-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128
Керуючись Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 про затвердження “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, враховуючи Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій від 14.12.2020 р. № 462, та Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з метою забезпечення потреб, відповідно бюджетного фінансування, за нагальної потреби, оскільки двічі відкриті торги не відбулись
Завершена
9 800 132.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 49 000.66 UAH
мін. крок: 0.5% або 49 000.66 UAH
Номер:
f9760122dd4c46f981f17cc921130f96
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-23-000005
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.02.2024 00:00
Період моніторингу:
23.02.2024 13:54 - 16.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
22.02.2024 № 21
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.02.2024 №21
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
12 UA-2023-12-01-014307-a 01.12.2023
3 Спеціальний центр швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Людмила ХИТРЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності укладеного договору вимогам законодавства установлено, що при укладанні договору від 19.12.2023 № 813 не враховано норми частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови № 668.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, надання пояснень (інформації, документів) у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанови № 710, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ", відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 19.12.2023 № 813у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі Замовник) ID: UA-P-2023-12-01-007863-b на 2023 рік, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 13.12.2023 № 324 (далі тендерна документація), оголошення про проведення відкритих торгів, реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 11.12.2023, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів - ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.12.2023 № 353, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 13.12.2023, договір від 19.12.2023 № 813, додаткову угоду від 25.12.2023 №1/851, пояснення замовника надані 04.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 29.02.2024.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники, які зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей, в редакції чинній на дату оголошення закупівлі, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
За результатами моніторингу відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 з урахуванням Особливостей встановлено наступне:
- на порушення вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону № 922 в пункті 1 розділу «III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відсутній опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій;
- не дотримано вимоги пункту 28 Особливостей, а саме: в пункті 4 розділу «V. Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації не враховано чинні норми пункту 44 Особливостей (в редакції станом на дату проведення торгів), зокрема в частині вимог щодо відхилення тендерних пропозицій;
- на порушення вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей Замовник в пункті 3 розділу «VІ. Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначив, що проєкт договору складено з урахуванням особливостей предмету закупівлі. Договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", крім частин третьої – п’ятої, сьомої та восьмої статті 41 Закону, та Особливостей, що не відповідає вимогам пункту 17 Особливостей у редакції, що діяла на дату складання тендерної документації.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом.
Пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ №668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі Постанова №668), та частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Відповідно до норм п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 №45 (далі Порядок №45), та розділу 3 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» будівництво включає нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт об’єктів будівництва.
Згідно п. 1 Порядку від 16.05.2011 №45, п. 1.2 розділу І Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі Настанова №281), об’єкт будівництва - будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та/або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури.
При цьому відповідно до пункту 5 Постанови № 668, гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. Також нормами цього пункту закріплено тотожність понять «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «строк експлуатації об'єкта будівництва» для договорів будівельного підряду.
Водночас, відповідно до пункту 16.1. розділу «ХVІ. Гарантійні терміни експлуатації об’єкта» проекту договору та укладеного Договору від 19.12.2023 № 813 з підрядником ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЗАТИШНИЙ ДІМ" «Підрядник гарантує якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта відповідно до умов проекту впродовж 3 років».
Таким чином, гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва становить менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві № 668.
Частиною 1 статті 323 Господарського кодексу України передбачено, що договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону.
Відповідно до пункту 83 Постанови № 668 визначено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи.
За нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат).
Проте, за результатами моніторингу установлено, що в проекті договору та укладеному Договорі від 19.12.2023 № 813 відсутній план фінансування будівництва, який має бути його невід’ємною частиною, що не відповідає вимогам пунктів 83, 84 Постанови № 668.
Період усунення порушень:
13.03.2024 16:42 - 28.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.03.2024 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення умов договору від 19.12.2023 № 813у відповідність з вимогами частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктів 83, 103 Постанови №668 через укладання додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України і Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
На виконання вказаної вимоги:
1. Внести зміни та викласти п.16.1 Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції «16.1. Підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку.
Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником. Початком гарантійних строків вважається день підписання акта про приймання-передачу закінчених робіт.
Гарантійний строк переривається на час, упродовж якого об’єкт не міг використовуватись внаслідок недоліків, відповідальність за які несе Підрядник.».
Внести зміни та викласти Розділ ХХІV. Договору № 813 від 19.12.2023 р. у новій редакції: «Невід’ємними частинами цього Договору є договірна ціна, календарний план робіт та план фінансування виконання робіт»
Дата публікації звіту:
20.03.2024 15:06
Запити/Пояснення
Номер:
4ee0412890974a4e98128f20f7568dfe
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
29.02.2024 12:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.03.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a), проведеної 3 Спеціальним центром швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України від 26.01.1993 № 2939 «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі Закон №922), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
8a87af169fb64f0bbbe16dce8544e6c7
Назва:
надання пояснення 3 СЦШР ДСНС України
Дата опублікування:
04.03.2024 11:57
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація “Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128” за номером ID: UA-2023-12-01-014307-a (ID моніторингу UA-M-2024-02-23-000005) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) від 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуацій які обґрунтувують розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
На виконання вказаної вимоги надаю наступну інформацію:
1. Обґрунтувати розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначити його очікувану вартість можливо за результатом проведених відкритих торгів з особливостями (ID: UA-2023-08-12-000135-a) закупівлі послуг з “Розробки проєктно-кошторисної документації по об’єкту : «Реконструкція та капітальний ремонт будівлі №251 3 Спеціального центру швидкого реагування Державної служби України з надзвичайних ситуації за адресою: Одеська обл., Подільський р-н, с.Жеребкове, вул.Арсенальна 128» за кодом ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування.
Проектно-кошторисна документація складена та затверджена переможцем ВТзО ТОВ ФІРМА "АРХІТЕКТОН" (Код ЄДРПОУ: 13318790), відповідно чого складений експертний звіт № 04-07-0401 від 18 жовтня 2023 (долучено до протоколу файл «ex01_6122-1470-9728-1771_20231018120836»). Затверджена вартість капітального ремонту складає 10 010 934,00 грн, але так як у склад цієї вартості включені кошти на здійснення технічного нагляду та експертизи, тому оголошено відкриті торги на суму 9 800 132,00 грн.
2. Надаємо посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, передбаченого пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) -
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/4/1/9/0/0/ua-2023-12-01-014307-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/3/6/7/3/7/ua-2023-11-13-011915-a.pdf
https://3scshr.dsns.gov.ua/upload/3/6/7/3/8/ua-2023-11-13-011915-a-texnicne-zavdanniadoc.pdf
Виконання 3 СЦШР ДСНС України завдань щодо здійснення комплексу заходів із запобігання, реагування та ліквідації надзвичайних ситуацій та їх наслідків, передбачає навчання особового складу та вдосконалення вмінь та навичок, - що можливо шляхом здійснення закупівель товарів, робіт та послуг, а саме: ремонт навчальних приміщень тощо.
Підсумовуючи викладене, зазначаємо, що вказані заходи передбачають приведення до належного стану будівель та споруд Центру. При проведенні закупівлі, уповноваженою особою дотримано всіх принципів здійснення публічних закупівель, які передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».