• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Поточний ремонт приміщення бактеріологічної лабораторії Івано-Франківського районного відділу Державної установи «Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я» у м. Івано-Франківськ, вул. Арсенича-Миколи Березовського, 6 код ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи

Завершена

2 798 940.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 27 989.40 UAH
Номер: c9e8ef04a5e848f3aeda0cd6f657d7e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-12-18-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.12.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 18.12.2023 12:24 - 09.01.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.12.2023 №89-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 18.12.2023 № 89-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2023-11-30-013324-a 30.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення пункту 28 Особливостей та частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "СТЕП СОЛАР", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладення додаткових угод), із врахуванням пояснень Замовника – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи, зокрема: щодо недопущення у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) встановлених порушень вимог пункту 28 Особливостей та частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, також, Замовником на усунення встановленого порушення частини другої статті 22 Закону оприлюднити додаткову угоду до Договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі: 22 грудня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції від 17.11.2023) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору (укладення додаткових угод). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державної установи "Івано-Франківський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров’я України" (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника зі змінами, затверджену уповноваженою особою від 28.11.2023 №б/н (далі – ТД), перелік змін, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ "СТЕП СОЛАР", протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.12.2023, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2023 року, договір від 18.12.2023 №813 (далі – Договір), додаткова угода від 19.12.2023 №1 до Договору, додаткова угода від 20.12.2023 №2 до Договору, додаткова угода від 20.12.2023 №3 до Договору, відповідь Замовника на пояснення від 20.12.2023, надання пояснення з власної ініціативи Замовника від 20.12.2023. За результатами моніторингу встановлено, що на порушення пункту 28 Особливостей, в ТД Замовника не зазначено умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання підставам, визначеним пунктом 44 цих Особливостей. Також, Замовником в Додатку 3 ТД зазначено, що гарантійний строк результату наданих послуг: на основні конструктивні елементи протягом 10 (десяти) років, на оздоблювальні роботи протягом 3 (трьох) років, інші роботи згідно гарантійного строку виробника після прийняття Послуг з дня підписання Акту виконаних робіт, для підтвердження виконавець повинен надати гарантійний лист, тоді як у пункті 7.4 проєкту договору (Додаток 4 ТД) зазначено, що виконавець гарантує якість наданих Замовнику послуг: на основні конструктивні елементи протягом 3 (трьох) років, на оздоблювальні роботи протягом 3 (трьох) років, інші роботи згідно гарантійного строку виробника після прийняття Послуг, який не відповідає частині другій статті 22 Закону та Додатку 3 ТД.
Період усунення порушень: 22.12.2023 11:41 - 06.01.2024 00:00
Дата публікації висновку: 22.12.2023 11:41

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На усунення виявлених порушень, укладено додаткову угоду №4, зауваження взяті до уваги та будуть враховані у роботі
Дата публікації звіту: 26.12.2023 13:53

Запити/Пояснення