-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт теплогенераторних №1, №2 Меліоративного ліцею Піщанської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 31, смт. Меліоративне, Новомосковський район, Дніпропетровська область
Завершена
1 998 222.54
UAH без ПДВ
Номер:
dcae0845098844c7aee144c164a0123d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-02-05-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.02.2024 00:00
Період моніторингу:
05.02.2024 16:39 - 27.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.02.2024 № 9
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 09.01.2023 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.02.2024 № 9.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-11-30-009055-a 30.11.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 09 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування закупівлі без використання електронної системи та обґрунтування здійснення закупівлі, дотримання принципів здійснення публічних закупівель, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2023 рік за номером UA-P-2023-11-30-004381-b, звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, протокол розкриття тендерних пропозицій, договір від 30.11.2023 № 77/2023, додаткова угода від 25.12.2023 №1, пояснення Замовника та документи надані 08.02.2024 на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
09.02.2024 16:05 - 15.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
09.02.2024 16:05
Запити/Пояснення
Номер:
4285059ad46b445794c011bf61644cae
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.02.2024 18:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі капітальниого ремонту теплогенераторних №1, №2 Меліоративного ліцею Піщанської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 31, смт. Меліоративне, Новомосковський район, Дніпропетровська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-30-009055-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Надати документальне підтвердження щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, визначено переможцем та вибрано для їх виконання саме Товариство з обмеженою відповідальністю «Надія» (код ЄДРПОУ 13425445)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
0b251010044641a5acad65f0d8a2e7f4
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
08.02.2024 11:06
Опис:
У відповідь на ваш Запит про надання пояснень від 05.02.2024 р. повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення, а також очікувана вартість визначено на підставі Робочого проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт теплогенераторних №1, №2 Меліоративного ліцею Піщанської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 31, смт. Меліоративне, Новомосковський район, Дніпропетровська область» та експертного звіту (позитивного) щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт теплогенераторних №1, №2 Меліоративного ліцею Піщанської сільської ради за адресою: вул. Молодіжна, 31, смт. Меліоративне, Новомосковський район, Дніпропетровська область», виданого ДНІПРОВСЬКОЮ ФІЛІЄЮ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДЕРЖАВНИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНО-ВИШУКУВАЛЬНИЙ ІНСТИТУТ «НДІПРОЕКТРЕКОНСТРУКЦІЯ» 17.11.2023 року № 1179/е/23 (Додаток 1). Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток 2) всього вартість складає 2 389, 165 тис. грн., з ПДВ, з них витрати замовника 184, 10123 тис. грн., з ПДВ. Таким чином очікувана вартість робіт з капітального ремонту 2 205 063,77 грн. Сума договору підряду складає 1 998 222,54 гривень.
Посилання на сторінку власного веб-сайту з обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмету закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі:
https://static.klasnaocinka.com.ua/uploads/editor/12492/685995/sitepage_46/files/obgruntuvannya_dlya_saytu_1.pdf
2. Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Кабінетом Міністрів України затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі- Особливості). Згідно абзацу першого пункту 3 Особливостей, Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих Особливостей. Відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
Документальним підтвердженням щодо обґрунтування здійснення зазначеної закупівлі є:
- Акт прийому готовності навчального закладу до нового навчального 2023/2024 року Меліоративного ліцею Піщанської сільської ради Новомосковського району Дніпропетровської області (Додаток 3), в якому комісія затвердила проведення капітального ремонту теплогенераторних;
- Наказ відділу освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради від 24.11.2023 року № 184/1/01-19/ОД «Про заходи з підготовки до організації освітнього процесу у Меліоративному ліцеї за змішаною формою навчання», в якому зазначено, що після завершення капітального ремонту захисної споруди цивільного захисту (протирадіаційного укриття) у Меліоративному ліцеї необхідно розпочати освітній процес за змішаною формою навчання у ІІ семестрі. При цьому виникає нагальна потреба у проведенні капітального ремонту теплогенераторних №1, №2 Меліоративного ліцею (Додаток 4);
- Наказ відділу освіти, молоді та спорту Піщанської сільської ради від 29.11.2023 року № 186/01-19/ОД «Про укладання договору про закупівлю без використання електронної системи Prozorro» (Додаток 5).
3. Оцінка можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, проводилася згідно наданих комерційних пропозицій від ФОП Володін А.С. (Додаток 6), ТОВ «КЕПІТАЛ БУДСТРОЙ» (Додаток 7), ТОВ «ВЕЛЕС БУД ДНІПРО» (Додаток 8) та ТОВ «Надія» (Додаток 9). Вибір було здійснено за принципом максимальної економії та ефективності.