цього, в цій же Постанові наголошено, що дана правова норма стосується як учасників так і переможця/ів торгів.
Період усунення порушень:
28.02.2024 17:56 - 14.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
28.02.2024 17:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно з абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За результатом Висновку органом державного фінансового контролю встановлено порушення вимог частини восьмої статті 12 Закону. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: виявлені порушення враховані та з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку по Закупівлі, уповноваженій особі було здійснено попередження щодо недопущення такого порушення у майбутньому та було проведено роз’яснювальну роботу/навчання. Такі порушення не будуть допущені в майбутніх закупівлях, що здійснюються уповноваженими особами.
Дата публікації звіту:
04.03.2024 17:33
Запити/Пояснення
Номер:
8ba0ac4bd04b4f25a4e4323f84f1d507
Назва:
запит про надання пояснення
Дата опублікування:
15.02.2024 13:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі труби ПВХ-О (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-017115-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
e5b302b7f98c4e0d8e40f2d80e6224cf
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
19.02.2024 17:36
Опис:
Львівське міське комунальне підприємство «Львівводоканал» (надалі – Замовник/підприємство) на підставі статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) надає шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель пояснення (інформацію) та документи на запит по моніторингу закупівлі «Труби ПВХ-О», унікальний номер в електронній системі закупівель - UA-2023-12-01-017115-a, номер моніторингу в електронній системі закупівель - UA-M-2024-02-12-000023.
На виконання запиту Державної аудиторської служби України, Замовник надає наступні письмові пояснення:
Розрахунок очікувальної вартості предмету закупівлі «Труби ПВХ-О» було здійснено з урахуванням рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 №275 (зі змінами), зокрема використовуючи метод порівняння ринкових цін. Замовником було подано запити на отримання комерційних пропозицій та отримано три комерційні пропозиції (додаються до пояснення), на підставі яких було визначено очікувану вартість закупівлі «Труби ПВХ-О».
Дана закупівля здійснювалась для заміни гостро-аварійних ділянок магістральних водопроводів «Винники-Довга» та «Глинна Наварія-Сихів». Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені структурним підрозділом Замовника (ініціатором закупівлі) відповідно до потреб та з урахуванням необхідності у закупівлі товару, який за своїми якісними, технічними та експлуатаційними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника з урахуванням особливостей виробничого і технологічного процесу та функцій, покладених на підприємство.
Документи, що додаються до пояснення:
1. Комерційна пропозиція №640 (ТОВ Будінвесткомпані)
2. Комерційна пропозиція №Л1011-001 (ФОП Джеранашвілі Г.В.)
3. Комерційна пропозиція без номеру (ТОВ ІТЕС-Україна)