• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою:вул. Івана Сірка, 3 в м.Суми. Коригування

Завершена

1 511 135.65 UAH з ПДВ
Номер: 0e1897d01ca94db6b37f4904c714e02d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-23-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23.01.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 23.01.2024 12:56 - 14.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 23.01.2024 № 7-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами), доручення Держаудитслужби України від 09.01.2024 № 003100-18/303-2024. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Заступник начальника управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА Додаток до наказу від 23.01.2024 № 7-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1.Комунальне некомерційне підприємство "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" Сумської міської ради UA-2023-12-01-009673-a 01.12.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 932-39-10, tamarabeleckaja@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності умов договору вимогам Закону встановлено порушення частини першої статті 41 Закону, абз. 1 пункту 17 Особливостей № 1178, частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю, дотримання вимог Закону та Особливостей, своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, враховуючи надання під час моніторингу укладеної додаткової угоди, зобов’язує здійснити заходи з приведення умов договору (зокрема – тривалості гарантійного строку експлуатації об’єкта, встановленого пунктом 1.9 Договору підряду) до вимог законодавства, розглянути питання щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, вжити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень в подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, внесення інформації про закупівлі до річного плану, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, наявність підстав укладання договору без застосування електронної системи закупівель та обґрунтування здійснення закупівлі (у разі якщо вимагається відповідно до законодавства про закупівлі), оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 із змінами (далі – Особливості № 1178), своєчасності надання пояснень у випадках передбачених законодавством Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, наказ про обґрунтування підстави для здійснення закупівлі від 01.12.2023 №294, Додаток №1 до наказу від 01.12.2023 №294, в якому наведено – обґрунтування здійснення закупівлі робіт за предметом Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою: вул. Івана Сірка, 3 в м.Суми. Коригування, протокол розкриття, договір підряду № 169 від 01.12.2023 та додатки до нього (договірна ціна, календарний графік), пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 29.01.2024 через електронну систему закупівель Аналізом питання дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю встановлено, що Замовником укладено договір від 01.12.2023 № 169 з Дочірнім підприємством публічного акціонерного товариства «СУМБУД» Будівельно-монтажне підприємство «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» (далі – ДП ПАТ «СУМБУД» БМП «ЛЕБЕДИНПРОМБУД» на суму 1 511 135,65 грн з пдв. Відповідно до частини 1 статті 41 Закону, абз. 1 пункту 17 Особливостей № 1178 договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. Частиною 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пунктом 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України №668 від 01.08.2005 (із змінами) (далі – Загальні умови) передбачено, що гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Частиною 3 статті 875 Цивільного кодексу України визначено, що до договору будівельного підряду застосовуються положення цього Кодексу, якщо інше не встановлено законом. Відповідно до пункту 5 Загальних умов гарантійні строки якості закінчених робіт (експлуатації об’єкта будівництва) – є істотною умовою договору. При цьому в договорі підряду № 169 від 01.12.2023 підрядник гарантує можливість гарантійної експлуатації об’єкта протягом гарантійного строку, який становить 5 років від дня прийняття об’єкта в експлуатацію (пункт 1.9 договору підряду), тобто менше десяти років від дня його прийняття замовником, що не відповідає нормам частини 1 статті 884 Цивільного кодексу України та пункту 103 Загальних умов. Під час здійснення моніторингу Замовником 29.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію - відповідь на запит Управління, до якої додано додаткову угоду № 2 від 28.12.2023 до договору підряду № 169 від 01.12.2023, якою внесено зміни до пункту 12.6 договору підряду в частині встановленого гарантійного строку експлуатації об’єкта 10 років від дня прийняття об’єкта замовником. Разом з тим Замовником не підтверджено приведення до вимог законодавства умов договору в частині тривалості гарантійного строку експлуатації об’єкта, який відповідно до пункту 1.9 Договору підряду № 169 від 01.12.2023, складає 5 років від дня прийняття об’єкта в експлуатацію.
Період усунення порушень: 02.02.2024 14:20 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2024 14:20

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На висновок Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради надає наступну інформацію. У констатуючій частині висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 23 січня 2024 року за результатами закупівлі UA-2023-12-01-009673-a Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою:вул. Івана Сірка, 3 в м.Суми. Коригування встановлено, що під час здійснення моніторингу Замовником 29.01.2024 в електронній системі закупівель оприлюднено інформацію - відповідь на запит Управління, до якої додано додаткову угоду № 2 від 28.12.2023 до договору підряду № 169 від 01.12.2023, якою внесено зміни до пункту 12.6 договору підряду в частині встановленого гарантійного строку експлуатації об’єкта 10 років від дня прийняття об’єкта замовником. Разом з тим Замовником не підтверджено приведення до вимог законодавства умов договору в частині тривалості гарантійного строку експлуатації об’єкта, який відповідно до пункту 1.9 Договору підряду № 169 від 01.12.2023, складає 5 років від дня прийняття об’єкта в експлуатацію. З уповноваженою особою з публічних закупівель Усик Ярославою Вікторівною проведено роботу стосовно недопущення вказаних порушень в майбутньому та ознайомлено з планом заходів щодо проходження навчання в сфері публічних закупівель. Також укладено додаткову угоду № 3 від 07.02.2024 згідно зауважень, викладених у висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області від 23 січня 2024 року за результатами закупівлі UA-2023-12-01-009673-a Капітальний ремонт частини підвальних приміщень з пристосуванням їх для використання як найпростішого укриття в будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради за адресою:вул. Івана Сірка, 3 в м.Суми. Коригування.
Дата публікації звіту: 09.02.2024 13:19

Запити/Пояснення