-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Спеціальний формений одяг
Завершена
1 378 275.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 891.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 891.38 UAH
Номер:
bcb211ace2ef41ce92947b3334bb28c7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-19-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 10:11 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
19.01.2024 № 4
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.01.2024 № 4.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-12-01-016690-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Довіра» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області (далі – Замовник) UA-P-2023-12-01-006097-a на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджена протоколом уповноваженої особи від 01.12.2023 № 01/12-2, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію переможця торгів ФОП СКІЧКО Микола Юрійович; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023
№ 01/12-4 про визначення переможця та про намір укласти договір; повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2023; Договір про закупівлю від 20.12.2023 № 10/2023; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 25.01.2024.
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів ФОП СКІЧКО Микола Юрійович, встановлено наступне.
У розділі І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку
№ 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація» Замовником встановлено вимогу про документальне підтвердження товару, а саме: «1. Копію Документу про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), завіреного підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції (якщо Учасник не є власником сертифікату відповідності, то Учасник повинен надати листа від власника сертифікату відповідності, що підтверджують повноваження Учасника на використання даного сертифікату відповідності для реалізації продукції від імені Виробника або власника сертифікату відповідності (надається у разі якщо учасник не є виробником товару або власником сертифікату відповідності).».
Учасником якого визнано переможцем торгів ФОП СКІЧКО Микола Юрійович у складі тендерної пропозиції завантажено документи про походження товару (файли «ORYGINAL sert.pdf»; «Сертиф+перекл.pdf»; «Серт+перекл.pdf»), а не про його якість. Тобто, учасник ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надав підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо).
З огляду на зазначене, Замовником при розгляді тендерної пропозиції та укладанні договору з ФОП СКІЧКО Микола Юрійович недотримано вимоги розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку
№ 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович та рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 № 01/12-4 визначено його переможцем процедури закупівлі, та укладено Договір про закупівлю від 20.12.2023 № 10/2023.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 25.01.2024 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують правомірність визначення переможцем торгів Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович.
Період усунення порушень:
31.01.2024 11:31 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 11:31
Оскарження висновку в суді
Опис:
Інформація щодо подання позовної заяви
01 грудня 2023 року Комунальним підприємством «ДОВІРА» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області було оголошено процедуру проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-01-016690-a, вид предмету закупівлі: товари (Спеціальний формений одяг), класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг, очікувана вартість: 1 378 275 грн. 00 коп.
22.01.2024 року УПРАВЛІННЯМ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ в системі «PROZORRO» було опубліковано Наказ №4 «Про початок моніторингу закупівель», яким вирішено почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається (в тому числі щодо закупівлі UA-2023-12-01-016690-a).
В межах моніторингу Відповідачем було опубліковано два запити на пояснення: дата: 2024-01-22 10:48:48 та дата: 2024-01-23 12:29:23.
25.01.2024 та 26.01.2024 року уповноваженою особою Комунальним підприємством «Довіра» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області було опубліковано пояснення на вказані запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області та долучено до них необхідне документальне підтвердження окремими файлами.
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 31 січня 2024 року складено та розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-01-016690-a (код ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг – Спеціальний формений одяг) (далі – Висновок, додається).
Згідно з Висновком, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
06 лютого 2024 року Комунальним підприємством «Довіра» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області було складено та розміщено в системі «PROZORRO» заперечення на висновок про результати моніторингу закупівлі UA-2023-12-01-016690-a. Аналогічні заперечення у паперовому варіанті в той же день направлені до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області.
14 лютого 2024 року Комунальним підприємством «Довіра» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області було подано до Запорізького окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу по закупівлі UA-2023-12-01-016690-a. Справа №280/1475/24 від 14.02.2024.
Дата публікації:
15.02.2024 15:39
Дата відкриття провадження:
14.02.2024 13:00
Номер відкриття провадження:
280/1475/24
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
до Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області
33028, вул. Міцкевича, 14, м. Рівне
від уповноваженої особи КП «Довіра» ЯСР ЗО Хавильова А.С.
закупівля № UA-2023-12-01-016690-a
ЗАПЕРЕЧЕННЯ
на висновок про результати моніторингу закупівлі
UA-2023-12-01-016690-a
Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 31 січня 2024 року складено та розміщено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-01-016690-a (код ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг – Спеціальний формений одяг).
Згідно з висновком, Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області за результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо свої заперечення до висновку.
Відповідно до пп.2 п.44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Разом з тим, вважаємо, що закупівлю UA-2023-12-01-016690-a було проведено з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Так, у висновку зазначається, що «За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника, якого було визнано переможцем торгів ФОП СКІЧКО Микола Юрійович, встановлено наступне.
У розділі І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку №3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація» Замовником встановлено вимогу про документальне підтвердження товару, а саме: «1. Копію Документу про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно – епідеміологічної служби на товар, тощо), завіреного підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції (якщо Учасник не є власником сертифікату відповідності, то Учасник повинен надати листа від власника сертифікату відповідності, що підтверджують повноваження Учасника на використання даного сертифікату відповідності для реалізації продукції від імені Виробника або власника сертифікату відповідності (надається у разі якщо учасник не є виробником товару або власником сертифікату відповідності)».
Учасником якого визнано переможцем торгів ФОП СКІЧКО Микола Юрійович у складі тендерної пропозиції завантажено документи про походження товару (файли «ORYGINAL sert.pdf»; «Сертиф+перекл.pdf»; «Серт+перекл.pdf»), а не про його якість.
Тобто, учасник ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надав підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо).
З огляду на зазначене, Замовником при розгляді тендерної пропозиції та укладанні договору з ФОП СКІЧКО Микола Юрійович недотримано вимоги розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація».
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено пропозицію Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович та рішенням уповноваженої особи від 14.12.2023 № 01/12-4 визначено його переможцем процедури закупівлі, та укладено Договір про закупівлю від 20.12.2023 № 10/2023.
На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 25.01.2024 Замовником надано пояснення, які не обґрунтовують правомірність визначення переможцем торгів Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович.».
Так, 23.01.2024 року Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було розміщено запит про надання інформації, в якому зазначається:
«У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Спеціальний формений одяг» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-016690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником у розділі І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація» встановлена вимога про документальне підтвердження товару, а саме: «1. Копію Документу про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), завіреного підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції (якщо Учасник не є власником сертифікату відповідності, то Учасник повинен надати листа від власника сертифікату відповідності, що підтверджують повноваження Учасника на використання даного сертифікату відповідності для реалізації продукції від імені Виробника або власника сертифікату відповідності (надається у разі якщо учасник не є виробником товару або власником сертифікату відповідності).». Учасником ФОП СКІЧКО Микола Юрійович (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено документи про походження товару (файли «ORYGINAL sert.pdf»; «Сертиф+перекл.pdf»; «Серт+перекл.pdf»), а не про його якість. Учасником ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надано підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо).
2. У пункті 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та у пункті 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей». Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пункту 47 Особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність».
Дійсно, при наданні відповіді на запити органу державного фінансового контролю, Замовником було допущено технічну помилку та у полі електронної системі публічних закупівель Prozoro для відповіді на запит від 23.01.2024 підвантажено текст відповіді на інший запит, який був опублікований Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області раніше.
Разом з тим, Замовником у полі електронної системі публічних закупівель Prozoro для відповіді на запит від 23.01.2024 року долучено лист УО КП Довіра ЯСР ЗО стосовно помилкового розміщення інформації по запиту ДАСУ вих. №11 від 26 січня 2024 року. Листом зазначається: «Цим листом повідомляємо, що у межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 - 18110000-3 - Формений одяг)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно телекомунікаційній системі закупівель Рrоzоrrо за номером № UA-2023-12-01 - 016690-а) постала потреба в отриманні пояснень від замовника процедури закупівлі, про що на офіційному майданчику електронної системи публічних закупівель Рrоzоrrо Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було оприлюднено запит від 22 січня 2024 року. 25.01.2024 року уповноваженою особою КП «Довіра» ЯСР ЗО під час надання відповіді на запит від 22.01.2024 помилково було розміщено пояснення по запиту та документи до нього у електронному полі не під тим запитом УДАСУ в Рівненській області, у зв’язку з чим відповідь на запит про надання пояснень від 23 січня 2024 року, які потрібно надати до 27.01.2024, направляємо у вигляді пояснення Замовника та документів до нього окремими файлами».
Також у відповіді на запит Замовником долучено окремий файл з назвою «Пояснення на запит ДАСУ оприлюднений від 23.01.2024», в якому містяться Пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби від 23.01.2024 під час моніторингу по закупівлі № UA-2023-12-01-016690-а.
У поясненнях Замовник зазначає: «У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-016690-a) постала потреба в отриманні пояснень від замовника процедури закупівлі, про що на офіційному майданчику електронної системи публічних закупівель Prozorro Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області було оприлюднено відповідний запит.
У запиті замовнику на пояснення органом моніторингу вказано, що:
1. Замовником у розділі І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація» встановлена вимога про документальне підтвердження товару, а саме: «1. Копію Документу про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), завіреного підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції (якщо Учасник не є власником сертифікату відповідності, то Учасник повинен надати листа від власника сертифікату відповідності, що підтверджують повноваження Учасника на використання даного сертифікату відповідності для реалізації продукції від імені Виробника або власника сертифікату відповідності (надається у разі якщо учасник не є виробником товару або власником сертифікату відповідності).».
Учасником ФОП СКІЧКО Микола Юрійович (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено документи про походження товару (файли «ORYGINAL sert.pdf»; «Сертиф+перекл.pdf»; «Серт+перекл.pdf»), а не про його якість. Учасником ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надано підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо).
2. У пункті 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та у пункті 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пункту 47 Особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович?
По суті заданого питання пояснюю:
З метою виконання Програми сприяння обороноздатності, територіальній обороні, мобілізаційній підготовці на 2023 рік, затвердженої розпорядженням начальника Якимівської селищної військової адміністрації від 01.08.2023 №11 (зі змінами та доповненнями), 01 грудня 2023 року уповноваженою особою КП «ДОВІРА» ЯСР ЗО, в електронній системі публічних закупівель Prozoro розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», закупівля № UA-2023-12-01-016690-a.
09 грудня 2023 року в електронній системі публічних закупівель Prozoro відбулося розкриття тендерних пропозицій учасників відкритих торгів з особливостями по закупівлі: № UA-2023-12-01-016690-a.
За результатами розкриття тендерних пропозицій по закупівлі було встановлено, що під час відкритих торгів з особливостями по закупівлі №: UA-2023-12-01-016690-a подано одну тендерну пропозицію: Учасником - Фізична особа – підприємець СКІЧКО Микола Юрійович (ФОП СКІЧКО Микола Юрійович), РНОКПП – 3124118437 (далі – Учасник).
Електронна система закупівель відповідно до п.36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості) не проводила оцінку тендерної пропозиції та визначила таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною.
Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої — дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей.
Учасник - ФОП СКІЧКО Микола Юрійович, РНОКПП – 3124118437, запропонував за товар ціну, яка становить 1 300 197,56 грн. без ПДВ та не перевищує вартість закупівлі, визначену Замовником.
Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання встановлених вимог розділу І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація» про документальне підтвердження товару дійсно було завантажено документи про походження товару (файли «ORYGINAL sert.pdf»; «Сертиф+перекл.pdf»; «Серт+перекл.pdf»).
При цьому орган моніторингу вказує на те, що Учасником не надано підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), але при цьому у складі тендерної пропозиції Учасником було завантажено та оприлюднено в електронній системі закупівель ще ряд документів, в тому числі стосовно якості товару (файл «Сертифікат переклад.pdf», «Переклад.pdf») та повноважень Учасника (файл «Лист офіс партер. pdf») (документи додаються окремо), що свідчить про виконання Учасником вимог тендерної документації Замовника.
В подальшому, згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на її відповідність вимогам тендерної документації Замовника, з урахуванням виправлення Учасником виявлених невідповідностей, у Замовника були відсутні будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП СКІЧКО Микола Юрійович. Технічні, якісні та кількісні показники товару, запропоновані Учасником, відповідали вимогам Замовника щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, викладених в оголошенні про проведення процедури закупівлі та тендерній документації. Документи, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, з урахуванням виправлення виявлених невідповідностей, були подані в повному обсязі та відповідають вимогам Замовника, які передбачені тендерною документацією по процедурі відритих торгів з особливостями. Сума пропозиції Учасника відповідала вартості закупівлі. Тому вважаю, що мною, як уповноваженою особою КП «Довіра» ЯСР ЗО, Учасник – ФОП СКІЧКО Микола Юрійович був правомірно визнаний переможцем процедури закупівлі №: UA-2023-12-01-016690-a та було ухвалено рішення про намір укласти договір з останнім, стосовно чого було складено протокол про прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2023 №01/12-4, який оприлюднено в електронній системі закупівель Prozoro.
Стосовно ненадання Учасником - ФОП СКІЧКО Микола Юрійович, якого визнано переможцем процедури закупівлі, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пункту 47 Особливостей, про що вказує орган моніторингу, пояснюю, що Учасником під час подання тендерної пропозиції по закупівлі було від самого початку завантажено та оприлюднено в електронній системі публічних закупівель також і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пункту 47 Особливостей (файли «МВС облік від до прит кр відп Витяг-1853056-СКІЧКО-2023-12-07.pdf», «НАЗК корупц Довідка.pdf», «Дов Дит Праця _6.pdf», «Довідка Про Неукл Договор _5.pdf») (документи додаються окремими файлами). Оскільки документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей, хоч і передчасно, але все ж були надані Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, були дійсними на час повідомлення Учаснику про намір укласти договір про закупівлю та після цього, інші Учасники закупівлі, яких могли б дискримінувати такі дії були відсутні, вважаю, що повторне завантаження та оприлюднення аналогічних документів в електронній системі публічних закупівель для Замовника є зайвим.
Крім того від Учасника – ФОП СКІЧКО Микола Юрійович у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, до Замовника надійшов лист від 15.12.2023 №16 щодо надання інформації пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», що надаються Переможцем, яким Учасник повідомляє, що в зв’язку з неможливістю у встановлені терміни (з особистих та технічних причини) надати електронні файли по закупівлі, довідки оригінали та витяги з реєстрів він надає в паперовому вигляді. Всі необхідні документи відповідно переліку тендерної документації у сканованому вигляді вже були надані в електронній системі закупівель Prozoro у повному обсязі (документи додаються окремими файлами).
На підставі викладено вважаю, що підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника – ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не було, останній був правомірно визнаний переможцем відкритих торгів з особливостями по закупівлі №: UA-2023-12-01-016690-a, з яким в подальшому було укладено договір про закупівлю від 20.12.2023 року №10/23, а отриманий від постачальника товар (формений одяг) був переданий кінцевому отримувачу для забезпечення виконання бойових завдань добровольцями територіальної оборони у справі захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, що є найважливішою функцією держави, її органів, підприємств та організацій, які сприяють в цьому, в т.ч. під час проведення закупівель, та справою всього Українського народу».
Посилання контролюючого органу на те, що учасник ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надав підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо) свідчить про те, що він не в повному обсязі ознайомився з відповіддю на запит, поясненнями та документами, що були долучені Замовником до запиту Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 23.01.2024 року.
З огляду на викладене вище, висновок, складений і опублікований Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області 31 січня 2024 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-12-01-016690-a (код ДК 021:2015:18110000-3: Формений одяг – Спеціальний формений одяг), на наше переконання, є необґрунтованим, будь – яких порушень Замовником як при проведенні закупівлі, так і при визначенні переможця, допущено не було.
Крім того, звертаємо увагу також на те, що умови договору за закупівлею UA-2023-12-01-016690-a є виконаними, звіт про виконання договору про закупівлю в системі Prozorro опубліковано (Строк дії за договором: 20 грудня 2023 — 31 грудня 2023).
06.02.2024
З повагою,
Уповноважена особа КП «Довіра» ЯСР ЗО КЕП А.С. Хавильов
Дата публікації звіту:
06.02.2024 15:49
Запити/Пояснення
Номер:
4d14a87c6ca84868a5c0dba4f1ce4357
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.01.2024 10:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Спеціальний формений одяг» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-016690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
91caea3e49a14e5bb8b5fa5e1aca9315
Назва:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) про надання пояснень від 22.01.2024.
Дата опублікування:
25.01.2024 17:41
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
Станом на 16.11.2023 до Якимівської селищної військової адміністрації Мелітопольського району Запорізької області звернулася Запорізька обласна профспілкова організація атестованих працівників органів внутрішніх справ України із листом-запитом від 16.11.2023 за №ПАП-148 щодо можливості у сприянні придбання в якості благодійної допомоги форменого одягу для особового складу Добровольчого формування Запорізької територіальної громади «Запоріжжя» (В/ч А7038) у складі 110 окремої бригади територіальної оборони для забезпечення виконання бойових завдань добровольцями територіальної оборони та поліцейськими - членами профспілки відповідно до додатку, в якому вказано найменування форменого одягу, його виробник, кількість та інші технічні характеристики. Аналогічний лист – запит від 16.11.2023 за №16/01 щодо розгляду можливості безоплатної передачі благодійної допомоги для особового складу у вигляді форменого одягу надійшов і від командира Добровольчого формування територіальної громади №6 «Запоріжжя».
Згідно розпорядження начальника Якимівської селищної військової адміністрації Мелітопольського району Запорізької області від 17.11.2023 №84 про придбання матеріальних цінностей, Комунальному підприємству «Довіра» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області, Код ЄДРПОУ: 30907703 (далі – Замовник) як відповідальному виконавцю Програми сприяння обороноздатності, територіальній обороні, мобілізаційній підготовці на 2023 рік, було доручено проаналізувати первинний ринок форменого одягу відповідно до отриманих вищевказаних листів – запитів, організувати та провести процедуру закупівлі вказаних матеріальних цінностей.
З метою отримання інформації щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також інформації щодо цін на формений одяг торгової марки HELICON-TEX, уповноваженою особою КП «Довіра» ЯСР ЗО під час проведення ринкових консультацій були направлені запити з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі учасникам ринку. Крім того замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, стосовно предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Зацікавлені учасники ринку надіслали свої пропозиції, після чого з метою визначення обгрунтованої та оптимальної очікуваної вартості предмета закупівлі було проаналізовано отримані пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖПРОМГРУП» (загальна сума 1 416 669,66 грн.), ФОП СКІЧКО М.Ю (загальна сума 1 300 197,56 грн.), ТОВ «КОМПАНІЯ УКРПРОМСНАБ» (загальна сума 1 374 854,66 грн.) та загальнодоступну інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару та цін на нього, яка містяться на веб-сайті HELICON-TEX.СОМ, PATRIOTSHOP.COM.UA та магазину MILITARIA.PL UA (загальна сума 1 421 378,03 грн.).
За результатами розгляду наданих комерційних пропозицій та загальнодоступної інформації на веб-сайті магазину MILITARIA.PL UA було визначено обґрунтовану очікувану вартість за предметом закупівлі: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», яка склала 1 378 274, 98 грн. ≈ 1 378 275, 00 грн. з ПДВ.
Визначена очікувана вартість розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», за такою формулою:
Цов = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цов - очікувана вартість;
Ц1, Цк - ціни, отримані з отриманих комерційних пропозицій та відкритих джерел, приведені до єдиних умов;
К - кількість комерційних пропозицій та відкритих джерел.
Отже, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (форменного одягу), визначені відповідно до потреб кінцевого отримувача, вказаних у листі-запиті, та загальнодоступної інформації на веб-сайті HELICON-TEX.COM, PATRIOTSHOP.COM.UA та магазину MILITARIA.PL UA, з метою покращення укомплектування форменим одягом особового складу добровольців територіальної оборони.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 1 378 275, 00 грн. визначено методом порівняння ринкових цін згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
01 грудня 2023 року уповноваженою особою КП «ДОВІРА» ЯСР ЗО, в електронній системі закупівель Prozoro розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», закупівля № UA-2023-12-01-016690-a.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час підготовки тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (форменого одягу торгової марки HELICON-TEX), були визначені відповідно до потреб кінцевого отримувача, вказаних у листах-запитах. Обґрунтування вказаних технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та його приблизна вартість розміщені на наступних сторінках веб-сайтів: HELICON-TEX.COM (http://ww25.helicon-tex.com/), PATRIOTSHOP.COM.UA (https://patriotshop.com.ua/ua/odjag/helikon_tex) та магазину MILITARIA.PL UA (https://militaria.pl/ua/).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури - відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», закупівля № UA-2023-12-01-016690-a, Фізична особа – підприємець Скічко М.Ю., РНОКПП – 3124118437, під час укладання договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та довідку стосовно відсутності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (документи додаються окремими файлами).
25.01.2024
Уповноважена особа КП "Довіра" ЯСР ЗО
Хавильов А.С.
Номер:
429720e47f61466b868df20cc38a7c84
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
23.01.2024 12:29
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Спеціальний формений одяг» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-12-01-016690-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Замовником у розділі І. Загальні вимоги до предмета закупівлі Додатку
№ 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі технічна специфікація» встановлена вимога про документальне підтвердження товару, а саме: «1. Копію Документу про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), завіреного підписом уповноваженої особи учасника та печаткою (у разі її використання), дійсний на дату розкриття тендерної пропозиції (якщо Учасник не є власником сертифікату відповідності, то Учасник повинен надати листа від власника сертифікату відповідності, що підтверджують повноваження Учасника на використання даного сертифікату відповідності для реалізації продукції від імені Виробника або власника сертифікату відповідності (надається у разі якщо учасник не є виробником товару або власником сертифікату відповідності).».
Учасником ФОП СКІЧКО Микола Юрійович (далі – Учасник) у складі тендерної пропозиції завантажено документи про походження товару (файли «ORYGINAL sert.pdf»; «Сертиф+перекл.pdf»; «Серт+перекл.pdf»), а не про його якість.
Учасником ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надано підтверджуючих документів про якість товару (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність, або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо).
2.У пункті 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації та у пункті 3. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей та у Додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено, що «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей».
Учасник якого визнано переможцем процедури закупівлі ФОП СКІЧКО Микола Юрійович не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених відповідно пункту 47 Особливостей.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення щодо правомірності визначення переможцем торгів Учасника ФОП СКІЧКО Микола Юрійович?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
bb138bf9411449d19ecfb30c86136dc8
Назва:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) про надання пояснень від 22.01.2024.
Дата опублікування:
25.01.2024 17:28
Опис:
Відповідь на запит Західного офісу Держаудитслужби (обл.) про надання пояснень від 22.01.2024.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі;
Станом на 16.11.2023 до Якимівської селищної військової адміністрації Мелітопольського району Запорізької області звернулася Запорізька обласна профспілкова організація атестованих працівників органів внутрішніх справ України із листом-запитом від 16.11.2023 за №ПАП-148 щодо можливості у сприянні придбання в якості благодійної допомоги форменого одягу для особового складу Добровольчого формування Запорізької територіальної громади «Запоріжжя» (В/ч А7038) у складі 110 окремої бригади територіальної оборони для забезпечення виконання бойових завдань добровольцями територіальної оборони та поліцейськими - членами профспілки відповідно до додатку, в якому вказано найменування форменого одягу, його виробник, кількість та інші технічні характеристики. Аналогічний лист – запит від 16.11.2023 за №16/01 щодо розгляду можливості безоплатної передачі благодійної допомоги для особового складу у вигляді форменого одягу надійшов і від командира Добровольчого формування територіальної громади №6 «Запоріжжя».
Згідно розпорядження начальника Якимівської селищної військової адміністрації Мелітопольського району Запорізької області від 17.11.2023 №84 про придбання матеріальних цінностей, Комунальному підприємству «Довіра» Якимівської селищної ради Мелітопольського району Запорізької області, Код ЄДРПОУ: 30907703 (далі – Замовник) як відповідальному виконавцю Програми сприяння обороноздатності, територіальній обороні, мобілізаційній підготовці на 2023 рік, було доручено проаналізувати первинний ринок форменого одягу відповідно до отриманих вищевказаних листів – запитів, організувати та провести процедуру закупівлі вказаних матеріальних цінностей.
З метою отримання інформації щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, а також інформації щодо цін на формений одяг торгової марки HELICON-TEX, уповноваженою особою КП «Довіра» ЯСР ЗО під час проведення ринкових консультацій були направлені запити з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі учасникам ринку. Крім того замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації, стосовно предмета закупівлі, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі. Зацікавлені учасники ринку надіслали свої пропозиції, після чого з метою визначення обгрунтованої та оптимальної очікуваної вартості предмета закупівлі було проаналізовано отримані пропозиції ТОВ «ЗАПОРІЖПРОМГРУП» (загальна сума 1 416 669,66 грн.), ФОП СКІЧКО М.Ю (загальна сума 1 300 197,56 грн.), ТОВ «КОМПАНІЯ УКРПРОМСНАБ» (загальна сума 1 374 854,66 грн.) та загальнодоступну інформацію щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі товару та цін на нього, яка містяться на веб-сайті HELICON-TEX, PATRIOTSHOP.COM.UA та магазину MILITARIA.PL UA (загальна сума 1 421 378,03 грн.).
За результатами розгляду наданих комерційних пропозицій та загальнодоступної інформації на веб-сайті магазину MILITARIA.PL UA було визначено обґрунтовану очікувану вартість за предметом закупівлі: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», яка склала 1 378 274, 98 грн. ≈ 1 378 275, 00 грн. з ПДВ.
Визначена очікувана вартість розрахована, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р. № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», за такою формулою:
Цов = (Ц1 +… + Цк) / К,
де:
Цов - очікувана вартість;
Ц1, Цк - ціни, отримані з отриманих комерційних пропозицій та відкритих джерел, приведені до єдиних умов;
К - кількість комерційних пропозицій та відкритих джерел.
Отже, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі (форменного одягу), визначені відповідно до потреб кінцевого отримувача, вказаних у листі-запиті, та загальнодоступної інформації на веб-сайті HELICON-TEX, PATRIOTSHOP.COM.UA та магазину MILITARIA.PL UA, з метою покращення укомплектування форменим одягом особового складу добровольців територіальної оборони.
Обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі на суму 1 378 275, 00 грн. визначено методом порівняння ринкових цін згідно Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
01 грудня 2023 року уповноваженою особою КП «ДОВІРА» ЯСР ЗО, в електронній системі закупівель Prozoro розміщено оголошення про проведення процедури - відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», закупівля № UA-2023-12-01-016690-a.
2. Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Під час підготовки тендерної документації технічні та якісні характеристики предмета закупівлі (форменого одягу торгової марки HELICON-TEX), були визначені відповідно до потреб кінцевого отримувача, вказаних у листах-запитах. Обґрунтування вказаних технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та його приблизна вартість розміщені на наступних сторінках веб-сайтів: HELICON-TEX, PATRIOTSHOP.COM.UA та магазину MILITARIA.PL UA.
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури - відкриті торги з особливостями на закупівлю товару: «Спеціальний формений одяг (код за ДК 021:2015 – 18110000-3 – Формений одяг)», закупівля № UA-2023-12-01-016690-a, Фізична особа – підприємець Скічко М.Ю., РНОКПП – 3124118437, під час укладання договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю та довідку стосовно відсутності ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності (документи додаються окремими файлами).
25.01.2024
Уповноважена особа КП "Довіра" ЯСР ЗО
Хавильов А.С.