• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) Дальницького ліцею (Корпус 2) с. Дальник, вул. 40 років Перемоги, 1-б»

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

3 799 587.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 995.87 UAH
Номер: e454a7d924124d86b87300b9c7bbb6bd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-17-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 17.01.2024 15:20 - 08.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 17.01.2024 № 4-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 17.01.2024 № 4-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 3. UA-2023-11-30-015047-a від 30.11.2023 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 505-61-40, janna30081971@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, абзацу 15 пункту 47 Особливостей№1178, пункту 5 Наказу №281 . За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» встановлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями вимогам законодавства, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та враховуючи оприлюднений звіт про виконання договору, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов’язує вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень під час складання тендерної документації , а саме: вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, абзацу 15 пункту 47 Особливостей№1178, пункту 5 Наказу №281 та при під час розгляду тендерних пропозицій, а саме: підпункту 2 пункту 44, підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями та тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення та відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Дальницької сільської ради (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 30.11.2023 за №209, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «СТРОЙ-БУД-КРАН» (далі – ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН»), протокол розгляду тендерної пропозиції від 08.12.2023 за №215, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023 року, договір про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 15.12.2023 за №130, додаткова угода до договору від 22.12.2023 за №1, пояснення Замовника (з документальним підтвердженням) від 22.01.2024, від 25.01.2024 та вд 01.02.2024 отримані через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства установлено наступні порушення, а саме: - в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Замовником у розділ ІІ Додатку № 1 до тендерної документації, установлено вимогу до переможця процедури закупівлі щодо надання ним документального підтвердження інформації, яка підтверджує відсутність підстави відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена підпунктом 8 пункту 47 Особливостей, тобто надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним; - в пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу до виконавця робіт, що «Розмір середньомісячної заробітної плати 1 робітника в режимі повної зайнятості для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні в складі договірної ціни розраховується згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі по тексту - Мінрегіон) від 20.10.2016 № 281 (в редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196) та становить не менше 12 558,80 грн), що суперечить вимогам пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 №281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 липня 2018 року № 196) (далі-Наказ №281), яким передбачено визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. Аналізом тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» встановлено відсутність ряду документів, подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме : - листа-підтвердження орендодавця ТОВ «ЄВРОБУС», щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт (надання послуг) Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вимоги п.п.1.1.1 Додатку №1 до тендерної документації); - довідки згідно форми наведеної Таблиці 2 про наявність матеріально - технічної бази (виробничих баз та/або офісних приміщень, тощо), які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі та документи, які підтверджують право власності Учасника на них (вимоги п.п.1.1.2 додатку №1 до тендерної документації); - документів, які свідчать про повне виконання аналогічного договору укладеного з Квартирно-експлуатаційним відділом м.Одесса на виконання робіт по капітальному ремонту будівлі по ГП №13, корпус №4, «Центр медичної реабілітації та санаторного лікування «Одеський» від 03.11.2022 №28 крБ (проведено закупівлю робіт з капітального ремонту приміщень в будівлі, а не з капітального ремонту захисної споруди) та довідки про наявність в аналогічному договорі саме виконання аналогічних робіт (вимоги п.п.1.3.1 п.1.3 Додатку №1); - паспорт /(ID-картку) та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для підтвердження повноважень про особу учасника, що є підписантом усіх документів у складі тендерної пропозиції та договору про закупівлю) керівника Золотарьова Я.Г. (вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації); - листа-згоди (в довільній формі) на обробку персональних даних щодо осіб персональні дані яких оприлюднені в документах Учасника (Чоба Д.А., Сухин В.А., Балтов А.А., Демченко Я.В.) (вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації); - довідки з усіх обслуговуючих в розумінні тендерної документації банківських установ з інформацією про наявність відкритого поточного рахунку Учасника торгів, що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі; відсутність простроченої заборгованості за кредитами, з зазначенням таких рахунків у форматі IBAN датована не більше тижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (вимоги п.1 розділу 3 тендерної документації); - листа з інформацією про тривалість експлуатації об'єкта ( вимоги Додатку №2 до тендерної документації); - листа про ознайомлення з інформацією та врахування її під час підготовки пропозиції, щодо безпечного виконання робіт на будівництві, згідно ДБН А.3.2-2-2009 «Техніка безпеки в будівництві», Законодавство України про охорону праці», «Правила пожежної безпеки в Україні», затверджені Управлінням Державної пожежної охорони МВС України ( вимоги Додатку №2 до тендерної документації); - гарантійного листа з інформацією щодо виконання наступних зобов'язань: на прилеглих територіях вивісити написи і знаки безпеки, видимі вдень і вночі; огородження зон безпеки навколо робочих зон вантажопідіймальних механізмів, будівлі, що зводиться, виконати за місцем залежно від розташування цих зон відповідно до правил техніки безпеки; перебування людей, які не мають безпосереднього відношення до виробництва робіт у небезпечних зонах, категорично забороняється; перед початком робіт провести детальний інструктаж, та з дотриманням ДСТУ Б В.2.6-39:2008 «Конструкції будинків і споруд. Звертаючи увагу на особливості кожного етапу робіт; робітники повинні бути оснащені спецодягом, захисними касками, рукавицями (вимоги Додатку №2 до тендерної документації); -гарантійний лист про те, що учасник гарантує забезпечення поводження з відходами та подальшим укладанням договору щодо послуг на вивезення побутових та будівельних відходів з урахуванням перевезення сміття (вимоги Додатку №2 до тендерної документації); - розрахунки до договірної ціни, які є її складовими, зокрема: розрахунок загально-виробничих витрат до локального кошторису; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об'єкта будівництва; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній звітній період з урахуванням потужності будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому звітному періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; розрахунок витрат на перевезення робітників, на відрядження робітників, на перебазування підрядної організації (надається у разі врахування в договірній ціні); розрахунок прибутку та адміністративних витрат (вимоги п.1 розділу 3 до тендерної документації). Окрім цього, в окремих документах наданих учасником торгів ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» відсутня інформація, наявність якої вимагалось тендерною документацією, а саме: - довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.12.2023 № 23/12 (далі – Довідка № 23/12), не містить інформації про наявність в учасника не менше 1-го підіймача щоглового (вимоги п.1 розділу 3, п.п. 1.1.1 п. 1.1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації); - наданий відгук Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса від 05.12.2023 № 3153 оформлений не на фірмовому бланку, не зазначено в ньому інформацію про контактний телефон особи, яка може підтвердити вказані дані у відгуку, а також не зазначено дати початку і закінчення виконаних робіт (вимоги п. 1 розділу 3 та п.п. 1.3.1 п. 1.3 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації); - в п.2 тендерної пропозиції (файл тендерна пропозиція.pdf) не вказано інформацію протягом скількох днів учасник погоджується дотримуватись умов тендерної пропозиції (вимоги Додатку №4 до тендерної документації). В пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено імперативну умову, що договірна ціна розраховується згідно з вимогами кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України №281 від 01.11.2021 із змінами №3 (далі Настанова№281). Окрім цього зазначено «Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 5.31 Настанови із змінами №3, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами передбачених у пункті 5.33 Настанови із змінами №3 тощо». В цьому ж пункті Замовником встановлено, що договірна ціна є динамічною. Пунктом 5.31 розділу 5 «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови №281 передбачено, що кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт за динамічної договірної ціни – не враховуються. Однак, у складі тендерної пропозиції учасником надано ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» договірну ціну та пояснювальну записку в яких передбачено кошти на покриття ризиків в сумі 71 673,93 грн (2,40%), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281, а відтак не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. В пункті 1 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлено вимогу «… В договірній ціні Учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з визначенням повного комплексу робіт, необхідних для виконання робіт, вказаних у Технічній специфікації (Додаток 2 до цієї тендерної документації)...» На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано розрахунки вартості робіт у формі кошторисної документації, зокрема, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів. Однак, моніторингом установлено, що до вартості робіт включено роботи, які не передбачені вимогами технічної специфікації Замовника, а саме: в локальному кошторисі 02-01-01 - улаштування покриття з тактичної плитки з використанням готової піщано-цементної суміші (h=0,03м) тротуарів, шириною до 2 м в кількості 1,44 м2; - посилення цегляних стін металевими тяжами -0,45651 т в локальному кошторисі 02-01-02 -установлення баків для води масою до 0,5 т-2 шт. в локальному кошторисі 02-02-03 установлення опалювальних конвекторів 0,297 10кВт -15 штук в локальному кошторисі 02-01-04 прокладання коробів пластикових -1м. Крім того, в пропозиції учасника відсутні окремі роботи та устаткування, які передбачені в технічній специфікації Додатку № 2 тендерної документації, а саме : установлення трапів діаметром 50 мм-1шт, (п.45); установлення каркасно-фільончастих перегородок у санвузлах-26,54м2 (п.47); монтаж поліетиленових труб для електропроводки діаметром понад 25 мм до 32 мм, укладених в борознах під заливку -30м (п.75); монтаж поліетиленових труб для електропроводки діаметром понад 32 мм до 50 мм, укладених в борознах під заливку -50м (п.76); затягування першого проводу перерізом понад 35 мм2 до 70 мм2 в труби – 80м(п.77); затягування першого проводу перерізом понад 2,5 мм2 до 6 мм2 в труби – 361м (п.78); затягування першого проводу перерізом понад 6 мм2до 16 мм2 в труби -460м(п.79); затягування першого проводу перерізом понад 16 мм2 до 35 мм2 в труби -3 м (п.80); провідник заземлюючий відкрито по будівельних основах з мідного ізольованого проводу -15м (п.82); Устаткування: - комунікатор передачі сигналів ПЦН, М-ОЗМ, Тірас-12- 1шт (в підсумковій відомості ресурсів п.325); - блок безперебійного живлення, 24\/ ОС, ЗА,5-1ІР5-2430С-05, Рікас-Варта- 1 шт (в підсумковій відомості ресурсів п.328); - блок керування інформацією (сповіщень4-5"Повітряна тривога"; тощо), БКІ-02М – 1 шт (в підсумковій відомості ресурсів п. 329); - блок керування та індикації мовленнєвого 4-4 оповіщення, настінний, 400Вт, ВЕЛЛЕЗн-120-400 - 1шт (в підсумковій відомості ресурсів п.330); - гучномовець настінний, потужність ЗВт, ЗАСЮОПН,НВП; «Електроприлад» -12 шт (в підсумковій відомості ресурсів п.332); - модуль релейних виходів, М-ОІІТ8К, Тірас-4-3-12 шт (в підсумковій відомості ресурсів п.334) . Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не відповідала вимогам пунктів 1, 6 розділу 3 тендерної документації та технічної специфікації Додаток № 2 до тендерної документації. Виходячи з наведеного вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 не відмінено торги через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Під час проведення моніторингу Замовником оприлюднено звіт про виконання договору.
Період усунення порушень: 02.02.2024 12:30 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 02.02.2024 12:30

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13-05-0018/2024-пр
Дата відкриття провадження: 12.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 509/1744/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту: 09.02.2024 17:04

Запити/Пояснення