• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Паливна деревина (тверда порода) (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина), Паливна деревина (м'яка порода) (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина), Паливна деревина (хвойна порода) (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина)

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 535 робочих днів

3 708 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 080.00 UAH
Номер: 6455212786e447c9ad8a4ecf8888b62f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-04-17-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.04.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.04.2024 15:32 - 09.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.04.2024 № 81 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.04.2024 № 81. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 6. UA-2023-11-30-007314-a, 30.11.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання виконання Замовником рішення Органу оскарження встановлено порушення вимог частини двадцять другої статті 18 Закону, та, відповідно, пунктів 3 та 55 Особливостей №1178. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявленого порушення у встановленому законодавством порядку та вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення аналогічного порушення у подальшому. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 травня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; виконання замовником рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Бродитеплоенерго» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2023-11-30-002096-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.12.2023 №1 щодо відміни закупівлі та опубліковану 13.12.2023 інформацію про відміну Замовником процедури закупівлі; опубліковану в електронній системі закупівель інформацію щодо оскарження рішення Замовника про відміну процедури закупівлі та прийняття Органом оскарження рішення за результатами розгляду такої скарги (рішення від 03.01.2024 №186-р/пк-пз); опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Проведеним моніторингом встановлено, що Замовником 30.11.2023 оголошено проведення відкритих торгів щодо закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина (Паливна деревина (тверда порода) (ДК 021:2015: 03413000-8 – Паливна деревина), Паливна деревина (м'яка порода) (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина), Паливна деревина (хвойна порода) (ДК 021:2015: 03413000-8 - Паливна деревина)», про що в електронній системі закупівель розміщено оголошення за ID: UA-2023-11-30-007314-a, а також визначено строк для подання тендерних пропозицій – до 08.12.2023 (10:00 год). Водночас, 13.12.2023 Замовником розміщено в електронній системі закупівель інформацію про відміну тендеру на підставі підпункту 3 пункту 50 Особливостей №1178 у зв’язку із скороченням видатків на здійснення закупівлі з посиланням в оприлюдненому протоколі уповноваженої особи Замовникам від 12.12.2023 №1 на загрозу зупинення діяльності Замовника (накладення арешту на банківські рахунки, пов’язаного із невиконанням / несвоєчасним виконанням зобов’язань за договором про організацію взаєморозрахунків з АТ «Укртрансгаз» та відповідними рішеннями судових органів щодо сплати боргу). Щодо вищевказаного рішення Замовника про відміну процедури закупівлі учасником процедури закупівлі (ФОП Хилуха О.Й.) подано скаргу до Органу оскарження (скарга UA-2023-11-30-007314-a.b1). За результатами розгляду скарги UA-2023-11-30-007314-a.b1 Органом оскарження прийнято рішення від 03.01.2024 №186-р/пк-пз, у якому зазначено про неправомірність відміни тендеру та яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі UA-2023-11-30-007314-a. Відповідно до пункту 55 Особливостей №1178 оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. За нормою частини двадцять другої статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. У пункті 67 Особливостей №1178 визначено, що у разі усунення замовником порушень, зазначених у скарзі, замовник протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення повинен повідомити про це органу оскарження та розмістити підтвердження в електронній системі закупівель. Моніторингом встановлено, що станом на час прийняття рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі та оприлюднення відповідного повідомлення про початок моніторингу, а також станом на час завершення моніторингу процедури закупівлі інформація щодо виконання рішення Органу оскарження від 03.01.2024 №186-р/пк-пз Замовником в електронній системі закупівель не розміщена. У наданому під час моніторингу поясненні на запит Західного офісу Держаудитслужби щодо причин невиконання рішення Органу оскарження від 03.01.2024 №186-р/пк-пз Замовником, зокрема, зазначено, що не погоджуючись із рішенням Органу оскарження Замовником 25.01.2024 оскаржив таке рішення до Київського окружного адміністративного суду та вказано, що позовна заява з додатками від 25.01.2024 за вих.№11/03-06 та номером поштового відправлення №8060004313900 вручена за довіреністю представнику Київського окружного адміністративного суду 01.02.2024 року. Також, Замовником у наданій під час моніторингу інформації повідомлено, що ним на адресу Київського окружного адміністративного суду було направлено заяву від 29.02.2024 за вих.№31/03-06 з проханням надати інформацію щодо місця перебування та руху позовної заяви та невідкладно усунути порушення норм визначених КАС України, щодо строків реєстрації вхідної кореспонденції (позовної заяви з додатками) та постановлення ухвали судом, однак відповіді на зазначену заяву на момент підготовки пояснення не отримано. Крім того, Замовник зазначив, що на електронну пошту суду 20.03.2024 повторно надсилав заяву із аналогічними вищинаведеним вимогами (відповіді на момент підготовки пояснення не отримано, та наприкінці березня 2024 року, шляхом телефонного дзвінку на «гарячу лінію» ДСА України, подав скаргу на дії (бездіяльність) Київського окружного адміністративного суду у зв’язку із порушенням останнім приписів Інстукції з діловодства в місцевих та апеляційних судах (наказ ДСА України від 20.08.2019 №814), норм КАС України стосовно реєстрації вхідної кореспонденції та вирішенням питання про відкриття провадження у справі (відповіді на зазначену скаргу на момент підготовки пояснення не отримано). До наданого пояснення Замовником долучено скани відповідних документів (позовної заяви, заяви з вимогами, рекомендованих повідомлень про вручення поштових відправлень тощо). Як вказано вище, відповідно до норм частини двадцять другої статті 18 Закону рішення Органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Відповідно до статті 168 Кодексу адміністративного судочинства України позов пред’являється шляхом подання позовної заяви в суд першої інстанції, де вона реєструється та не пізніше наступного дня передається судді. Водночас, що відповідно до наданих до моніторингу пояснень та копій документів Замовником не підтверджено реєстрації Київським окружним адміністративним судом позовної заяви Замовника про визнання недійсним рішення Органу оскарження від 03.01.2024 №186-р/пк-пз, взяття її до розгляду та прийняття ухвали про відкриття провадження. Слід зауважити, що Кодексом адміністративного судочинства України також визначено підстави для залишення позовної заяви без руху та повернення позовної заяви (стаття 169), відмова у відкритті провадження в адміністративній справі (стаття 170). Окрім того, відповідно до норм частини четвертої статті 150 Кодексу адміністративного судочинства України, подання позову, а також відкриття провадження в адміністративній справі не зупиняють дію оскаржуваного рішення суб’єкта владних повноважень, якщо суд не застосував відповідні заходи забезпечення позову. Таким чином, рішення Органу оскарження (поки його не скасовано чи не визнано недійсним у встановленому порядку) є обов`язковим до виконання. З врахуванням вищенаведеного, Замовником, на порушення норм частини двадцять другої статті 18 Закону та пунктів 3 та 55 Особливостей №1178, не виконано рішення Органу оскарження від 03.01.2024 №186-р/пк-пз щодо скасування рішення Замовника про відміну процедури закупівлі UA-2023-11-30-007314-a.
Період усунення порушень: 07.05.2024 12:23 - 22.05.2024 00:00
Дата публікації висновку: 07.05.2024 12:23

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/0116/2024пр
Дата відкриття провадження: 31.07.2024 00:00
Номер відкриття провадження : 3/439/918/24

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Заперечення щодо висновку по моніторингу за ID:UA -2023-11-30-007314-а від 09.05.2024р з додатками.
Дата публікації звіту: 09.05.2024 12:31

Запити/Пояснення