-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Abiraterone, Temozolomide, Epirubicin, Ibandronic acid
Завершена
1 158 752.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 793.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 793.76 UAH
Номер:
6a4eb12bde994e43a491572a4f1de8ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 18:23 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.01.2024 № 6-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 12. UA-2023-11-29-018122-a 29.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій з урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зі змінами, у редакції чинній на момент проведення закупівлі (далі – Особливості), своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 29.11.2023 № 2 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА» (далі – ТОВ «АТ-ФАРМА»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 11.12.2023, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.12.2023 № 2 щодо визначення ТОВ «АТ-ФАРМА» переможцем процедури закупівлі, договір поставки від 19.12.2023 № 246, укладений Замовником з ТОВ «АТ-ФАРМА» (далі – Договір), додаткові угоди від 27.12.2023 № 1, від 25.01.2024 № 2 до Договору, звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 19.12.2023, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 29.01.2024.
Період усунення порушень:
13.02.2024 17:57 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 17:57
Запити/Пояснення
Номер:
6c8e242366104cc2ad2c89593608ae12
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.01.2024 10:41
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
30.01.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Abiraterone, Temozolomide, Epirubicin, Ibandronic acid», код ДК 021:2015: 33600000-6: Фармацевтична продукція, очікуваною вартістю 1 158 752,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-11-29-018122-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прас-листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
2. Надати інформацію та підтверджуючі документи (видаткову накладну, податкову накладну, товарно-транспортну накладну, документи, що підтверджують якість товару, платіжні доручення з відміткою про сплату тощо) щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 19.12.2023 № 246.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
11975bb971bd45a0afc61138594d0524
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
29.01.2024 14:05
Опис:
КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради уважно вивчило Ваш Запит на надання пояснень від 2024-01-24 10:41:09 та повідомляє наступне.
І. При здійсненні закупівлі по предмету: «код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6 - «Фармацевтична продукція» (Abiraterone, Temozolomide, Epirubicin, Ibandronic acid) було залучено фахівців, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі потреб відділень лікарні. Під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано потребу закладу та пацієнтів лікарні.
КНП «Хмельницький обласний протипухлинний центр» Хмельницької обласної ради (надалі – Замовник) закупівлі здійснюються у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Звертаємо увагу, що для забезпечення максимальної конкуренції та економії Замовником в технічному завданні передбачено що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент".
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д.
Окрім того, Замовником при формувані очікуваної вартості проаналізовано реєстр відомостей щодо граничних оптово-відпускних цін на деякі лікарські засоби, що закуповуються за бюджетні кошти та підлягають референтному ціноутворенню (копія додається).
Окрім того, з метою об’єктивного визначення очікуваної вартості нами здійснювався аналіз ринку (через систему Прозорро).
ІІ. На виконання запиту надаємо інформацію та підтверджуючі документи щодо фактичного стану виконання договору про закупівлю від 19.12.2023 № 246, а саме:
- видаткову накладну;
- документи, що підтверджують якість товару;
- платіжну інструкцію;