-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Рушниця-антидрон ANTIDRON KVS G-6+
Завершена
10 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 51 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 51 000.00 UAH
Номер:
313f5239c42c4e6bb73ed948f8784beb
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-12-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 12:17 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.01.2024 № 4-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
16. UA-2023-12-01-015357-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог законодавства та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Виконавчого комітету Луцької міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.12.2023 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, вимогу про усунення порушення від 02.12.2023, рішення Замовника від 05.12.2023, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «КВЕРТУС» (далі - ТОВ «КВЕРТУС»), протокол уповноваженої особи від 12.12.2023 про визначення переможцем ТОВ «КВЕРТУС», повідомлення про намір укласти договір від 12.12.2023, договір від 20.12.2023 № 529, укладений Замовником з ТОВ «КВЕРТУС», звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 21.12.2023, звіт про виконання договору, пояснення та документи Замовника на запити Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 23.01.2024.
Період усунення порушень:
31.01.2024 16:38 - 06.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
31.01.2024 16:38
Запити/Пояснення
Номер:
3add89393ca24f5c8545e40a5047a428
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2024 15:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
24.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Рушниця-антидрон ANTIDRON KVS G-6+», за кодом ДК 021:2015: 35730000-0 — Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту, очікуваною вартістю 10 200 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-015357-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «КВЕРТУС», вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника, а саме: «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
ccbfb374da1549338821615e52c8260b
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2024 17:20
Опис:
У відповідності до проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Рушниця-антидрон ANTIDRON KVS G-6+ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-015357-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 повідомляємо.
Розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі виконано відповідно до забезпечення потреб та з метою вжиття заходів з покращення матеріального-технічного забезпечення військових частин, які виконують бойові завдання щодо захисту незалежності та територіальної цілісності України від російського вторгнення. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося за результатами проведення моніторингу цін, шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торговельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозорро» тощо. Також обсяг визначено відповідно до очікуваної потреби, за кількістю офіцерського складу, які перебувають на речовому забезпеченні у військових частинах.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку, відповідно до п. 4 ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом моніторингу ринкових цін. Розмір бюджетного призначення визначений на підставі попередніх розрахунків до проекту бюджету на 2023 рік відповідно до рішень Луцької міської ради від 21.12.2022№ 39/43 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, від 31.03.2023 № 43/70 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 „Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, з врахуванням змін, внесених рішеннями від 21.12.2022 № 39/43, від 25.01.2023 № 40/100, від 22.02.2023 № 41/77, від 07.03.2023 № 42/1”, від 22.02.2023 41/77 “Про внесення змін до рішення міської ради від 13.12.2022 № 38/19 “Про бюджет Луцької міської територіальної громади на 2023 рік”, з врахуванням змін, внесених рішеннями від 21.12.2022 № 39/43, від 25.01.2023 № 40/100 (зі змінами)” та річного плану закупівель на 2023 рік. Розмір бюджетного призначення становить 10 200 000,00 з ПДВ.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі частини другої розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Крім того слід зауважити, що Договір щодо закупівлі Рушниця-антидрон ANTIDRON KVS G-6+ виконаний в повному обсязі, про що свідчить звіт про виконання договору, а саме обладнання передане для потреб військових частин, які в даний час виконують бойові завдання на сході України,
Окрім того надаємо посилання (https://www.lutskrada.gov.ua/static/content/files/g/y2/74m3ezo5fqxtfb2aj7agso4efqnhny2g.pdf) на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (додано).
Також повідомляємо, що переможцем процедури закупівлі – Товариством з обмеженою відповідальністю «КВЕРТУС», було дотримано вимоги пункту 3 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та подано підтверджувачі документи (додано).