-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з прання білизни, код за ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення
Завершена
1 042 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 214.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 214.00 UAH
Номер:
d360348b079943dba7fe401cca2933f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
06.02.2024 10:05 - 28.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.02.2024 Одеса № 32
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 05.02.2024.
В. о. начальника Валентина КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.02.2024 № 32
Витяг з переліку
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
5 UA-2023-12-01-015220-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих учасником у тендерній пропозиції, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 01.12.2023 б/н, ТД (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 04.12.2023 б/н, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Чисто Комфорт» (далі – ТОВ «Чисто Комфорт»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «Чисто Комфорт», повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 18.12.2023 б/н, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 19.12.2023 в електронній системі закупівель, договір про надання послуг від 28.12.2023 № 141/23-Т, пояснення та документи отримані 13.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
20.02.2024 18:05 - 24.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
20.02.2024 18:05
Запити/Пояснення
Номер:
6f7fdb5030144e72bc7f43b8a10b1835
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
08.02.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Як та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
b739117bd6ce4502a750403e7b75cd1a
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.02.2024 16:39
Опис:
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 08.02.2024 р. про надання пояснень в межах проведення моніторингу № UA-M-2024-02-05-000048 процедури закупівлі «Послуги з прання білизни, код за ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення» (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-01-015220-a), що оприлюднена в електронній системі закупівель, повідомляємо наступне:
Обґрунтування розміру бюджетного призначення не проводилися, оскільки при виборі джерела фінансування даної закупівлі не планувалося залучення бюджетних коштів.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом потреби (річної та місячної) у відповідних послугах в 2023 році. Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При цьому при розрахунку очікуваної вартості було проаналізовано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах надавачів відповідних послуг, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro», а також комерційні пропозиції від суб’єктів господарювання, що здійснюють свою діяльність у відповідній галузі (комерційні пропозиції додаються).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблено у відповідності до виробничих потреб Замовника для дотримання санітарно-гігієнічних та епідеміологічних вимог, для забезпечення пацієнтів КНП «ОКЦНН» ЗОР чистою постільною білизною, з урахуванням вимог чинного законодавства, що регламентує дану сферу діяльності, необхідності в дотриманні всіх вимог, методик та технологій при пранні білизни для забезпечення максимальної якості прання та безпечності для здоров’я людей (в тому числі з метою відсутності отруєнь, зокрема внаслідок застосування при пранні миючих засобів), а також без негативного впливу на навколишнє середовище. Окрім того, при формуванні технічних вимог до предмета закупівлі було враховано те, що Замовник є закладом охорони здоров’я, у зв’язку з чим при пранні білизни є необхідність у встановленні вимог щодо застосуванням методик і технологій, затверджених чинним законодавством України для прання білизни, в т.ч. медичної, зі слідами значного забруднення, кров’ю й іншими біологічними рідинами.
Посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) - https://www.uzhneuro.com/
Інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено на власному веб-сайті КНП «ОКЦНН» ЗОР, в розділі «Про нас» → «Публічні інформація» → «Інформація щодо закупівель за посиланням - https://docs.google.com/spreadsheets/d/1jCVWdn2z0LcKdr-ZlbheNf1XCRyHpOf-u3xTWI43NxY/edit#gid=0