-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 55520000-1 – «Кейтерингові послуги». (Послуги по наданню харчування хворим).
Завершена
34 196 318.46
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 170 981.59 UAH
мін. крок: 0.5% або 170 981.59 UAH
Номер:
c83ca79dc3f248e0a75598045f4ab8f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-15-000175
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.01.2024 00:00
Період моніторингу:
15.01.2024 19:04 - 06.02.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.01.2024 № 11
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
25 UA-2023-11-30-008595-a 30.11.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХАРЧОПРОМ» встановлено недотримання вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 05 лютий 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» чинних на дату проведення (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.11.2023 № 30/2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «МЕДХАРЧОПРОМ» (далі – Переможець), протокол щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 14.12.2023 № 14/1, договір від 26.12.2023 № 533, відповіді Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 16.01.2024 та від 29.01.2024, оприлюднені через електронну систему закупівель.
Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшла пропозиція ТОВ «МЕДХАРЧОПРОМ» з ціновою пропозицією 32 955 675,39 гривень без ПДВ та ФОП Королишин Вікторія Володимирівна з ціновою пропозицією 33 803 423,00 гривень без ПДВ.
Моніторингом установлено, що Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію учасника ТОВ «МЕДХАРЧОПРОМ» з ціною 32 955 675,39 гривень без ПДВ.
Також, моніторингом встановлено, що відповідно до пункту 7 Розділу 1 ТД тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Згідно з підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати сканкопії оригіналів трудових книжок усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг, звіт із праці за звітний період.
На виконання підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 1 до ТД Переможцем надано сканкопії оригіналів трудових книжок усіх працівників, які будуть залучені до надання послуг, однак, трудові книжки, зокрема їх перші сторінки, а саме: БТ-ІІ № 4911937, БТ-ІІ № 1597420, АТ-ІV № 4112332, БТ-ІІ № 1967206, БТ-І № 5038740, БТ-ІІ № 1597942, БТ-ІІ № 6257555, не містять перекладу українською мовою, що не відповідає умовам пункту 7 Розділу 1 ТД.
Відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, замовником не виявлено вищевказану невідповідність та не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, чим не дотримано вимоги пункту 43 Особливостей № 1178.
Період усунення порушень:
08.02.2024 18:49 - 23.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
08.02.2024 18:49
Оскарження висновку в суді
Опис:
Справа № 300/1225/24
про визнання протиправними та скасування висновку
Дата публікації:
22.02.2024 09:26
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
43023dc62e754e16a195860aa21a63f9
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2024 17:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є послуги по наданню харчування хворим за ДК 021:2015 : 55520000-1 – «Кейтерингові послуги» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-30-008595-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
994037fb90ae44df9e9bcd32cd792306
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.01.2024 16:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МЕДХАРЧОПРОМ» вимогам пункту 7 Додатку № 2 до тендерної документації, а саме надання у складі тендерної пропозиції документів, які підтверджують власність або перебування в оренді:
- транспортного засобу. Даний транспортний засіб повинен бути обладнаний відповідно до санітарно-гігієнічних вимог для транспортування готової їжі (надати: документи, які підтверджують власність або перебування в оренді автотранспорту; документи, які підтверджують дозвіл перевезення даним автотранспортом готової їжі);
- посуду. Даний посуд має відноситися до такого, який призначений для транспортування готової їжі в автотранспорті й зберігає необхідну температуру готових страв від моменту приготування до моменту їх доставки безпосередньо до кінцевого споживача (надати оригінали документів, які підтверджують такі характеристики і властивості (паспорти, сертифікати, заключення, ін.))?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.