-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з цілодобової фізичної охорони приміщення, майна та прилеглої території КНП ЛОР «Львівський обласний клінічний перинатальний центр»
Кількість: 1 послуга, згідно обсягів Додатку 2 до тендерної документації. Строк надання послуг: Протягом 2024 року і до 31.12.2024 р. або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань (12 міс)
Завершена
2 010 340.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 051.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 051.70 UAH
Номер:
c3f727ef3a1a4088a78eddc15019c28b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-22-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
22.01.2024 18:32 - 13.02.2024 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
22.01.2024 № 16
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
15 UA-2023-12-01-014558-a 01.12.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляді тендерної пропозиції
ТОВ «Кодекс Безпеки», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922 -VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату проведення закупівлі (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.12.2023 б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Кодекс Безпеки» (далі – Переможець), прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 13.12.2023, договір від 21.12.2023 № 24-КБ, відповіді Замовника на запити від 23.01.2024 та від 07.02.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу в інформаційно-телекомунікаційній системі публічних закупівель Prozorro встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція єдиного учасника ТОВ «Кодекс Безпеки» з остаточною ціною пропозицією 2 008 000,00 грн з ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано
тендерну пропозицію учасника ТОВ «Кодекс Безпеки» з ціною
2 008 000,00 грн з ПДВ.
Період усунення порушень:
14.02.2024 16:37 - 20.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
14.02.2024 16:37
Запити/Пояснення
Номер:
1f6e9802f0694e219fbf62cf5580f458
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
23.01.2024 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2024 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7f7fbecc48d8490b87710e319faf067d
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
23.01.2024 18:29
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуг з охорони об’єкту відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) з використанням цін, отриманих з відкритих джерел інформації, зокрема сайту надавачів відповідних послуг, а також відповідно до отриманої цінової пропозиції. Таким чином, маючи ціни трьох надавачів послуг замовником сформовано очікувану вартість як середнє арифметичне значенняВизначення потреби в послугах (кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання послуги для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Закупівля здійснюється за кошти НСЗУ, що не є бюджетними в розумінні бюджетного законодавства, відтак рішення про спрямування коштів на фінансування закупівлі здійснюється безпосередньо замовником в межах зароблених згідно надаваних замовником послуг коштів та на потреби визначені замовником самостійно.
Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника, Закону України «Про охоронну діяльність», Постанови Кабінету Міністрів України від 11.02.2013 № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності» та з урахуванням вимог нормативних документів та стандартів у сфері послуг із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони об’єкту), а саме медичної установи щодо здійснення охорони приміщення, які знаходяться на території Замовника на 3-х постах цілодобово. Надання послуг стаціонарної фізичної охорони території та адміністративних приміщень Львівського обласного клінічного перинатального центру включає можливість залучення Виконавцем груп швидкого реагування за тривожним викликом з поста охорони з метою підсилення за потреби заходів охорони для забезпечення громадського порядку без обмеження кількості викликів.
Умови ж надання послуг та вимоги до охоронців передбачені безпосередньо технічним завданням.
2. Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі..
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами): оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) передбачене для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня) та суб’єктів господарювання державного сектору економіки.
Згідно з реєстром розпорядників та одержувачів бюджетних коштів (https://www.treasury.gov.ua/ua/unifie-register-search) КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр" є одержувачем державних коштів. Відтак положення, що передбачене п. 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не поширюється на КНП ЛОР "Львівський обласний клінічний перинатальний центр".
Номер:
b0963ec0f41141e6b1a452396a5b3a1d
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2024 15:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
Яким чином Замовник перевіряв відповідність вимог абз. 1 Розділу 1 Додатку 1 ТД на відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам в частині спецзасобів, зокрема: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки, в кількості не менше ніж кількість персоналу охорони зазначеної в довідці про наявність працівників. Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в довідці шляхом надання копій видаткових накладних на придбання та платіжне доручення, завірене у встановленому порядку банківською установою.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8549baeee9f040fc99481d0130eea941
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
07.02.2024 17:24
Опис:
Учасником у складі пропозиції надано довідку про працівників у якій зазначено 12 працівників -охоронників, які нестимуть службу (довідка додається).
На підтвердження наявності спецзасобів, зокрема: газові балончики з аерозолями сльозоточивої та дратівної дії та гумові кийки учасником надано довідку про матеріально-технічну базу (довідка додається), згідно якої у власності учасника знаходиться 20 балонів газових Терен-4 та 22 гумових кийки, що відповідає та навіть перевищує кількість охоронників. В якості документального підтвердження зазначених спецзасобів учасником надано : 1) на балончики - накладну №344від 25 травня 2020 року (15 балончиків) та накладну №2916 від 17 серпня 2020 року (5 балончиків), що сумарно дорівнює 20 балончиків зазначених в довідці учасника, а також 2) на гумові кийки - накладну №2916 від 17 серпня 2020 року (2 деталі ПР-13), накладну РН-000002 від 11 січня 2021 року (8 деталей ПР- 13), накладну РН-000001 від 11 січня 2021 року (12 деталей ПР- 13), що в сукупності становить 22 гумових кийка. Оплата зазначених спецзасобів згідно накладних підтверджена платіжними дорученнями на ідентичні суми з накладними. (накладні і птатіжні доручення додаються).
В роз’яснення термінів надаємо наступну інформацію:
Терен — газовий балончик що має сльозогінну і дратівливу дію. Призначений для використання цивільними і службовими особами для самозахисту і являє собою балон, що наповнений вражаючою речовиною, іритантом, що викликає подразнення очей і органів носогорла.
Деталь ПР-13 (або ж гумовий кийок ПР-13, як це вбачається також і з накладних, де зазначена подвійна назва) – ефективний засіб самооборони працівника міліції та охоронних підрозділів. Довжина становить 45 см з діаметром литого гумового стрижня 25 мм. Пряма, зі спеціалізованим виступом. Його головне завдання полягає у контролі та правильному напрямку кийка під час завдання ударів. Ідеально підходить для охорони будь-якого призначення.
Номер:
983a47382c3645b989defef09af6a585
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2024 15:57
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
Яким чином Замовник перевіряв відповідність вимог абз. 2 Розділу 1 Додатку 1 ТД на відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам в частині спецодягу, зокрема спецвзуття в кількості не меншій ніж кількість персоналу охорони задіяних для виконання умов договору. Документальне підтвердження наявності форменного одягу, вказаної в довідці шляхом надання копій видаткових накладних на придбання та платіжне доручення, завірене у встановленому порядку банківською установою.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
901222010c4b48d79c4df3c44ba04b53
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
07.02.2024 17:23
Опис:
Учасником у складі пропозиції надано довідку про працівників у якій зазначено 12 працівників -охоронників, які нестимуть службу (довідка додається).
На підтвердження наявності спецодягу, зокрема спецвзуття учасником надано довідку про матеріально-технічну базу (довідка додається), згідно якої у власності учасника знаходиться Костюм «Охорона-Люкс» з блискавкою Місто-20 шт, Куртка «Пілот-Місто» -13 шт, Футболка чорна «Охорона»-25 шт, Блайзер чорний -20 шт, Шапка трикотажна-17 шт, Шеврон «Охорона» нагрудний-40 шт, Шеврон «Охорона» на спину 320*100-65 шт, Чоботи хромові з високими берцями Легіон-25 шт, Кепка-13 шт. На підтвердження зазначеного одягу та взуття учасником надано копії накладних та платіжних доручень (додаються), кількість у яких відповідає кількості зазначеній у довідці про працівників та навіть перевищує її.
Номер:
b7fcd5c6dfa047adafa92facc978c47e
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
07.02.2024 16:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
Яким чином Замовник перевіряв відповідність вимог абз. 2 Розділу 1 Додатку 1 ТД на відповідність пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам, зокрема, фотографій форменного одягу Учасника.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2dfba04b12414ab0a10fcce10387dd09
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
07.02.2024 17:20
Опис:
Учасником у складі пропозиції надано довідку про працівників у якій зазначено 12 працівників -охоронників, які нестимуть службу (довідка додається).
На підтвердження наявності спецодягу, зокрема спецвзуття учасником надано довідку про матеріально-технічну базу (довідка додається), згідно якої у власності учасника знаходиться Костюм «Охорона-Люкс» з блискавкою Місто; Куртка «Пілот-Місто;, Футболка чорна «Охорона»;Блайзер чорний;Шапка трикотажна; Шеврон «Охорона» нагрудний; Шеврон «Охорона» на спину 320*100;, Чоботи хромові з високими берцями Легіон;Кепка;
На підтвердження вимоги про надання фото форменного одягу учасник надав фотокартки всіх вище перелічених елементів одягу окремо, або на охороннику (фото додаються). Вимоги не передбачали надання фотокопій всього одягу (у всій кількості), тому замовник розглядав як відповідність вимозі надання фото зразка форми чи його елемента, враховуючи, що інші екземпляри форми ідентичні наданим.