-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
“Комп’ютерне обладнання” Персональний комп’ютер в форматі Аll-in-Оne (Моноблок)
Завершена
1 150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 750.00 UAH
Номер:
5cea68d922f544b0b38e9de59c454bce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-14-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.02.2024 00:00
Період моніторингу:
14.02.2024 12:50 - 07.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.02.2024 № 12-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 13.02.2024 № 12-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12
UA-2023-12-01-015973-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації щодо закупівлі встановлено порушення пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель звіту про виконання договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік Головного управління ПФУ у Львівській області (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.12.2023 № 374, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.12.2023, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР» (далі – ТОВ «ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР», протокол від 11.12.2023 № 393, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 11.12.2023, договір від 18.12.2023 № 51Т (далі – Договір), додаткова угода від 18.01.2023 №1, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 18.12.2023, пояснення (інформацію, документи) від 20.02.2024, надані Замовником через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням Особливостей.
При цьому, пунктом 4 Особливостей визначено, що у разі виконання сторонами договору про закупівлю, укладеного відповідно до пункту 10 цих особливостей, або закінчення строку дії такого договору про закупівлю за умови його виконання сторонами, або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю у строки, визначені пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Відповідно до вимог пункту дванадцятого частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 10.1 договору про закупівлю від 18.12.2023 №51-Т (далі – Договір) Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє по 31.12.2023. В частині гарантійних термінів та взаєморозрахунків - до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.
Згідно пояснення, отриманого 20.02.2024 від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель, станом 31.12.2023 року Договір виконаний у повному обсязі.
Таким чином, за результатами моніторингу встановлено, що Замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору (до 26.01.2024 включно), чим порушено вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону та пункту 4 Особливостей.
Період усунення порушень:
23.02.2024 15:44 - 09.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
23.02.2024 15:44
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту:
01.03.2024 09:37
Запити/Пояснення
Номер:
2673cf7f7ad64b1e86b8a1d70af4fffb
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
15.02.2024 12:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
21.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-015973-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Відповідно до пункту 10.1 договору про закупівлю від 18.12.2023 №51-Т (далі – Договір) Договір набирає чинності з дня його підписання Сторонами і діє по 31.12.2023. В частині гарантійних термінів та взаєморозрахунків - до моменту повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.
Прошу надати інформацію щодо фактичного виконання договірних зобов’язань за вказаним Договором та документи, які підтверджують стан виконання договору від 18.12.2023 №51-Т (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо), у тому числі, в частині здійснених розрахунків за договором (платіжні доручення тощо).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
f420ef2f433f48238eba26ecd925cb1d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
20.02.2024 10:39
Опис:
Головне управління Пенсійного фонду України у Львівській області надає пояснення на запит від 15.02.2024 щодо закупівлі № UA-2023-12-01-015973-a
за предметом: “ Комп’ютерне обладнання ” (Персональний комп’ютер в форматі Аll-in-Оne (Моноблок) ДК 021:2015 30230000-0