• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт підвального приміщення (найпростішого укриття) КУ «Доброолександрівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Джерельце» Дальницької сільської ради за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Доброолександрівка, вул. Шкільна, 37»

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).

Завершена

2 571 679.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 716.80 UAH
Номер: 298c3f3eb649447b9f9cd18ed981bf34
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-11-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2024 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 11.01.2024 17:26 - 02.02.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.01.2024 № 2-З Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Сергій ДАВИДЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 11.01.2024 № 2-З. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі / звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 17. UA-2023-11-30-014968-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 67) 804-52-01, snizhana1978@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація складена з порушенням норм пункту 2 частини 2 статті 22, частини 4 статті 23 Закону, абзацу 1 пункту 28, абзацу 15 пункту 47 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 15.12.2023 № 131, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 січня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору про закупівлю, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Дальницької сільської ради Одеського району Одеської області (далі - Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.11.2023 № 207, тендерна пропозиція переможця ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН», протокольне рішення уповноваженої особи від 08.12.2023 № 214, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023, договір на закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів від 15.12.2023 № 131, додаткова угода від 22.12.2023 № 1, повідомлення про внесення змін до договору від 26.12.2023, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 17.01.2024 року. За результатами моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено наступні порушення, а саме: - в порушення вимог частини 4 статті 23 Закону, технічна специфікація Замовника (Додаток № 2 до тендерної документації) містить посилання на торгові марки, що характеризує продукт («Ceresit», «Tiras», «Crundfos», «Anticalc» та інші) з виразом «або еквівалент», але без обґрунтування необхідності такого посилання; - в порушення вимог пункту 2 частини 2 статті 22 Закону, абзацу 1 пункту 28, абзацу 15 пункту 47 Особливостей, Замовником у розділ ІІ Додатку № 1 до тендерної документації, установлено вимогу до переможця процедури закупівлі щодо надання ним документального підтвердження інформації, яка підтверджує відсутність підстави відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначена підпунктом 8 пункту 47 Особливостей, тобто надання документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Крім того, моніторингом установлено, що Замовником в пункті 1 розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу до виконавця робіт, що «Розмір середньомісячної заробітної плати 1 робітника в режимі повної зайнятості для 3,8 розряду при 40-годинному робочому тижні в складі договірної ціни розраховується згідно «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів» затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України (далі по тексту - Мінрегіон) від 20.10.2016 № 281 (в редакції наказу Мінрегіону від 27.07.2018 року № 196) та становить не менше 12 558,80 грн), що суперечить вимогам пункту 5 «Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів», затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27 липня 2018 року № 196), яким передбачено визначати розмір кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник планує отримувати на об’єкті будівництва. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено, що тендерна пропозиція учасника-переможця процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не відповідала умовам тендерної документації Замовника та кваліфікаційним критеріям встановленим в статті 16 Закону. Так, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», від учасників імперативно вимагалось надання у складі тендерної пропозиції довідки, встановленої форми, про виконання аналогічного договору копії зазначеного у довідці, аналогічного договору з усіма додатками та змінами, довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3), актів приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), а також позитивного відгуку оформленого на фірменному бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням дати його складання, вихідного номеру, адреси, контактного телефону, ПІБ та посади особи, яка може підтвердити вказані дані у відгуку, а також із зазначенням в ньому інформації про номер, дату, предмет, ціну укладеного договору, суму та якість виконаних робіт, дати початку та закінчення виконаних робіт. Поряд з цим, Замовником встановлено вимогу, що до аналогічного договору відноситься договір предметом якого є виконання робіт з реконструкції або капітального ремонту захисної споруди або договір, в складі якого є роботи аналогічні до предмета закупівлі, що підтверджуються актом виконаних робіт з додатковим наданням довідки про наявність саме таких аналогічних робіт. На виконання вказаних вимог, учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у складі тендерної пропозиції надано довідку від 04.12.2023 № 2/12 (далі – Довідка № 2/12) про наявність досвіду виконання одного аналогічного договору укладеного з Квартирно-експлуатаційним відділом м. Одеса від 03.11.2022 № 28 КРБ, копію вказаного в довідці аналогічного договору з додатками та змінами, копію довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), копію акта приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) та відгук від замовника. Однак, проведеним аналізом вищевказаних документів, встановлено, що предметом закупівлі вказаного аналогічного договору є закупівля робіт з капітального ремонту приміщень в будівлі, а не з капітального ремонту захисної споруди. Поряд з цим, відповідно до актів приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не виконувались роботи які є предметом даної закупівлі, зокрема, улаштування перегородок з газобетонних блоків товщиною 100 мм при висоті до 4 м та різання вертикальних залізобетонних конструкцій настінною пилкою при глибині різання 500 мм, при цьому, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» відсутня довідка яка містить інформацію про наявність виконаних учасником аналогічних робіт, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Крім того, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» наданий відгук від 05.12.2023 № 3153 оформлений не на фірменному бланку Квартирно-експлуатаційного відділу м. Одеса та в якому не зазначено інформацію про контактний телефон особи, яка може підтвердити вказані дані у відгуку, а також не зазначено дати початку і закінчення виконаних робіт, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.3.1 пункту 1.3 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, на відповідність кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання довідки, встановленої форми, із зазначенням в ній інформації про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, в тому числі про наявність, а саме: - не менше 1-го крану на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 тон; - не менше 1-ї установки для зварювання ручного дугового (постійного) струму; - не менше 1-го підіймача щоглового; - не менше 1-го автомобіля бортового, вантажопідйомністю 5 тон; - не менше 1-го навантажувача. Проте, на виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 04.12.2023 № 23/12 (далі – Довідка № 23/12), яка не містить інформації про наявність в учасника не менше 1-го підіймача щоглового, чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації. Також, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу, що на підтвердження інформації зазначеній учасником в довідці про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідно надати на кожну одиницю автотранспорту та спецтехніки копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а у випадку використання учасником орендованого автотранспорту та спецтехніки - копії договорів оренди та оригіналу листа-підтвердження орендодавця, щодо не заперечення використання його автотранспорту та спецтехніки під час виконання робіт за предметом закупівлі. Відповідно до пунктів 1, 4, 5 та 8 Довідки № 23/12, наданої у складі тендерної пропозиції, учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» зазначено інформацію про наявність в нього орендованих машин та механізмів (транспортний засіб Mercedes Benz 308D 1999h, в кількості 1 шт; бульдозер WD 600, в кількості 1 шт; екскаватор одноковшовий гусеничний PC 350 LC, в кількості 1 шт; кран на автомобільному ходу КС-3577-3К, в кількості 1 шт). Також, на виконання вищевказаних вимог, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН», надано договір про оренду майна від 06.12.2021 № 06/221, укладеного між учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» та ТОВ з іноземними інвестиціями «ЄВРОБУС», відповідно до якого вказаний учасник орендує, зокрема, машини та механізми, інформація про які зазначена у пунктах 1, 4, 5 та 8 Довідки № 23/12. Однак, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» відсутній оригінал листа-підтвердження орендодавця ТОВ з іноземними інвестиціями «ЄВРОБУС», щодо не заперечення використання його автотранспорту та спецтехніки учасником під час виконання умов договору, чим не підтверджено інформацію, зазначену вказаним учасником у пунктах 1, 4, 5 та 8 Довідки та відповідно не дотримано вимоги пункту 1 розділу 3 та підпункту 1.1.1 пункту 1.1 розділу І Додатку № 1 до тендерної документації, а відтак не підтверджено відповідність учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», установленому статтею 16 Закону. Відповідно до вимог пунктів 1 та 6 розділу 3 та Додатку № 2 до тендерної документації встановлено імперативну умову, що вартість робіт учасником визначається з урахуванням Кошторисних норм України у будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі - Настанова), а також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), з підтверджуючими розрахунками за статтями її витрат згідно вимог Настанови, до складу якого учасником включається вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт вказаних Замовником в технічній специфікації (Додаток № 2 до тендерної документації). На виконання вищевказаних вимог у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано розрахунки вартості робіт у формі кошторисної документації, зокрема, локальні кошториси. Однак, моніторингом установлено, що до локального кошторису на водопостачання і каналізацію (02-01-02) учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у вартість ціни пропозиції включено вартість робіт з установлення насосів відцентрованих з електродвигуном в кількості 1-ї одиниці, а не 3-х одиниць, як це передбачено пунктом 64 технічної специфікації Додатку № 2 тендерної документації та вартість робіт з установлення насосів каналізаційних в кількості 3-х одиниць, а не 5-ти одиниць, як це передбачено пунктом 83 технічної специфікації Додатку № 2 тендерної документації. Крім того, до локального кошторису на загальнобудівельні роботи (02-01-01) учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у вартість ціни пропозиції включено вартість робіт із забивання отворів у місцях проходу трубопроводу в кількості 7 штук, а не 5 штук, як це передбачено пунктом 9 технічної специфікації Додатку № 2 тендерної документації, а також до вартості робіт включено роботи, які не передбачені вимогами технічної специфікації Замовника та закупівля яких не була предметом вказаної закупівлі а саме: - закладення бетоном в залізобетонних стінах і перегородках отворів, гнізд і борозен площею до 0,2 м2 в кількості 0,1175 м3; - улаштування покриття з тактичної плитки з використанням готової піщано-цементної суміші тротуарів в кількості 1,44 м2; - мурування стін приямків і каналів з цегли [керамічної] в кількості 0,54 м3; - улаштування вертикальної гідроізоляції фундаментів гідроізоляційною сумішшю в кількості 4,5 м2. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не відповідала вимогам пунктів 1, 6 розділу 3 тендерної документації та пунктам 9, 64, 83 технічної специфікації Додатку № 2 до тендерної документації в цій частині. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації встановлено імперативну умову, що ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються, зокрема, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, передбачених пунктом 5.33 Настанови. Однак, проведеним моніторингом установлено, що у ціні пропозиції (договірній ціні) учасником процедури закупівлі ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» не враховано кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає вимогам пункту 5.33 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Відповідно до вимог пункту 5.31 розділу V Настанови визначено, що у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, зокрема, виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. Зазначені кошти враховуються у розмірі, визначеному на підставі обґрунтовувальних розрахунків підрядника, виходячи з перелічених факторів. При цьому: а) за твердої договірної ціни - в розмірі до 1,5%; б) за динамічної договірної ціни - не враховується. При цьому, Замовником у підпункті 1 розділу 3 тендерної документації встановлено, що договірна ціна є динамічною. Проте, проведеним моніторингом установлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» у складі ціни пропозиції враховано кошти на покриття ризиків в розмірі 2,4 %, що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови, а відтак не відповідає умовам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Також, моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» відсутні розрахунки за статтями витрат договірної ціни, а саме: пояснювальна записка до договірної ціни; об’єктні кошториси; ціни енергоносіїв та мастильних матеріалів враховані для розрахунку у вартості машино-годин; розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; розрахунок розподілу трудовитрат за видами робіт для об’єкта будівництва; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи із структури цих витрат по підприємству за попередній звітній період з урахуванням потужності будівельної організації; розрахунок прибутку та адміністративних витрат. Крім того, на порушення вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» надано договірну ціну на капітальний ремонт підвального приміщення КУ «Доброолександрівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) «Джерельце» Дальницької сільської ради за адресою: Одеська обл., Одеський р-н, с. Доброолександрівка, вул. Шкільна, 37 в якій зазначено, що вид договірної ціни «тверда», тоді як відповідно до вимог тендерної документації Замовника вид договірної ціни є «динамічна». Також, відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 тендерної документації, від учасників у складі тендерної пропозиції імперативно вимагалось надання інформації та документів, зокрема: - листа-погодження з проектом договору про закупівлю та гарантією виконання його умов; - довідок з усіх обслуговуючих банківських установ з інформацією про наявність відкритого поточного рахунку в учасника; - довідку з інформацією про субпідрядника/співвиконавця якого учасник планує залучити до виконання робіт у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку з інформацією про не залучення до виконання робіт субпідрядника/співвиконавця. Проте, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» відсутні вищевказані документи, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 тендерної документації. Слід відмітити, що відповідно до пункту 3 Особливостей визначено, що замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих Особливостей. Разом з тим, відповідно до вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі якщо вона не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону. Також, відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та/або не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТРОЙ-БУД-КРАН» як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, як таку, що не відповідала умовам установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону та, як таку, що не відповідала умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Період усунення порушень: 23.01.2024 13:50 - 07.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 23.01.2024 13:50

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 06/10/2024/пр
Дата відкриття провадження: 16.04.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/509/1694/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: інформація про усунення порушення
Дата публікації звіту: 30.01.2024 16:16

Запити/Пояснення