• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Реконструкція з влаштуванням вантажопасажирського ліфта будівлі літ. А1 КНП "Центральна міська лікарня Ренійської міської ради" по вул. Східна, 1/а в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області

Завершена

4 783 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 919.00 UAH
Номер: 1567fe67fcaa47fea4ca6f10d4d165a1
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-28-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28.12.2023 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40477150
Період моніторингу: 28.12.2023 11:29 - 19.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 28.12.2023 Одеса № 311 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 27.12.2023. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 28.12.2023 № 311 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 3 UA-2023-12-01-014813-a 01.12.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ  
Адреса: Ukraine, Одеса
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 533-17-31, ket211083@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 12 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня Ренійської міської ради» (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.12.2023 № 245, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» (далі – ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» виявлених Замовником невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 15.12.2023 № 260, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2023, договір підряду від 21.12.2023 № 139 (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.12.2023, додаткову угоду від 21.12.2023 № 1 до Договору, пояснення та документи Замовника від 10.01.2024, отримані через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено. Відповідно до пункту 3 Розділу 1 Додатка 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до ТД Замовником визначено, що учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи учасника у формі, наведеній нижче, що містить інформацію про наявність у учасника досвіду виконання аналогічних договорів/аналогічного договору. Учасник ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» у складі тендерної пропозиції надав довідку від 04.12.2023 № 368 про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, згідно з якою учасник повідомляє про наявність у нього досвіду у виконанні чотирьох аналогічних договорів. Проте, вищезазначена довідка надана учасником ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» не за формою, яка наведена в ТД та не містить інформації щодо коду ЄДРПОУ замовника, фактичної адреси замовника, предмету договору, суми договору, строку виконання робіт/надання послуг згідно з договором, що не відповідає вимогам пункту 3 Розділу 1 Додатка 2 «Перелік документів на підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника» до ТД. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник розглянув тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» (повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2023), при цьому вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник не виявив. З огляду на викладене, Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником процедури закупівлі ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме щодо подання вищезазначеним учасником довідки від 04.12.2023 № 368 про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору за формою, яка відповідатиме вимогам ТД Замовника.
Період усунення порушень: 12.01.2024 15:47 - 27.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.01.2024 15:47

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У зв’язку з неприпустимістю допущення порушень при організації публічних закупівель у подальшому посилена увага та вжити всіх необхідних заходів щодо недопущення подібних правопорушень в майбутньому, тобто Замовником видано наказ та затверджено план заходів.
Дата публікації звіту: 16.01.2024 08:02

Запити/Пояснення