-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту:"Реконструкція комплексу будівель та споруд Комунального закладу "Дергачівський ліцей №1" за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вулиця Золочівський шлях, будинок 58."
Завершена
5 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 55 000.00 UAH
Номер:
a1ce3424171b4d59af7643bc1a74daa0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-19-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.02.2024 00:00
Період моніторингу:
19.02.2024 16:25 - 12.03.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.02.2024 № 24
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно - східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 19.02.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 19.02.2024 № 24
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6. UA-2023-12-01-005522-a 01.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону та Постанови № 1178; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 березня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Постанова №1178); відповідності тендерної документації вимогам Закону та Постанові № 1178; дотримання законодавства в частині внесення змін до тендерної документації; стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження; розгляду тендерної пропозиції; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; дотримання законодавства при укладанні договору; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі, звіт про виконання договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, культури, молоді та спору Дергачівської міської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями UA-2023-12-01-005522-a, тендерну документацію (нова редакція) Замовника, затверджену прокольним рішенням уповноваженої особи від 01.12.2023, тендерну пропозицію ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ», повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкритих торгів з особливостями від 03.01.2024, договір про закупівлю від 24.01.2024 №22 на загальну суму 4 495 139,00 грн, пояснення Замовника, отримані 01.03.2024 через електронну систему закупівель на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби (далі – Пояснення).
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
За результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції встановлено, що на виконання вимог підпункту 1.1.3.2. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, учасник має надати сканкопії оригіналів позитивних експертних звітів з додатками, сканкопії оригіналів сторінок відповідних розділів проектної документації з підписом та печаткою виконавця або лист-підтвердження від ГІП/ГАП щодо виконання відповідних розділів проектної документації.
При цьому, учасником ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» в складі тендерної пропозиції надано лист головного інженера проекту Олександра КУЛАКОВА від 20.12.2023, який не містить інформацію стосовно того, який саме розділ проектної документації буде виконано кожним працівником учасника.
Водночас, відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Разом з цим, Замовник не виявив вищезазначених невідповідностей та на порушення пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «РІАЛ ІНЖИНІРІНГ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції.
Період усунення порушень:
12.03.2024 17:18 - 27.03.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.03.2024 17:18
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Звіт щодо виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі:
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: "Реконструкція комплексу будівель та споруд Комунального закладу "Дергачівський ліцей №1" за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вулиця Золочівський шлях, будинок 58."
№ UA-2023-12-01-005522-a
На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі Замовником проведено нараду під головуванням заступника начальника Управління ОКМС Дергачівської міської ради – начальник відділу освіти ГУРИН Валентини Іванівни щодо неухильного дотримання вимог чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Також уповноважену особу буде направлено на навчання з метою підвищення кваліфікації задля не допущення у подальшому виявлених порушень.
Дата публікації звіту:
14.03.2024 16:25
Запити/Пояснення
Номер:
2022e0758f3e4446855944d76670754f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.02.2024 14:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція комплексу будівель та споруд Комунального закладу "Дергачівський ліцей №1" за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вулиця Золочівський шлях, будинок 58.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-01-005522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Вимогами підпункту 1.1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації обумовлено, що «1.1.3.2. Обов'язковою є наявність наступних працівників: Архітектор за напрямом архітектурне об'ємне проектування – не менше трьох проектів щодо будівель за класом наслідків СС3».
Чому в тендерній пропозиції не надано вищевказаних документів?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена
Номер:
2dfb952086804413b79d690abc3b2209
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
01.03.2024 16:36
Опис:
На запит про надання пояснень Північно-східного офісу Держаудитслужби від 28.02.2024 року надаємо відповідь, відповідно до закону України "Про архітектурну діяльність", ДБН А.2.2.-3:2014 тільки архітектори, які мають кваліфікаційний сертифікат "Архітектурне об'ємне планування", можуть розробляти такий розділ проектної документації як "Архітектурно-будівельні рішення" (АР або АБ). Лист головного інженера проекту Кулакова О.Ю. від 20.12.2023, який наданий учасником в складі його тендерної пропозиції, повністю відповідає вимогам пункту 1.1.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації, оскільки з його змісту з урахуванням інших документів тендерної пропозиції учасника зрозуміло, що Гріф Я.В., Гритчин Є.В. розробляли розділ АБ.
Додаток – лист головного інженера проекту Кулакова О.Ю. від 20.12.2023 на 1 арк.
Номер:
51d71e6dbd1d460ca98358a85560e4ad
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
23.02.2024 16:52
Опис:
ПОЯСНЕННЯ
1. Предметом закупівлі відповідно до п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) є роботи, а саме розроблення проектної документації на об'єкти будівництва. Згідно з п. 3.2а. ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" (зі змінами) будівництво – це нове будівництво, реконструкція та капітальний ремонт.
Відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво" (зі змінами) розроблення проектної документації виконується на підставі вихідних даних, в тому числі завдання на проектування.
Завдання на проектування було розроблено замовником на підставі діючих будівельних норма та стандартів з урахуванням відповідних актів огляду об'єкту.
2. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 4 Закону у річному плані закупівель повинна міститись інформація, зокрема, про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі. Тобто замовнику надано право обирати яку саме інформацію зазначати у річному плані закупівель. Очікувана вартість визначена відповідно до розміру бюджетного призначення в сумі – 5 500 000,00 грн. (п’ять мільйонів п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) згідно Розпоряджень Дергачівської міської військової адміністрації Харківського району Харківської області :
- № 1544 від 06.10.2023 року – 1 100 000,00 грн. (один мільйон сто тисяч гривень 00 коп.)
- № 2098 від 13.11.2023 року – 4 400 000,00 грн. (чотири мільйона чотириста тисяч гривень 00 коп.)
3. Посилання:
https://dergachiv.ukraina.org.ua/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya/2023
4. В складі тендерної пропозиції переможця надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 21.12.2023 № 211223-2. В цій довідці зазначено двох архітекторів Гріф Я.В. та Гритчин Є.В. Досвід роботи підтверджено листом головного інженера проекту (файл "Лист-підтвердження"), в якому зазначено, що вказані вище особи брали участь розробці 3-х проектів пам'яток культурної спадщини. Відповідно до пункту 4.15 ДСТУ 8855: 2019 клас наслідків для об'єктів культурної спадщини встановлено СС3.
Номер:
098861a3c7014a13b9e51056e2bdc9e4
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
28.02.2024 12:18
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту: «Реконструкція комплексу будівель та споруд Комунального закладу "Дергачівський ліцей №1" за адресою: Харківська область, Харківський район, місто Дергачі, вулиця Золочівський шлях, будинок 58.» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-12-01-005522-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Вимогами підпункту 1.1.3 розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації обумовлено, що «1.1.3.2. Обов'язковою є наявність наступних працівників: Архітектор за напрямом архітектурне об'ємне проектування – не менше трьох проектів щодо будівель за класом наслідків СС3. У якості документального підтвердження досвіду таких працівників учасник надає сканкопії оригіналів позитивних експертних звітів з додатками, сканкопії оригіналів сторінок відповідних розділів проектної документації з підписом та печаткою віиконавця або лист-підтвердження від ГІП/ГАП щодо виконання відповідних розділів проектної документації».
На запит Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.02.2024 Замовником надано відповідь : « В складі тендерної пропозиції переможця надано Довідку про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 21.12.2023 № 211223-2. В цій довідці зазначено двох архітекторів Гріф Я.В. та Гритчин Є.В. Досвід роботи підтверджено листом головного інженера проекту (файл «Лист-підтвердження»), в якому зазначено, що вказані вище особи брали участь розробці 3-х проектів пам'яток культурної спадщини. Відповідно до пункту 4.15 ДСТУ 8855: 2019 клас наслідків для об'єктів культурної спадщини встановлено СС3».
Які само розділи проєктної документації виконувались працівниками зазначеними в підпункті 1.1.3.2. розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації та перелічені у вищевказаному листі-підтвердженні?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена